Ve sonunda.... Büyük buluşma ZX10R

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Ocak 2016
Mesajlar
212
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hayırlı olsun kazasız belasız kullanırsınız inşallah.
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
sağlam makine.güle güle,kazasız,belasız kullanmanız dileklerimle.:cat:
 
Katılım
12 Ağu 2015
Mesajlar
2,367
Abovvv...
Deli makine 6000d/d dan sonra tutamazsın bu icadı.
Hayırlı olsun. Tekerine taş değmesin.

Bunda da var mı TC, ABS, Elektronik amortisör kontrolü felan..?
 
Katılım
28 Ara 2015
Mesajlar
123
bi ara benim de cok düsündügüm bir makina idi. hayirli olsun cok güzel makina güle güle kullan.
 
Katılım
5 Ocak 2016
Mesajlar
23
Abovvv...
Deli makine 6000d/d dan sonra tutamazsın bu icadı.
Hayırlı olsun. Tekerine taş değmesin.

Bunda da var mı TC, ABS, Elektronik amortisör kontrolü felan..?

teşekkür ederim s-ktrc,abs,power mode var

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:55 ----------

bi ara benim de cok düsündügüm bir makina idi. hayirli olsun cok güzel makina güle güle kullan.

çok teşekkür ederim
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst