arkadaşlar çok teşekkür ederim allaha şükür çok ucuz atlattık 10 saniye daha uzun sürseydi eğer taş üstünde taş kalmazdı
benim durumum çok iyi sadece uyku problemim var
malesef kurban bayramı öncesi kurbanlarımızı acı bir şekilde verdik
dayım ve bir yiğenim göçük altında kaldı cenazelerine ancak 5. gün ulaşabildik
cenazesi ve yaralısı olmayan ev yok gibi ercişte
çok şükür gerizekalı bir medyamız olmasına rağmem çok çok şerefli haysiyetli ve şefkatli bir halkımız var
sağlık bakanını hiç sevmem ama allah ondan razı olsun UMKE diye bir yapılanma kurmuş onların sayesinde en az 1000 e yakın kesin ölümü önledik
özellikle van sağlık müdür yardımcısı Hamit Karataş çok güzel organize etti olayları
Bizim hastanemiz eski başhekimi Mehmet Çetin Kotan sayesinde olaylara anında müdahale ettik ve sevk idare yapabildik
Van merkezde ölenlerin çoğu sokakta yürürken başına binalardan kopan parçalar düşen kişilerdi
Köylerde durum çok daha vahim halen yardım ulaşmayan köyler var
tüm halkımızdan allah razı olsun çok şükür ki herşeye rağmen insanlarımızın birbirlerine bağını bölememişler
arkadaşlar çok teşekkür ederim allaha şükür çok ucuz atlattık 10 saniye daha uzun sürseydi eğer taş üstünde taş kalmazdı
benim durumum çok iyi sadece uyku problemim var
malesef kurban bayramı öncesi kurbanlarımızı acı bir şekilde verdik
dayım ve bir yiğenim göçük altında kaldı cenazelerine ancak 5. gün ulaşabildik
cenazesi ve yaralısı olmayan ev yok gibi ercişte
çok şükür gerizekalı bir medyamız olmasına rağmem çok çok şerefli haysiyetli ve şefkatli bir halkımız var
sağlık bakanını hiç sevmem ama allah ondan razı olsun UMKE diye bir yapılanma kurmuş onların sayesinde en az 1000 e yakın kesin ölümü önledik
özellikle van sağlık müdür yardımcısı Hamit Karataş çok güzel organize etti olayları
Bizim hastanemiz eski başhekimi Mehmet Çetin Kotan sayesinde olaylara anında müdahale ettik ve sevk idare yapabildik
Van merkezde ölenlerin çoğu sokakta yürürken başına binalardan kopan parçalar düşen kişilerdi
Köylerde durum çok daha vahim halen yardım ulaşmayan köyler var
tüm halkımızdan allah razı olsun çok şükür ki herşeye rağmen insanlarımızın birbirlerine bağını bölememişler
arkadaşlar çok teşekkür ederim allaha şükür çok ucuz atlattık 10 saniye daha uzun sürseydi eğer taş üstünde taş kalmazdı
benim durumum çok iyi sadece uyku problemim var
malesef kurban bayramı öncesi kurbanlarımızı acı bir şekilde verdik
dayım ve bir yiğenim göçük altında kaldı cenazelerine ancak 5. gün ulaşabildik
cenazesi ve yaralısı olmayan ev yok gibi ercişte
çok şükür gerizekalı bir medyamız olmasına rağmem çok çok şerefli haysiyetli ve şefkatli bir halkımız var
sağlık bakanını hiç sevmem ama allah ondan razı olsun UMKE diye bir yapılanma kurmuş onların sayesinde en az 1000 e yakın kesin ölümü önledik
özellikle van sağlık müdür yardımcısı Hamit Karataş çok güzel organize etti olayları
Bizim hastanemiz eski başhekimi Mehmet Çetin Kotan sayesinde olaylara anında müdahale ettik ve sevk idare yapabildik
Van merkezde ölenlerin çoğu sokakta yürürken başına binalardan kopan parçalar düşen kişilerdi
Köylerde durum çok daha vahim halen yardım ulaşmayan köyler var
tüm halkımızdan allah razı olsun çok şükür ki herşeye rağmen insanlarımızın birbirlerine bağını bölememişler
Arkadaşlar, Van' da "VIA" var bir de. Ben aradım kendisini az önce korkarak, birşeyi yokFakat, "Evim çatlaklarla dolu" dedi. "Binaya hiç girmedim, havaalanına gidiyorum motorla" dedi (orda çalışıyor). "Herhangi birşeye ihtiyacın var mı?/Olursa bilgim olsun!" dedim, teşekkür etti-birşey söylemedi.
Ben VIA'yı yeniden düzen kurana kadar arayacağım, elimden birşeyler gelirse yapacağım, buradan size bilgi vermeye devam edeceğim, gücümün yetmediği durumlarda yardımınızı isteyeceğim.
Van'daki tüm arkdaşlarımıza büyük geçmiş olsun. Umarım durumları iyidir.
Via ile az önce görüştüm. Aslında görüşmeye çalıştım desem daha dogru olur. Baya sesli bir ortamdaydı ayrıca seste gidip geliyordu ama sonuç olarak iyi. Bu arada görüşürken otopsici'nin tel.ini soracaktım o ara telefon kapandı sonradan aradıgımda ise ulaşamadım .Otopsici'nin telefonunu bilen var mı veya ondan haber alan ?
arkadaşlar çok teşekkür ederim allaha şükür çok ucuz atlattık 10 saniye daha uzun sürseydi eğer taş üstünde taş kalmazdı
benim durumum çok iyi sadece uyku problemim var
malesef kurban bayramı öncesi kurbanlarımızı acı bir şekilde verdik
dayım ve bir yiğenim göçük altında kaldı cenazelerine ancak 5. gün ulaşabildik
arkadaşlar çok teşekkür ederim allaha şükür çok ucuz atlattık 10 saniye daha uzun sürseydi eğer taş üstünde taş kalmazdı
benim durumum çok iyi sadece uyku problemim var
malesef kurban bayramı öncesi kurbanlarımızı acı bir şekilde verdik
dayım ve bir yiğenim göçük altında kaldı cenazelerine ancak 5. gün ulaşabildik
cenazesi ve yaralısı olmayan ev yok gibi ercişte
çok şükür gerizekalı bir medyamız olmasına rağmem çok çok şerefli haysiyetli ve şefkatli bir halkımız var
sağlık bakanını hiç sevmem ama allah ondan razı olsun UMKE diye bir yapılanma kurmuş onların sayesinde en az 1000 e yakın kesin ölümü önledik
özellikle van sağlık müdür yardımcısı Hamit Karataş çok güzel organize etti olayları
Bizim hastanemiz eski başhekimi Mehmet Çetin Kotan sayesinde olaylara anında müdahale ettik ve sevk idare yapabildik
Van merkezde ölenlerin çoğu sokakta yürürken başına binalardan kopan parçalar düşen kişilerdi
Köylerde durum çok daha vahim halen yardım ulaşmayan köyler var
tüm halkımızdan allah razı olsun çok şükür ki herşeye rağmen insanlarımızın birbirlerine bağını bölememişler