..........ve artık Türkiyedeyim

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
hoşgeldin kardeşim,inş geriye mutlu dönersin ve burdaki günlerin sağlıklı ve neşeli geçer salihe ve serbülente selamlar.
 
Katılım
3 Kas 2006
Mesajlar
2,854
Sevgili simirnouf arkadaş,
öncelikle hoş geldin vatana.
kullandığın motosiklet URAL yanılmıyorsam. Bu motorların hayranlarındanım.
Bu motoru anlatan bir topik açabilirsen emeğne sağlık diyeyim şimdiden.
Özellikle sepetli ama, şaftlı sepet tekerleğinde çekiş olan tipi:cat::cat:
tekrar hoşgeldin.
 
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
1,166
hoş geldin sefa getirdin Türkiye ' ye :rendeer:

artık gelmişken bir Türkiye turu yapar öle gidersin :p
 
Katılım
17 May 2006
Mesajlar
2,547
hoş geldin sefa getirdin Türkiye ' ye :rendeer:

artık gelmişken bir Türkiye turu yapar öle gidersin :p
hayallerimden biri ama hiçbir zaman uymadı.ya motosiklet olmadı,motosiklet olmadı para oldu.bazen ikiside oldu başka bişey cıktı.hep bişekilde ertelendı.bu senede olması zor...
:bounce:
Taarruza en kısa zamanda geçeceğizdir.:p
İmza : 3'lü ittifak:p
Bekleriz,gelirken 2-3 te bira getirin takılırız :cherry:
(ama sakın yende duymasın yoksa eve giremezsin :queen::queen:)
Sevgili simirnouf arkadaş,
öncelikle hoş geldin vatana.
kullandığın motosiklet URAL yanılmıyorsam. Bu motorların hayranlarındanım.
Bu motoru anlatan bir topik açabilirsen emeğne sağlık diyeyim şimdiden.
Özellikle sepetli ama, şaftlı sepet tekerleğinde çekiş olan tipi:cat::cat:
tekrar hoşgeldin.
en yakın zamanda hazırlayıp acarım abi,1-2 guzel foto bulayım.senin dediğin model cok saglam.resmen arazı aracı ve arkasında tek pulluk takılıı sekılde tarla sürdü.video cekebileceğim bişeyim yoktu yanımda.keske cekebilseydim :pr::pr::pr:
ümmet perkitan;724559' Alıntı:
hoşgeldin kardeşim,inş geriye mutlu dönersin ve burdaki günlerin sağlıklı ve neşeli geçer salihe ve serbülente selamlar.
saol abi,yine bekleriz buyur gel.serbülent'i daha gormedım ama salihle beraberiz.salıh ufak capta bi kaza gecirdi,3 motor birbirlerine girdiler :queen::queen::queen::queen:.salihte ve arkadaslarında ufal capta cizikler var ama bişeyleri yok başka.bugun kahvede otururken seni konuşmuştuk,başka bi arkadaşa anlatıyoduk motosikletle türkiyeyi dolaşıyo diye

Bekleriz :) Söyle Panda abime, alsın beni getirsin yanına :)

abi sen bana onun cep numarasına atsana,bi sesini duyayım :)
 
Son düzenleme:
Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
HOjj geldin beyaaa derler Trakya'da.. 10 yilim gecti Corlu'da kurtulamadim askerligi de Ke$an'da yaptim.. Artik memleketimdeyim. Cakalaz gelicek motoru vericem ona, sende gelirsen bekleriz hocam :)
 
Katılım
17 May 2006
Mesajlar
2,547
HOjj geldin beyaaa derler Trakya'da.. 10 yilim gecti Corlu'da kurtulamadim askerligi de Ke$an'da yaptim.. Artik memleketimdeyim. Cakalaz gelicek motoru vericem ona, sende gelirsen bekleriz hocam :)

ayrıca üjjj-bejjj deriz, helva'ya elva ,havva'ya avva :cherry::cherry::cherry:
alsında gelmek var oraya,hem uzakta değil.arkadaşlarla yakında antalya planımız var,eger antalya yaparsak yol uzerındekı ve yakındakı mt gruplarını ziyaret edeceğiz.
motoru vericem derken satma anlamındamı yoqsa orda bulundugu surede gezmek içinmi ??
 
Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
Gezmek icin tabiki de.. O Cıbır alcak, sonra pi$man olucak, keske Aprilia yada Gilera alsaydim diyecek :p
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Sen eksiktin.... Aha sende geldin tamam oldu................:p
 
Katılım
17 May 2006
Mesajlar
2,547
Sen eksiktin.... Aha sende geldin tamam oldu................:p

kamber ve düğün bağıntısı :bounce::bounce::bounce:.sizin düğününüzü yapmaya geldim :queen::queen::queen:
abi girişin çok etkiledi beni,herkes hoşgeldin faşan yazar,sen direk sen eksiktin yazmışın.burdan cıkarılan anatema ne ?? zamanında alp_tunay'a fazla kitlemişler hala acısı geçmemiş :queen::queen::queen::queen:
not : bak abi alp_fodul yazmadım,bende gelişme var herhalde, ha şimdi farkettimalp_kıbıl'da yazmamışım :cherry::cherry::cherry::cherry::cherry::bounce:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
kamber ve düğün bağıntısı :bounce::bounce::bounce:.sizin düğününüzü yapmaya geldim :queen::queen::queen:
abi girişin çok etkiledi beni,herkes hoşgeldin faşan yazar,sen direk sen eksiktin yazmışın.burdan cıkarılan anatema ne ?? zamanında alp_tunay'a fazla kitlemişler hala acısı geçmemiş :queen::queen::queen::queen:
not : bak abi alp_fodul yazmadım,bende gelişme var herhalde, ha şimdi farkettimalp_kıbıl'da yazmamışım :cherry::cherry::cherry::cherry::cherry::bounce:

Şaşırdım.... Demek temiz hava yaramış sana.....:p:p:p:p
Dikkat edersen bende sana küçük fürek yazmadım.....

Jestine karşılık olarak....:bounce::bounce:
 
Katılım
17 May 2006
Mesajlar
2,547
Şaşırdım.... Demek temiz hava yaramış sana.....:p:p:p:p
Dikkat edersen bende sana küçük fürek yazmadım.....

Jestine karşılık olarak....:bounce::bounce:

hala alışamadım ortama o yüzden herhalde,hava değişimin geçsin maceraya tam gaz dewam.:queen::queen::queen:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
smırnoo mesajınıı aldımm lennnnnnnnnnnn....gontor gitmesin deyi cevap yazamadımm..:p
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
Hoşgeldin topraklara, motorunun resmini koysana merak ediyorum :cherry:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst