Biraz beklerseniz her tarafından çekilmiş resim ve vidyo koyucam hocam biraz daha serin bi hava bulursam. Su anda evden cıkılacak gibi deil...:farao:
Hayırlı olsun. Şimdi başlarlar o kadar parayı 600 lük makineye verirdin demeye...![]()
deger degmez alan bilir, Türkiye yollarında nasıl kullanılıosa motosiklet ondan dolayı bence abartılcak birşey yok ama Benzin göstergesi koymamş adamlarr: