- Katılım
- 8 May 2011
- Mesajlar
- 334
Acaba Uzungöl'e gitmek bana da kısmet olur mu?
)
Güzel gezi olmuş.
Güzel gezi olmuş.
Arkadaşlar merhaba.ben diyarbakırda oturuyorum.arabayla gelip oraları gezmeyi düşünüyorum.acaba 21 plakayla gelirsem tekrar geri dönebilir miyim?malum diyarbakır lılar pek sevilmiyor oralarda..şimdiden teşekkür ediyorum..