Vadideki cennet

Katılım
26 Ara 2005
Mesajlar
275
Bugün netten tanıdığım ama birtürlü tanışamadıhım arkadaşlar ile buluşup bir gezi planlamıştık
ama malesef işleri çıktı ve gelemediler kısmet başka bir geziyemiş. Gürhan ve ben herzamanki
yerimizde buluşup düştük yollara. TRT veriçisine çıkmaya karar veriyoruz.

Hisarçandır yolunda bir yoldeniyoruz ileride yol bitiyor ve geri dönüyoruz.

1Small.jpg



tekrar yolaçıkıp TRT veriçisi yol ayrımınakadar durmadan devam ediyoruz.


2Small.jpg



Bir yol bulup TRT Veriçisine çıkmaktan vaz geçiyoruz. iyikide vaz geçmişiz.


3Small.jpg




4Small.jpg



Bir uçurum kenarından manzara


5Small.jpg





6Small.jpg




7Small.jpg




8Small.jpg



Yola devam yine bir sapak ve biz yine düşünmeden dalıyoruz


9Small.jpg



Yollardaki su birikintileri buztutmuş. Yükseldikçe hava gerçekten çok soğuyor.


10Small.jpg



Ve bir zirve daha


11Small.jpg




12Small.jpg




13Small.jpg



Burada yemek molası veriyoruz ( kendime bir söz veriyorum enaz dört hafta sucuk yok artık)


14Small.jpg





15Small.jpg



Sucuklarımızı yedikten sonra devam ediyoruz burada terk edilmiş bir ev var Gürhan hemen içeri
dalıyor.


16Small.jpg



Evin önündeki manzara bu. Burada kim yaşlanır ki.


17Small.jpg



TRT vericisinin arka tarafına geçiyoruz.


18Small.jpg





19Small.jpg




20Small.jpg



Kayalık bir bolgeden geçmek zorunda kalıyoruz.


21Small.jpg





22Small.jpg





23Small.jpg





24Small.jpg



Aniden kendimizi bir vadinin içinde buluyoruz.


25Small.jpg





26Small.jpg



Burada yol bitiyor ama bize Öyle bir manzara veriyorki.


27Small.jpg





28-1.jpg


büyük boy için tıklayın
http://img350.imageshack.us/img350/7581/28lv6.jpg

Yazın buraya tekrar gelmeyi planlıyoruz çünki zaman yetmiyor havanın kararmasına az kalıyor
ve dönüşe geçmeye karar veriyoruz.



29Small.jpg




30Small.jpg




31-1.jpg



büyük boy için tıklayın
http://img292.imageshack.us/img292/7702/bb2fe0.jpg
 
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
3,903
Kardeşim siz sağlıklımısınız? yazık kurda kuşa yem olacaksınız oralarda,peşinizden merak içinde kalacak yakınlarınızı düşünün ve böyle gezilerden uzak durunuz.:silent:
Tövbe tövbe sizin motorculara kötü örnek olmaya ne hakkınız var.:silent:

Not : Yukarı da yazdıklarım tamamen şakadır,dikkate alınmasın.

Hangisi?:queen:
 
Katılım
3 Eki 2006
Mesajlar
2,606
hocam böyle resimler falan koymayın yaa.Bende kros alıcam böyle giderse :) :p
elinize sağlık çok güzel resimler.
 
Katılım
16 Tem 2006
Mesajlar
132
kros budur işte,ama TRT vericisiyle bi alıp veremediğiniz varmış anlamadım orasını heheheee...çok güzel resimler paylaşım için teşekkürler
 
Katılım
9 Tem 2006
Mesajlar
2,878
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
tek kelimeyle harikasınız...
 
Katılım
27 Eyl 2005
Mesajlar
159
arkadaşlar kurda kuşa yem olunmaz bizde croscuyuz hataydayız bizede derler daglarda ne yapıyorsunuz dige,benim dedigim tek şey dagda ne cıkarsa cıksın sadece insan cıkmasın yeter.cros motor kullanmak gercekten bir ayrıcalıktır bence.
 
Katılım
26 Ara 2005
Mesajlar
275
yorumlarınıza teşekkür ederim arkadaşlar. motorların sesinden bütün hayvanlar korkup kaçıyor ( Köpekler hariç ) ne alıp veremedikleri varsa motorlardan ?
 
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
5,631
enduro tarzı bir motor alırsam bir kaç kangal da sucuk alacağım.:queen:
 
Katılım
27 Haz 2005
Mesajlar
410
fotoğraflar çok güzel paylaşım için teşekkürler!!!:rendeer:
 
Son düzenleme:
Katılım
18 Haz 2006
Mesajlar
334
hakikaten cennet. görmek lazım oraları fakat endru motosiklet şart. tekerlerinize sağlık. valla gezmiş kadar oldum
paylaşım için teşekkürler.
 
Katılım
13 Mar 2006
Mesajlar
566
İyicene kross endro tarzına sardım artık. Güzel gezi elinize tekerinize sağlık.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst