Van da Deprem 7.2... OTOPSİCİ İyi misin ?

Katılım
24 Mar 2011
Mesajlar
251
Motosikleti
bmw f650 cs
Başınız sağolsun Allah bir daha göstermesin
 
Katılım
22 Ağu 2009
Mesajlar
68
arkadaşlar çok teşekkür ederim allaha şükür çok ucuz atlattık 10 saniye daha uzun sürseydi eğer taş üstünde taş kalmazdı
benim durumum çok iyi sadece uyku problemim var
malesef kurban bayramı öncesi kurbanlarımızı acı bir şekilde verdik
dayım ve bir yiğenim göçük altında kaldı cenazelerine ancak 5. gün ulaşabildik
cenazesi ve yaralısı olmayan ev yok gibi ercişte
çok şükür gerizekalı bir medyamız olmasına rağmem çok çok şerefli haysiyetli ve şefkatli bir halkımız var
sağlık bakanını hiç sevmem ama allah ondan razı olsun UMKE diye bir yapılanma kurmuş onların sayesinde en az 1000 e yakın kesin ölümü önledik
özellikle van sağlık müdür yardımcısı Hamit Karataş çok güzel organize etti olayları
Bizim hastanemiz eski başhekimi Mehmet Çetin Kotan sayesinde olaylara anında müdahale ettik ve sevk idare yapabildik
Van merkezde ölenlerin çoğu sokakta yürürken başına binalardan kopan parçalar düşen kişilerdi
Köylerde durum çok daha vahim halen yardım ulaşmayan köyler var
tüm halkımızdan allah razı olsun çok şükür ki herşeye rağmen insanlarımızın birbirlerine bağını bölememişler

basin sagolsun abicim. ALLAH kalanlariniza sabirlar ihsan eylesin ve uzun yillar sizleri birbirinize bagislasin saglikla ve huzurla...
 
Katılım
21 Şub 2009
Mesajlar
4,029
arkadaşlar çok teşekkür ederim allaha şükür çok ucuz atlattık 10 saniye daha uzun sürseydi eğer taş üstünde taş kalmazdı
benim durumum çok iyi sadece uyku problemim var
malesef kurban bayramı öncesi kurbanlarımızı acı bir şekilde verdik
dayım ve bir yiğenim göçük altında kaldı cenazelerine ancak 5. gün ulaşabildik
cenazesi ve yaralısı olmayan ev yok gibi ercişte
çok şükür gerizekalı bir medyamız olmasına rağmem çok çok şerefli haysiyetli ve şefkatli bir halkımız var
sağlık bakanını hiç sevmem ama allah ondan razı olsun UMKE diye bir yapılanma kurmuş onların sayesinde en az 1000 e yakın kesin ölümü önledik
özellikle van sağlık müdür yardımcısı Hamit Karataş çok güzel organize etti olayları
Bizim hastanemiz eski başhekimi Mehmet Çetin Kotan sayesinde olaylara anında müdahale ettik ve sevk idare yapabildik
Van merkezde ölenlerin çoğu sokakta yürürken başına binalardan kopan parçalar düşen kişilerdi
Köylerde durum çok daha vahim halen yardım ulaşmayan köyler var
tüm halkımızdan allah razı olsun çok şükür ki herşeye rağmen insanlarımızın birbirlerine bağını bölememişler

Arkadaşım hem gecmiş olsun hemde başınız sağolsun acılarınızı elımızden geldiğince paylaşmaya calıştık ama asla anlayamayız bu bır grcek
ALLAH cc de kımseye yaşatmasın bu acıları yaşayanlarada sabırlar versın
benım bır merakım var o da emın olun sizlerın darda kalmanızdan dolayı endişemden kaynaklanıyor bu kadar yardım yollandı paralar toplandı bunlar sizlere ulaşıyormu sizi ferahlatıyormu bunu merak edıyorum halkımız gercekten sağ duyulu davrandı sizlere bunlar mal ve değer olarak yansıdımı yoksa siz orda sefıl perişan biz burda üstümüze düşenı yapabıldık dıye rahat ama bırılerıde bundan faydalanıyormu
valla paronayak bır vatandaş oldum içim rahat değil
 
Katılım
17 Eki 2011
Mesajlar
84
Başınız Sagolsun.
Tüm TÜRKİYE''nin başı sagolsun .Cenabı ALLAH birdaha böyle afatlar vermesin milletimize.
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
arkadaşlar çok teşekkür ederim allaha şükür çok ucuz atlattık 10 saniye daha uzun sürseydi eğer taş üstünde taş kalmazdı
benim durumum çok iyi sadece uyku problemim var
malesef kurban bayramı öncesi kurbanlarımızı acı bir şekilde verdik
dayım ve bir yiğenim göçük altında kaldı cenazelerine ancak 5. gün ulaşabildik
cenazesi ve yaralısı olmayan ev yok gibi ercişte
çok şükür gerizekalı bir medyamız olmasına rağmem çok çok şerefli haysiyetli ve şefkatli bir halkımız var
sağlık bakanını hiç sevmem ama allah ondan razı olsun UMKE diye bir yapılanma kurmuş onların sayesinde en az 1000 e yakın kesin ölümü önledik
özellikle van sağlık müdür yardımcısı Hamit Karataş çok güzel organize etti olayları
Bizim hastanemiz eski başhekimi Mehmet Çetin Kotan sayesinde olaylara anında müdahale ettik ve sevk idare yapabildik
Van merkezde ölenlerin çoğu sokakta yürürken başına binalardan kopan parçalar düşen kişilerdi
Köylerde durum çok daha vahim halen yardım ulaşmayan köyler var
tüm halkımızdan allah razı olsun çok şükür ki herşeye rağmen insanlarımızın birbirlerine bağını bölememişler

Başın sagolsun otopsici. Allah sabır versin.
 

VIA

Katılım
28 Ağu 2010
Mesajlar
452
Bir önceki gece nöbette olduğumdan depreme 5.kattaki dairemde uykuda yakalandım. Giyininceye kadar zaten deprem durmuştu. Yarı uykulu vaziyette aşağı indim bir süre sonra motosikletin kod anahtahtarı aklıma geldi :) tekrar çıktım aldım ve güçlü bir şekilde tekrar sallandık bir dahada uğramadım zaten. Yaşadığım bina ağır hasarlı ama ben iyiyim kendi adıma maddi herhangi bir gereksinimim yok.


Arkadaşlar, Van' da "VIA" var bir de. Ben aradım kendisini az önce korkarak, birşeyi yok:) Fakat, "Evim çatlaklarla dolu" dedi. "Binaya hiç girmedim, havaalanına gidiyorum motorla" dedi (orda çalışıyor). "Herhangi birşeye ihtiyacın var mı?/Olursa bilgim olsun!" dedim, teşekkür etti-birşey söylemedi.

Ben VIA'yı yeniden düzen kurana kadar arayacağım, elimden birşeyler gelirse yapacağım, buradan size bilgi vermeye devam edeceğim, gücümün yetmediği durumlarda yardımınızı isteyeceğim.

Çok sağol yürekli dostum söylediğim gibi kendi adıma bir ihtiyacım yok beni düşünmen arayıp sorman bile yeter çok çok teşekkür ederim. :rendeer:

---------- Post added at 22:43 ---------- Previous post was at 22:35 ----------

Van'daki tüm arkdaşlarımıza büyük geçmiş olsun. Umarım durumları iyidir.

Via ile az önce görüştüm. Aslında görüşmeye çalıştım desem daha dogru olur. Baya sesli bir ortamdaydı ayrıca seste gidip geliyordu ama sonuç olarak iyi. Bu arada görüşürken otopsici'nin tel.ini soracaktım o ara telefon kapandı sonradan aradıgımda ise ulaşamadım .Otopsici'nin telefonunu bilen var mı veya ondan haber alan ?

Çok teşekkür ederim Gökhan konuştuğumuzda yogun bir telsiz muhabaresi vardı arayıp ilgilendiğin için çok sağol dostum:rendeer:

---------- Post added at 22:49 ---------- Previous post was at 22:43 ----------

arkadaşlar çok teşekkür ederim allaha şükür çok ucuz atlattık 10 saniye daha uzun sürseydi eğer taş üstünde taş kalmazdı
benim durumum çok iyi sadece uyku problemim var
malesef kurban bayramı öncesi kurbanlarımızı acı bir şekilde verdik
dayım ve bir yiğenim göçük altında kaldı cenazelerine ancak 5. gün ulaşabildik

Kardeş cihaz değişikliğinden numaran bende yoktu k.bakma arayamadım senin arayacağını düşündüm neysede iyi olmana sevindim kaybın içinde başın sağolsun.
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
Van yine sallanmış. 17-18 binanın yıkıldıgı söyleniyor. Van'dan sadece VIA'nın telefon numarası vardı onuda aradım açan yok.

Van'daki arkadaşlarla görüşen olursa biz zahmet burayada yazsın...
 
Son düzenleme:
Katılım
21 Şub 2009
Mesajlar
4,029
yıne deprem van yerınde duramıyor orda olanlara ALLAH cc yardım etsın
 
Katılım
19 Ağu 2011
Mesajlar
1,177
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
otopsici ve VIA arakadaşlarımız Tekrardan çok geçmiş olsun Bu akşam Van yine sallandı inşallah sağ salimsinizdir bişeyniz yoktur,Allah yardımcınız olsun,dualarımız sizinle,,,,buradan en kısa zamanda bilgi verin bizleri haberdar edin durumunuz hakkında....
 
Katılım
13 Haz 2009
Mesajlar
5,384
arkadaşlar çok teşekkür ederim allaha şükür çok ucuz atlattık 10 saniye daha uzun sürseydi eğer taş üstünde taş kalmazdı
benim durumum çok iyi sadece uyku problemim var
malesef kurban bayramı öncesi kurbanlarımızı acı bir şekilde verdik
dayım ve bir yiğenim göçük altında kaldı cenazelerine ancak 5. gün ulaşabildik
cenazesi ve yaralısı olmayan ev yok gibi ercişte
çok şükür gerizekalı bir medyamız olmasına rağmem çok çok şerefli haysiyetli ve şefkatli bir halkımız var
sağlık bakanını hiç sevmem ama allah ondan razı olsun UMKE diye bir yapılanma kurmuş onların sayesinde en az 1000 e yakın kesin ölümü önledik
özellikle van sağlık müdür yardımcısı Hamit Karataş çok güzel organize etti olayları
Bizim hastanemiz eski başhekimi Mehmet Çetin Kotan sayesinde olaylara anında müdahale ettik ve sevk idare yapabildik
Van merkezde ölenlerin çoğu sokakta yürürken başına binalardan kopan parçalar düşen kişilerdi
Köylerde durum çok daha vahim halen yardım ulaşmayan köyler var
tüm halkımızdan allah razı olsun çok şükür ki herşeye rağmen insanlarımızın birbirlerine bağını bölememişler

başınız sağolsun abi Allah sabır versin inş. en kısa zamanda toparlanırsınız
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst