üzgünüm sormam gereken bı soru daha var

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
13 Ocak 2008
Mesajlar
1,903
mod abımden ozur dılıyorum ama davetıyeyı motosıklet magzalarından temın edebılırmıyız mesela honda d&b motordan
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Bende üzgünüm..... Bişey de ben sorabilirmiyim......

Öööörtmenim tuvalete gidebilirmiyiiiim.....:p:p
 
Katılım
26 Şub 2006
Mesajlar
3,292
offffffffffffff ........... celil topak açmana gerek yok .. dergiler bile veryo davetiye .. ayrıca msn kulln birada nebiilim telefon telgraf ((((((:)posta güvercin duman vs vs
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
18 Ocak 2008
Mesajlar
1,231
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yaww celil yakında rekor kırarsın sen bu gidişle...yoksa bunumu deniyorsun..:)
 
Katılım
13 Ocak 2008
Mesajlar
1,903
offffffffffffff ........... celil topak açmana gerek yok .. dergiler bile veryo davetiye .. ayrıca msn kulln birada nebiilim telefon telgraf ((((((:)posta güvercin duman vs vs

topak acmıyımda napıyım abı ılk defa fuar dıye bıse duyuyorum hakkında bıldıgım hıcbıse yok
 
Katılım
20 Ağu 2007
Mesajlar
1,269
Celil sen fuarın çıkışından gir abim :)

Ciddiyim bak :p biz geçen seneki araba fuarına çıkıştan kaçak girmiştik :p

Başka soru ? :p
 
Katılım
13 Ocak 2008
Mesajlar
1,903
Son düzenleme:
Katılım
13 Ocak 2008
Mesajlar
1,903
zaten azonce acmıstım sagolsun prometheus abım hıc acımadan sorgu sual yapmadan kılıtledı:)
 
Katılım
20 Ağu 2007
Mesajlar
1,269
Celil fuara daha var be abi :) son haftalarda Erhan abi bi açıklama getirir zaten bu konuya..

Ama Herhangi bi motosiklet satan bi bayiiye gidip sorsan verirler :)
 
Katılım
13 Ocak 2008
Mesajlar
1,903
teşekkur ederım abı senden baska yardımcı olan pek olmadı cok tesekkur ederım eksık olma saygılar:rendeer:
 
Katılım
11 Haz 2007
Mesajlar
206
davetiyem yoksa param var dersin ben ankaradan istanbula her fuara gittiğimde cüzdanımda paramı çıkarıp alın uleeeennnn diyom ve giriyom:mrgreen:
 
Katılım
31 Ocak 2005
Mesajlar
2,031
celil sana ikinci gonzales diyesim geliyo ama motor merakı böyle işte o yüzden kızmıyorum ama daha dikkatli olursan iyi olur ciğerim biraz araştırmacı ol herşeyi başlık açmada bekleme sevgiler:rendeer:
 
Katılım
26 Şub 2006
Mesajlar
3,292
celil sana ikinci gonzales diyesim geliyo ama motor merakı böyle işte o yüzden kızmıyorum ama daha dikkatli olursan iyi olur ciğerim biraz araştırmacı ol herşeyi başlık açmada bekleme sevgiler:rendeer:

eyvallah abi ... duygularıma tercüman olmuşsun:cat:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst