Bu motor artık tarih oldu , 1 ay olmuştur belki çalınalı , garajdan yürütmüşler ş..sizler.

bayadır uğramıyorum foruma haber veremedim , kusra bakmayın. Aramadık motoru sağolsun ailem yüzünden , istemiyorlardı zaten motor kullanmamı , iyi olmuş dediler

ale: