salton birde bana sorHoşgeldin şahin Yahu askere gidiyorum diye topic açtığın daha dün gibi hafızalarda ne çabuk bitirdinde döndün. Şimdi sen diyeceksin onu gelde bana sorNeyseki Sağ sağlim evine döndün darısı diğer vatan bekçilerimize.
Abi kusura bakma haber vermedim sana hastaneden apar topar çıkıp heyete girdim.kanamam vardı o yüzden acilen buraya döndüm.ama artık görüşmemek için bir nedenimiz yokşahinim muğlalım hoşgeldin tekrar aramıza
sağol alper abi.....birlikte nice km'lerehayırlı olsun
tekrar aramıza dönmen sevindirici geçmiş olsun kazasız belasız atlatmışsın
seni tekrar yollarda görmek güzel:rendeer:
hoşgeldin:rendeer:
bende aynı duyguları paylaşıyorum.İşten fırsat buldukça haftasonları yine yolları paylaşacağız arkadaşlarımızlaHoşgeldin sahinbirinci. Sen gittiginden beri mugla MT'de pek hareket yoktu. Gelişinle beraber hareketlenir umarım.![]()
hoşgeLdiniz![]()
evLi misiniz biLmiyorum ama
hayatınızın bundan sonraki iLk 6 ayı
ebeveynLeriniz tarafından
"hadi oğLum bak askeRLikte bitti
bırak artık bu motordur feLandır bu işleri
bakaLim sana eli yüzü düzgün birini "
muhabbetlerine gark oLacak
şimdiden hazırLıkLı oLun![]()