offffffffffffff ........... celil topak açmana gerek yok .. dergiler bile veryo davetiye .. ayrıca msn kulln birada nebiilim telefon telgraf ((((((posta güvercin duman vs vs
yaww celil yakında rekor kırarsın sen bu gidişle...yoksa bunumu deniyorsun..![]()
Celil sen fuarın çıkışından gir abim
Ciddiyim bakbiz geçen seneki araba fuarına çıkıştan kaçak girmiştik
Başka soru ?![]()
sağ ol delı mavılı mondıal bayısı falanda verırmı acaba??
celil sana ikinci gonzales diyesim geliyo ama motor merakı böyle işte o yüzden kızmıyorum ama daha dikkatli olursan iyi olur ciğerim biraz araştırmacı ol herşeyi başlık açmada bekleme sevgiler:rendeer:
topak acmıyımda napıyım abı ılk defa fuar dıye bıse duyuyorum hakkında bıldıgım hıcbıse yok