..........ve artık Türkiyedeyim

Katılım
17 May 2006
Mesajlar
2,547
Hoşgeldin topraklara, motorunun resmini koysana merak ediyorum :cherry:
hoşbulduk dishy,Eger motosikletim olarak URAL'ı söylüyosan o geldiğim yerde kaldı,ancak Shalter'in fotosunu koyabilirim bu akşam
smırnoo mesajınıı aldımm lennnnnnnnnnnn....gontor gitmesin deyi cevap yazamadımm..:p
dua et abi forumdan biri seni işletmemi istedi,planıda kurmuştum ama sana yanlış yaparmıyım ben hiç :cherry::cherry::cherry:
iiiiiş hoşgelmişsin..:rendeer:

hoşbulduk bathu,bizim oralara kaçarsan gel uğra.sana bira ismarlarım.gideriz sokarız ayaklarmızı dereye,takılırız serin serin :bounce::bounce::bounce::bounce:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
eferin kendi sağlığın için yapmadın zaten...Cuma günü burda olduğunda uçardım sana zaten...iyi mübarek günde geliyon...Cumayı kılarız...


sonra Fatihdeki tüm camilere cemaatlere ziyarete gideriz...:p
 
Katılım
21 Eyl 2006
Mesajlar
1,799
eyvallah inşallah dostum :wiinkk: şöyle serin serin dereye karpuzuda sokarız buz gibi olur he he
 
Super Moderator
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
5,081
Hoşgeldin:rendeer:
O saatte gelmişsen Air Moldova'yla gelmişsin demek ki, söyleseydin ya VIP aldırsaydım seni...:p(Yüksek mevkiilerde tanıdıklarım var da:p)
 
Katılım
17 May 2006
Mesajlar
2,547
Hoşgeldin:rendeer:
O saatte gelmişsen Air Moldova'yla gelmişsin demek ki, söyleseydin ya VIP aldırsaydım seni...:p(Yüksek mevkiilerde tanıdıklarım var da:p)
Sayın mod abi,yoksa Havalimanındamı çalışıyon??Bilseydim vallahi görürdüm seni.olsun dönüşte yine aynı güzergah.işte o zaman VİP olabilir bak :queen:
Ayrıca topic'in konu dişina taşınması iyi olmuş,burdan geyiğe dewam ederiz :)
eferin kendi sağlığın için yapmadın zaten...Cuma günü burda olduğunda uçardım sana zaten...iyi mübarek günde geliyon...Cumayı kılarız...


sonra Fatihdeki tüm camilere cemaatlere ziyarete gideriz...:p

abi ilk once yarın 3. kuşak akrabalara kadar bi tur atayım.İstanbulda para lazım olcak :queen::queen::queen:.yeterli miktara ulaşırsam ararım.şimdi cepte var 8 ytl yetmez herhalde :cherry::cherry::cherry::cherry:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
hadi bakalım kankü...bekliyoz...sabahın köründe gelme lan...öğleden sonra gel...sabahın köründe karga pokunu yimeden eminönünde kuşlara yem attırma bu yaştan sonra bize...:p

bide fotoğraf makinesi ayarla EYONG abine ziyarete gidicez...bizi gördüğüne çok sevinecek kapıcı kardeşim...:queen::queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
29 May 2006
Mesajlar
227
tanışmıyoruz ama hoşgeldin arkadaş nasılsa bı organıze olur yakında tanışırız :p

ilgililere duyurulur
yüce admin ( skull ) bizi serinlet denize felan götür ne biliyim ordan bi kova su at ustümüze
 
Katılım
17 May 2006
Mesajlar
2,547
tanışmıyoruz ama hoşgeldin arkadaş nasılsa bı organıze olur yakında tanışırız :p

ilgililere duyurulur
yüce admin ( skull ) bizi serinlet denize felan götür ne biliyim ordan bi kova su at ustümüze
hoşbulduk abi.1-2 gün içinde istanbula gelebilirim.uyarsa tanişabiliriz
HOŞGELDİN :queen: 25 Kere Hoşgeldin dicem sna :p
cako bu 2 oldu :cherry:.bu kadar özledinmi beni :queen:
hadi bakalım kankü...bekliyoz...sabahın köründe gelme lan...öğleden sonra gel...sabahın köründe karga pokunu yimeden eminönünde kuşlara yem attırma bu yaştan sonra bize...:p

fotoğraf makinesi ayarla EYONG abine ziyarete gidicez...bizi gördüğüne çok sevinecek kapıcı kardeşim...:queen::queen:
para durumu sakat abi.yarın herşey belli olcak.çözersem parayı perşembe geliyom.Gelirsemde sabah hayatta gelemem.en erken 12 felan.
İyi güzel takılıyon Olcay abiye ama pim'ini çekme yetkisi var:queen::queen:.benim telefonda camera var ama kalite aman aman bi şey değil.idare edecez onla artık.seni görünce sevinir ama beni tanımaz tahminim.
Hoşgeldin smir:wiinkk:...

hoşbulduk mod kardeş :):):).
Kral Skull'a yakınlığından dolayı senden kralımıza benim için dokunulmazlık ricamı gönderirmisiniz?? ÖM kutusu yine uyarılarla doldu,bıktım temizlemeye. bi barış abi bi pro kuruttullar iliğimi :mrgreen::mrgreen:
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
SmirnouF,dokunulmazlığın var sanırım zaten:)O kadar uyarı alıp süreli ya da süresiz atılmadığına göre :)
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
para durumu sakat abi.yarın herşey belli olcak.çözersem parayı perşembe geliyom.Gelirsemde sabah hayatta gelemem.en erken 12 felan.
İyi güzel takılıyon Olcay abiye ama pim'ini çekme yetkisi var:queen::queen:.benim telefonda camera var ama kalite aman aman bi şey değil.idare edecez onla artık.seni görünce sevinir ama beni tanımaz tahminim.
:



lan yol parası ne tutacak sende o kadar ağlama...ben sana para harcatmam zaten...yarın gelirsen Kıldikenle 3 te buluşucaz Gültepede...onuda alırız Eyonga baskın yaparız valla...Kıldikeni öperiz hem canlı canlı...ok...mesajınıda aldım...:rendeer: Esenler otogara gelince Levent 4 levent Beşiktaş Mecidiyeköy falan beleş servislere bin öyle ara lan...:pben seni bırakırım garaja tekrar...


yada kankaaaaaa dur bi...Kavacıkta in taammı...Kavacıkta endürün benii de...ora bana çok yakın...saygılar...yarın mutlak gel bak...makara olcak yarın...önce bizde gayfaltı yaparık...sonra yavaştan akarız sağa sola...:p
 
Katılım
17 May 2006
Mesajlar
2,547
lan yol parası ne tutacak sende o kadar ağlama...ben sana para harcatmam zaten...yarın gelirsen Kıldikenle 3 te buluşucaz Gültepede...onuda alırız Eyonga baskın yaparız valla...Kıldikeni öperiz hem canlı canlı...ok...mesajınıda aldım...:rendeer: Esenler otogara gelince Levent 4 levent Beşiktaş Mecidiyeköy falan beleş servislere bin öyle ara lan...:pben seni bırakırım garaja tekrar...


yada kankaaaaaa dur bi...Kavacıkta in taammı...Kavacıkta endürün benii de...ora bana çok yakın...saygılar...yarın mutlak gel bak...makara olcak yarın...önce bizde gayfaltı yaparık...sonra yavaştan akarız sağa sola...:p
Ben bi şekilde kapaği atarım 4. levent'e ve ordan ararım seni abi.parayı cozdum gibi.ben kahvalti yaparım ama senle bi daha yaparız :).dolaşalım bakalım geyik MT'cileri.özkansava'ya söyle oda gelsin ama yenge salmaz onu :queen::queen:

SmirnouF,dokunulmazlığın var sanırım zaten:)O kadar uyarı alıp süreli ya da süresiz atılmadığına göre :)

Bende muska var,o beni koruyo :cherry::cherry:
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
taam kanka...zaten kavacıktan sonra otobüs indirmez seni...ARıcılarda inebilirsen orada bana çok yakın...ARıcıların karşısı seyrantepe...ben seni her yerden alırım aslında altımızda motur...:)olm sen gelince sanıyonki tüm MT istanbul ayağa kalksın parti yapsın ama yok öle bişey...millet işinde gücünde...ben izinliyim şanslısın valla...:pyoksa sabah 8 akşam 7 fulum hareket bile demiyom...ki cumartesi 5 e kadar çalışıyom...Cumartesi ölüm çıkar anca işyerinden...öle işte...:p

taam...arıcılar...kavacık...4 levent her yer uyar...
 
Son düzenleme:
Katılım
17 May 2006
Mesajlar
2,547
taam kanka...zaten kavacıktan sonra otobüs indirmez seni...ARıcılarda inebilirsen orada bana çok yakın...ARıcıların karşısı seyrantepe...ben seni her yerden alırım aslında altımızda motur...:)olm sen gelince sanıyonki tüm MT istanbul ayağa kalksın parti yapsın ama yok öle bişey...millet işinde gücünde...ben izinliyim şanslısın valla...:pyoksa sabah 8 akşam 7 fulum hareket bile demiyom...ki cumartesi 5 e kadar çalışıyom...Cumartesi ölüm çıkar anca işyerinden...öle işte...:p

taam...arıcılar...kavacık...4 levent her yer uyar...

anlaşıldı merkez :)
25 merkez
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
1,578
Ben bi şekilde kapaği atarım 4. levent'e ve ordan ararım seni abi.parayı cozdum gibi.ben kahvalti yaparım ama senle bi daha yaparız :).dolaşalım bakalım geyik MT'cileri.özkansava'ya söyle oda gelsin ama yenge salmaz onu :queen::queen:

Bana kimse haber vermedi topiğide yeni okuyorum.Yengenizle bir alakası yok bu işin:p
 
Katılım
1 Şub 2006
Mesajlar
1,750
spirnofun bun topice 'de ne topluğu kalmış nede üjjj-bejjj liği bak sen hele bize çamur yapıyo aslında kendisi imiş her ikiside neyse deşifre oldu spirnofda artık
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
arkadaşlarrr özkan sava ve okuyan tüm tayfa...yarın saat 15.00 de kıldiken smırno ve ben buluşucaz

...gültepede...


EYONGA gitmeyi düşünüyoruz...sürprüz şeklinde basıcaz mekanını...plan program yok işte takılcaz kafamıza göre...
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
1,578
arkadaşlarrr özkan sava ve okuyan tüm tayfa...yarın saat 15.00 de kıldiken smırno ve ben buluşucaz

...gültepede...


EYONGA gitmeyi düşünüyoruz...sürprüz şeklinde basıcaz mekanını...plan program yok işte takılcaz kafamıza göre...

Hadi bakalım gültepe neresi:silent:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst