..........ve artık Türkiyedeyim

Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Hadi bakalım gültepe neresi:silent:

la abi iptal oldu o...smırno ekti bizi...bide mesaj atmamış ha...topik açmış...:p


bende saf saf bekliyom yarına...:pkıldikenle buluşuruz yine biz...bakalım...o senide görmek istiyorsu ya onun için adını yazdım...artık görmek istemiyoz...:queen:yani zahmet edip gelme kanka...gültepe Levent bu arada...dünyadan haberin yok be...Merteri nası buldun Allah bilir..hem izin alıp çıkamazsın dışarı sen...:cherry:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Çok ta merak ettiydik ya seni........:pr::pr::pr::pr:

Gene geldi yaaa.....:pr:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst