Ve Sonunda Motoruma Kavustum (Ninja250r)

Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
Hayırlı olsun. Şimdi başlarlar o kadar parayı 600 lük makineye verirdin demeye... :)
 
Katılım
1 Mar 2008
Mesajlar
357
abiicm hayırlı olsun motorunu güzel secim yapmıssın iyi günlerde kullan.
 
Katılım
23 Mar 2008
Mesajlar
82
hayırlısı olsun, allah kazasız belasız binmeyi nasip etsin
makine gerçekten çok güzel duruyo
maşallah tüh tüh :)
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
Sonunda fotoları görmek nasip oldu:)

Hayırlı olsun. Kazasız belasız kullanman dilegiyle.
 
Katılım
28 Eyl 2007
Mesajlar
47
Hayırlı olsun kazasız belasız kullanırsın işallah , chopper hastasıyım ama motorun 250 cc olsa bile çok hoşuma gitti.
 
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
o paraya gıder bı guzel 600f falan bulurdum be bilader :p

250cc ye verılırmı bu para allah askına parayı coptenmı buluyonuz :queen:

(kültürü bozayım ben murat abi :p )
 
Katılım
14 Haz 2007
Mesajlar
1,205
hanii videolar nerde yaww:queen:

gidişini cok merak edıyorum kawa sonucta ...

ahh ahh kıskandım sımdı:):)
 
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
1,329
yeahhhhhhhhhh ouu yeahh çok pahalı yaa:(:( değermi ya 250 cc için:(:( bu kada para off yaa:(:(:
 
Katılım
10 Eyl 2007
Mesajlar
1,741
deger degmez alan bilir, Türkiye yollarında nasıl kullanılıosa motosiklet ondan dolayı bence abartılcak birşey yok ama Benzin göstergesi koymamş adamlar :pr:
 
Katılım
7 May 2007
Mesajlar
532
deger degmez alan bilir, Türkiye yollarında nasıl kullanılıosa motosiklet ondan dolayı bence abartılcak birşey yok ama Benzin göstergesi koymamş adamlar :pr:

Benizn göstergesi yok ama benzin uyarı ışığı var ki o da 4lt kaldığında yanıyor, ve 4lt sakin kullanımda 100km eder, agresif kullanımda ise 5-6lt civarı yakıyor 100km de. Yani ışık yandımı benzin almak için bi 100km niz oluyor ki sorun değil 100km iyi rakam :)

Vidyolar için önce çekecek alet lazım, hadi kamera var motora sabitlemek zor :). Ama olduğu yerde çekebilirim istiyosanız :wiinkk:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst