Ve sonunda.... Büyük buluşma ZX10R

DKN

Katılım
11 Ocak 2013
Mesajlar
4,727
kesinlikle başlangıç için uygun değil. ekipmanları alıp 125 cc scooterla.. şaka şaka :mrgreen: ver gazı dibine dibine ::gazla::
 
Katılım
11 Eyl 2014
Mesajlar
155
15. sene sonunda alınacak bir motor gerçekten :p Hayırlı olsun, kazasız belasız binmeniz dileğiyle
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst