Ve Askerden Döndüm

Katılım
20 Ara 2006
Mesajlar
974
Hoşgeldin şahin Yahu askere gidiyorum diye topic açtığın daha dün gibi hafızalarda ne çabuk bitirdinde döndün. Şimdi sen diyeceksin onu gelde bana sor :) Neyseki Sağ sağlim evine döndün darısı diğer vatan bekçilerimize.
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
1,687
Motosikleti
Triumph Tiger 900 GT Pro '24
HHosgelmissin, hayirli ugurlu olsun teskeren.

Uzerinden eminim buyuk bir yuk kalkti. Askerlik vazifesini geride birakmak guzel bir his.

Demir atinla upuzun ve keyifli km.ler dilerim.
 
Katılım
12 May 2006
Mesajlar
1,224
Geçmiş olsun asıl tatil bitmiş askerlik yeni başlıyor hoşgeldin :)
 
Katılım
26 Ocak 2008
Mesajlar
1,547
Motosikleti
ϸεџꬶεѻҭ ӽϸ ꜯꝏ ꬶҭ
Hoşgeldin, geçmiş olsun. :rendeer: Darısı başlamayan ve başlayıpta gün sayanların başına...
 
Super Moderator
Katılım
23 Mar 2006
Mesajlar
3,850
hayırlı olsun
tekrar aramıza dönmen sevindirici geçmiş olsun kazasız belasız atlatmışsın
seni tekrar yollarda görmek güzel:rendeer:
hoşgeldin:rendeer:
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
Hoşgeldin sahinbirinci. Sen gittiginden beri mugla MT'de pek hareket yoktu. Gelişinle beraber hareketlenir umarım.:)
 
Katılım
22 Ağu 2007
Mesajlar
1,175
aramıza tekrar katılman çok güzel önündeki en büyük yolu katetmişsin artık önünde hiçbir engel yokk bundan sonraki hayatında sana allah kaza bela vermesiin tekerin düz bassın yolun açık olsun hoşgeldinnnnnnnn:cat:
 
Katılım
30 Eyl 2006
Mesajlar
2,078
Hoşgeldin şahin Yahu askere gidiyorum diye topic açtığın daha dün gibi hafızalarda ne çabuk bitirdinde döndün. Şimdi sen diyeceksin onu gelde bana sor :) Neyseki Sağ sağlim evine döndün darısı diğer vatan bekçilerimize.
salton birde bana sor:p(adet yerini bulsun)
şahinim muğlalım hoşgeldin tekrar aramıza
Abi kusura bakma haber vermedim sana hastaneden apar topar çıkıp heyete girdim.kanamam vardı o yüzden acilen buraya döndüm.ama artık görüşmemek için bir nedenimiz yok:)
hayırlı olsun
tekrar aramıza dönmen sevindirici geçmiş olsun kazasız belasız atlatmışsın
seni tekrar yollarda görmek güzel:rendeer:
hoşgeldin:rendeer:
sağol alper abi.....birlikte nice km'lere
Hoşgeldin sahinbirinci. Sen gittiginden beri mugla MT'de pek hareket yoktu. Gelişinle beraber hareketlenir umarım.:)
bende aynı duyguları paylaşıyorum.İşten fırsat buldukça haftasonları yine yolları paylaşacağız arkadaşlarımızla





Hoşgeldin diyen diğer tüm arkadaşlara da teşekkürler:rendeer:
 
Katılım
16 Tem 2007
Mesajlar
349
hoşgeLdiniz :)
evLi misiniz biLmiyorum ama
hayatınızın bundan sonraki iLk 6 ayı
ebeveynLeriniz tarafından
"hadi oğLum bak askeRLikte bitti
bırak artık bu motordur feLandır bu işleri
bakaLim sana eli yüzü düzgün birini "
muhabbetlerine gark oLacak
şimdiden hazırLıkLı oLun :p
 
Katılım
30 Eyl 2006
Mesajlar
2,078
hoşgeLdiniz :)
evLi misiniz biLmiyorum ama
hayatınızın bundan sonraki iLk 6 ayı
ebeveynLeriniz tarafından
"hadi oğLum bak askeRLikte bitti
bırak artık bu motordur feLandır bu işleri
bakaLim sana eli yüzü düzgün birini "
muhabbetlerine gark oLacak
şimdiden hazırLıkLı oLun :p

başladılar bile son sürat kaçmaya devam:cat:
 
Katılım
3 Haz 2008
Mesajlar
254
Aramıza re-hoşgeldin.Doğu sınırı demişsin.Nerde yaptın bilader.Ben YÜKSEKOVA'da yapmıştım.
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Ocak 2007
Mesajlar
506
Hayırlısı olsun kardeş.Tekrar dan hoşgeldin.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst