Van da Deprem 7.2... OTOPSİCİ İyi misin ?

Katılım
12 Kas 2006
Mesajlar
2,878
Evet erçişde bir sürü akrabam var vanda birsürü akrabam var ADİLCEVAZ'ımda bir sürü akrabam var. Vefat eden 100lerce kişi varmış erçiş yok olmuş lanet yerine dua edin.
 
Katılım
21 Şub 2009
Mesajlar
4,029
bütün vanlı arkadaşlarımıza ALLAH cc yardım etsın ölenlere de ALLAH cc rahmet eylesın inşallah yarın sabah daha vahım sonuçlara ulaşmayız cünki daha köylerınden haberler yok
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
Van'daki tüm arkdaşlarımıza büyük geçmiş olsun. Umarım durumları iyidir.

Via ile az önce görüştüm. Aslında görüşmeye çalıştım desem daha dogru olur. Baya sesli bir ortamdaydı ayrıca seste gidip geliyordu ama sonuç olarak iyi. Bu arada görüşürken otopsici'nin tel.ini soracaktım o ara telefon kapandı sonradan aradıgımda ise ulaşamadım .Otopsici'nin telefonunu bilen var mı veya ondan haber alan ?
 
Katılım
5 Şub 2009
Mesajlar
1,784
otopsici abime ulaştım şu an, kendisi sağlık memuru olduğu için çok yoğun bir şekilde çalışıyorlar...

Sadece benim çalıştığım hastanede 100'den fazla yaralı, 20'ye yakın ölü var dedi... Ana baba günü imiş hertaraf...

Ve hastanenin durumu da iyi değimiş, ağır hasarlı ve yıkılma tehlikesindeymiş, nasıl yapacaklar bilmiyorum, boşaltsalar bir türlü boşaltmasalar bir türlü...

Otopsici iyi ama depremzedeler için çok yoğun çalışıyorlar, Allah yardımcıları olsun...
 
Son düzenleme:
Katılım
8 Kas 2007
Mesajlar
372
otopsici için sevındım ama o bölge halkı için cok üzgünüz..umulan kadar buyuk olmaz ınsallah kayıp:( sen de ordaydın mehmet dımı?senın köyune yakınmı?tanıdıklarını aradınmı?
 
Katılım
5 Şub 2009
Mesajlar
1,784
otopsici için sevındım ama o bölge halkı için cok üzgünüz..umulan kadar buyuk olmaz ınsallah kayıp:( sen de ordaydın mehmet dımı?senın köyune yakınmı?tanıdıklarını aradınmı?

Benim eski çalıştığım köye yaklaşık 200 km mesafede merkez üssü, ancak hasar azmış, öğretmen arkadaşlarımdan hepsi iyi ancak bir Van'lı arkadaşım göçük altından çıkarılmış ve durumu umutsuzmuş... :pale: Allah hepsinin yardımcısı olsun...
 
Katılım
21 Kas 2009
Mesajlar
5,302
Motosikleti
750x
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Benim eski çalıştığım köye yaklaşık 200 km mesafede merkez üssü, ancak hasar azmış, öğretmen arkadaşlarımdan hepsi iyi ancak bir Van'lı arkadaşım göçük altından çıkarılmış ve durumu umutsuzmuş... :pale: Allah hepsinin yardımcısı olsun...

Mehmetçim metropoloji caddesi diye bi cadde biliyormusun orada?
 
Katılım
21 Kas 2009
Mesajlar
5,302
Motosikleti
750x
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
İsim olarak öyle bir cadde duymadım Sinan Abim...

Anliyorum Mehmet'im.
Google'de arama yaptim bende öyle bir caddeye rastlayamadim.
Sanırım ben isimleri karıştırdım.
Fakat ona benzer bişeydi..
O bahsettiğim yerde bi arkadaşım vardı, ve kendisine ulaşamıyorum, :pale:
 
Katılım
5 Şub 2009
Mesajlar
1,784
Anliyorum Mehmet'im.
Google'de arama yaptim bende öyle bir caddeye rastlayamadim.
Sanırım ben isimleri karıştırdım.
Fakat ona benzer bişeydi..
O bahsettiğim yerde bi arkadaşım vardı, ve kendisine ulaşamıyorum, :pale:

Umarım iyidir... Hatlar çok zor düşüyor...

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:37 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:12 ----------

Van'da iken hafta sonları kaldığımız otel çökmüş...
http://haber.mynet.com/otel-enkazinda-can-pazari-598449-yasam/
Çok zor, Allah yardımcıları olsun...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2009
Mesajlar
4,559
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Anliyorum Mehmet'im.
Google'de arama yaptim bende öyle bir caddeye rastlayamadim.
Sanırım ben isimleri karıştırdım.
Fakat ona benzer bişeydi..
O bahsettiğim yerde bi arkadaşım vardı, ve kendisine ulaşamıyorum, :pale:

Meteoroloji Caddesi olabilir mi? Navigasyonda öyle bir yer buldum, bu da google maps'de yeri; http://g.co/maps/tr5xs
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2009
Mesajlar
4,559
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Harikasın Rıdvan!
Evet Meteoroloji caddesi.
Çok teşekkür ederim.
Internetten araştırayım orada durumlar nasılmış.

Van merkezde şimdilik çok fazla hasar yok gibi görünüyor. İnşallah arkadaşına ulaşırsın.
 
Katılım
22 Tem 2011
Mesajlar
255
Allah yar ve yardımcıları olsun. Allah ölenlere rahmet eylesin, sabırlar ve kolaylıklar versin...
 
Katılım
11 Eki 2005
Mesajlar
4,387
Insanlar savasmayip teror ile bir bilerini oldurmek yerine iyi gecinip kiymetli zamanlarini degerlendirseler cok daha iyi olacak. Tabiat ana zaten kizdiginda savastan beter bir yikim verebiliyor bize.

Olenlerden rahmet ailelerine sabir diliyorum. Turkiye sansiz bir ay geciriyor.
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
ARAMIZDAKİ DEPREMZELERE YARDIM AMAÇLI YAPABİLECEKELERİMİZ VAR MIDIR?

VANLI ARKADSAŞLARIN TELEFONLARI VARSA ÖZELDEN ALABİLİR MİYİM?
 
Katılım
20 Ocak 2010
Mesajlar
888
ARAMIZDAKİ DEPREMZELERE YARDIM AMAÇLI YAPABİLECEKELERİMİZ VAR MIDIR?

VANLI ARKADSAŞLARIN TELEFONLARI VARSA ÖZELDEN ALABİLİR MİYİM?

Depremzedelere yapılabilecek en iyi yardım, oraya gidip arama kurtarmaya katılmak dışında,
Kızılay ve Akut'a yapılabilecek yardımdır. Onlar şu anda bölgedeler, ve bölgenin ihtiyaçlarını biliyorlar.
Bir telefon etmek yeterli. Ne yapılabileceğini ne ihtiyaç olduğunu söylerler.
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
Insanlar savasmayip teror ile bir bilerini oldurmek yerine iyi gecinip kiymetli zamanlarini degerlendirseler cok daha iyi olacak. Tabiat ana zaten kizdiginda savastan beter bir yikim verebiliyor bize.

Olenlerden rahmet ailelerine sabir diliyorum. Turkiye sansiz bir ay geciriyor.

ne kadar da doğru söylediniz hocam,
şimdi sorsak; geriye ne kaldı?

anadolu insanları yine büyük bir sınavdan geçiyor ve yine inşallah alnımızın akıyla üstesinden geleceğiz.

İsrail'in yardım teklifi için ise, babamın bir sözü vardı;

..... kes ye ama kasaba minnet etme!!!


ve aşık Hüdai'den...

Faydasi olmayan bahardan yazdan
Yüce dag basinin kisi makbuldür
Cahilin yaptigi sohbetten sözden
Alimin hayali düsü makbuldür

Lokma yeme muhannetin elinden
Kurtulaman sonra aci dilinden
Namertlerin kaymagindan balindan
Merdin kuru yavan asi makbuldür

Hüdai konusur bir ince dilden
Hal ehli olmayan ne bilir halden
Bilgisiz görgüsüz duygusuz kuldan
Ölülerin mezar tasi makbuldür
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst