- Katılım
- 17 May 2006
- Mesajlar
- 2,547
- Konu Yazar
- #41
hoşbulduk dishy,Eger motosikletim olarak URAL'ı söylüyosan o geldiğim yerde kaldı,ancak Shalter'in fotosunu koyabilirim bu akşamHoşgeldin topraklara, motorunun resmini koysana merak ediyorum :cherry:
dua et abi forumdan biri seni işletmemi istedi,planıda kurmuştum ama sana yanlış yaparmıyım ben hiç :cherry::cherry::cherry:smırnoo mesajınıı aldımm lennnnnnnnnnnn....gontor gitmesin deyi cevap yazamadımm..![]()
iiiiiş hoşgelmişsin..:rendeer:
hoşbulduk bathu,bizim oralara kaçarsan gel uğra.sana bira ismarlarım.gideriz sokarız ayaklarmızı dereye,takılırız serin serin :bounce::bounce::bounce::bounce: