Motorunun gerçekten muhteşem kazasız belasiz binmeniz dileğiyle.
hayırlısı olsun kazasız belasız 200 bg :cat: aman allahım
https://www.youtube.com/watch?v=NQZ6jM_WgTc&t=6m35s
Hayırlı olsun kazasız belasız kullanırsınız inşallah.
Maşallah kazasız belasız sürüşlerTekerinize taş değmesin.
Abovvv...
Deli makine 6000d/d dan sonra tutamazsın bu icadı.
Hayırlı olsun. Tekerine taş değmesin.
Bunda da var mı TC, ABS, Elektronik amortisör kontrolü felan..?
bi ara benim de cok düsündügüm bir makina idi. hayirli olsun cok güzel makina güle güle kullan.