Veee yeni motorum :) 151 rs 2006 siyah-gri

Katılım
9 Haz 2007
Mesajlar
638
hayırlı olsun kardeşim bende bu aleti 3 seneye yakın kullanıyorum aldığıma pişmanım ama 3 senedir iyi kötü işimi göryo :) sana tavsiyem yağını eksik etme en sevmediği şeydir anında küser sana
 

asm

Katılım
3 Şub 2007
Mesajlar
2,665
Hadi hayırlı olsun. Allah kaza bela vermesin.

Çok dikkat et aman (ehliyetten önce bazı bilgisel donanıma sahip ol;ki acı tecrübeler edinmeyesin)
 
Katılım
18 Ağu 2007
Mesajlar
266
Bu motor artık tarih oldu , 1 ay olmuştur belki çalınalı , garajdan yürütmüşler ş..sizler. :( bayadır uğramıyorum foruma haber veremedim , kusra bakmayın. Aramadık motoru sağolsun ailem yüzünden , istemiyorlardı zaten motor kullanmamı , iyi olmuş dediler :pale:
 
Son düzenleme:
Katılım
17 Ağu 2007
Mesajlar
1,470
geçmiş olsun kardeşim ya bende konuyu başından beri okuyorum dedim tebrik edeyim üzülme kardeşim daha küçüksün nelerini alırsın kendine helebir ehliyetini al :cat:
 
Katılım
16 Tem 2007
Mesajlar
1,027
Motosikleti
Dl650vstorm
üzüldüm be kardeşim:pale:boşver her işte bi hayır vardır.ilerde daha iyisini alırsın inşallah.
 
Katılım
18 Ağu 2007
Mesajlar
266
Evet abim teşekkürler valla.. İçimde ukte kaldı bu. Ehliyetlendiğimde dylan falan bakıcam , elim para gördüğünde de büyük bişeyler alırım.

Neyse diyelim , her işte bir hayır vardır. Belki çalınmasaydı büyük bir kaza olabilirdi. Bizde kendimizi böyle avutuyoruz işte :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst