- Katılım
- 12 Kas 2006
- Mesajlar
- 2,878
Evet erçişde bir sürü akrabam var vanda birsürü akrabam var ADİLCEVAZ'ımda bir sürü akrabam var. Vefat eden 100lerce kişi varmış erçiş yok olmuş lanet yerine dua edin.
otopsici için sevındım ama o bölge halkı için cok üzgünüz..umulan kadar buyuk olmaz ınsallah kayıpsen de ordaydın mehmet dımı?senın köyune yakınmı?tanıdıklarını aradınmı?
Benim eski çalıştığım köye yaklaşık 200 km mesafede merkez üssü, ancak hasar azmış, öğretmen arkadaşlarımdan hepsi iyi ancak bir Van'lı arkadaşım göçük altından çıkarılmış ve durumu umutsuzmuş...ale: Allah hepsinin yardımcısı olsun...
Mehmetçim metropoloji caddesi diye bi cadde biliyormusun orada?
İsim olarak öyle bir cadde duymadım Sinan Abim...
Anliyorum Mehmet'im.
Google'de arama yaptim bende öyle bir caddeye rastlayamadim.
Sanırım ben isimleri karıştırdım.
Fakat ona benzer bişeydi..
O bahsettiğim yerde bi arkadaşım vardı, ve kendisine ulaşamıyorum,ale:
Anliyorum Mehmet'im.
Google'de arama yaptim bende öyle bir caddeye rastlayamadim.
Sanırım ben isimleri karıştırdım.
Fakat ona benzer bişeydi..
O bahsettiğim yerde bi arkadaşım vardı, ve kendisine ulaşamıyorum,ale:
Meteoroloji Caddesi olabilir mi? Navigasyonda öyle bir yer buldum, bu da google maps'de yeri; http://g.co/maps/tr5xs
Harikasın Rıdvan!
Evet Meteoroloji caddesi.
Çok teşekkür ederim.
Internetten araştırayım orada durumlar nasılmış.
ARAMIZDAKİ DEPREMZELERE YARDIM AMAÇLI YAPABİLECEKELERİMİZ VAR MIDIR?
VANLI ARKADSAŞLARIN TELEFONLARI VARSA ÖZELDEN ALABİLİR MİYİM?
Insanlar savasmayip teror ile bir bilerini oldurmek yerine iyi gecinip kiymetli zamanlarini degerlendirseler cok daha iyi olacak. Tabiat ana zaten kizdiginda savastan beter bir yikim verebiliyor bize.
Olenlerden rahmet ailelerine sabir diliyorum. Turkiye sansiz bir ay geciriyor.