Ve Askerden Döndüm

Katılım
30 Eyl 2006
Mesajlar
2,078
15 aylık vatani görevimi tamamladım ve tekrar demir atımla yollardayım....Gittiğimden beri siteye üye sayısı ve takipçisinin artması çok güzel olmuş.Umarım Muğla Mt ile Hafta sonu gezileriyle yine yeniden geri döneceğiz.Askerliğim süresince sitede tanıştığım arkadaşlarım beni hiç yalnız bırakmadılar her birine çok teşekkürler.Moralimi yüksek tuttular Türkiye'nin Doğu Sınırında...

Herkese Kucak Dolusu Sevgiler:rendeer:
 
Katılım
17 Ara 2006
Mesajlar
1,741
Hadi geçmiş olsun aramıza hoşgeldin tekrar:rendeer::rendeer::rendeer:
 
Katılım
30 Eyl 2006
Mesajlar
2,078
çok teşekkürler arkadaşlar.

Banro abi bekliyorum bak gezilere uzağa gitmeyiz artık senin için.Bu arada senin motoru kiralayayım ben.benim motoru dağıttım ki sorma:psilindir karbüratör açtım sorun var.kasap dükkanı gibi oldu işyeri
 
Katılım
23 Haz 2008
Mesajlar
376
geçmiş olsun.. :)senin tabirinle"DEMİR AT"ına kavuştuğun için de hayırlı olsun :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst