Üzgünüm ama kötü haber...!

Katılım
7 Ağu 2008
Mesajlar
47
Allah rahmet eylesin, mekanlarını cennet eylesin, aileleri ve yakınlarına sabırlar versin.
 
Katılım
10 Eyl 2007
Mesajlar
1,741
Allaha Rahmet Eylesin , Gercekten aklı almıyor.

Sokakta Pizzacı skutırlarında bile pizzacılar kask takmıyorlar esas onların örnek olması gerek en cok yolu günde olnlar yapıor.

İzmirde hiçbir paket servisi elemanı kask olarak kas takmıyor Şapka takıyor !

Artık bunlar gözardı edilcek şeyler degil lütfen daha dikkatli olalım korumalarımız bakkala gitsek bile herzaman üstümüzde bulunduralım.
 
Katılım
13 Ocak 2006
Mesajlar
973
Yazık olmuş dostum adamlara.Aslında bu durumun kaskla korumayla alakası yok. Üstlerinden araba geçmiş.Zırh giysek ne yazar.Ülkemizin yetersiz yollarında,bilinçsiz sürücüler ve zorunlu olarak durma mesafesi göz önünde bulundurulmadan yapılan sürüşler. Şehir içinde hız sınırı 45 mi ney.Adana da asgari hız 80km/h. Motorcuysan, kalabalık trafikte düşmeyeceksin. Düşersen bittin.:pr:
 
Katılım
3 Haz 2008
Mesajlar
206
Bu köprü ilk yapıldığı zamanlarda yolun ortasındaki bu silindir şeklindeki demirler yoktu sadece ortada reflektorlu şerit taşlarından vardı neden bu demirleri yaptılar daha anlamış değilim bizim belediyemizin bu saçma salak işleri yüzünden daha neler olacak bakalım güya trafiği rahatlatmak için yapılmıştı bu alt geçit son 2 yıl içerisinde bu alt geçit yüzünden 10 larca insanı araba çarptı malesef inşallah kapatırlarda bu tüneli eski haline geri getirirler çünkü gerçekten çok tehlikeli öncelikle tünele girerken çok hızlı acayip hızlı giriyorlar tünel cıkısındada hızlarını kesme ihtiyacı duymuyorlar malesef tünel çıkında ise yaya geçidi var ne alakaysa ne bide tabela var sanırım yaya geçidi diye tünelin üstünde ise üst geçit var insanlar üst geçidi çok nadiren kullanıyorlar malesef tünel cıkısındada yaya geçidi oldugundan en asgari hızda gelen araç 70-80 le çıkıyor tünelden yayalarda araçların önüne atlayan atlayana bu tünelde birçok kazaya şahit oldum allah tekrarlarını yaşatmasın inş en kısa zamanda bu tünel kapatılır yoksa bu kazaların arkası bitmez:pale::pale::pale:...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
16 Tem 2004
Mesajlar
1,465
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Allah böylesi bir acı kimselere vermesin..Allah rahmet eylesin...
 
Katılım
26 Ocak 2008
Mesajlar
1,547
Motosikleti
ϸεџꬶεѻҭ ӽϸ ꜯꝏ ꬶҭ
Allah rahmet eylesin, gerçekten de çok kötü bir haber. Allah yakınlarına sabır versin...
 
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
5,149
Son derece üzücü bir haber, mekanları cennet olsun.


Ancak...

Gördüğüm kadarıyla 2+2 metre civarı genişliği olan bir alt geçitte, bir diğer aracı çeken minibüsü sollamaya çalışmak ile intihar etmek arasında bir fark göremiyorum. Zaten koruma olayı ayrı bir boyut, gazete haberine göre hayatını kaybeden motorculardan biri başını asfalta çarptığı için, diğeri ise karşıdan gelen aracın lastiğine çarptığı için şu an aramızda değiller, iyi birer kaskları olsaydı belki bugün hala hayatta olacaklardı...



Çeneden açılır LS2 kaskım yeterince güvende hissettirmediği için daha iyisi de olsun diye gidip bir Lazer Vertigo kask aldım. Çünkü hayatım tüm paramdan daha değerli, bu motora bineceksem bu kafayı da korumalıyım.
 
Katılım
2 Haz 2007
Mesajlar
5,075
allah rahmet eylesın cok kotu bır sey

feyizoğlundan haber bekliyorumö kafam xl oldugu halde s kask takıyorum ne olurr ne olmaz dıye . takın su kaskları
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Tem 2008
Mesajlar
173
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
uff nasılll bı kazadırrrr arabada olsa motorsıklette olssaaa kaza gelıyorum demezz gelırr ondan arkadaslarm dıkkatlı olun yha:S allah kımsenın aılesı kaza acısı ölum vermesın..
 
Katılım
18 Şub 2006
Mesajlar
2,956
Allah rahmet eylesin. Günahlarını affetsin. Geride kalanlarada bol bol sabır nasip eylesin.
 
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
3,903
Kazada ölen kişinin cep telefonunu çaldı!

Kazada ölen kişinin cep telefonunu çaldı!

Bu haber sizin verdiğiniz haberin devamı.


Gaziantep'te bir motosikletin kontrolden çıkarak, devrilmesi sonucu meydana gelen ve 2 kişinin hayatını kaybettiği trafik kazasında, cenazelerinin kaldırılmasına yardım etmek amacıyla olay yerine gelen H.S., ölenlerden birinin cep telefonunu çaldığı iddiasıyla gözaltına alındı.
Kaza, dün saat 14.00 sıralarında İnönü Caddesi üzerindeki alt geçitte meydana geldi. 29 yaşındaki Müslüm Kurt'un kullandığı 27 VB 617 plakalı motosiklet, önünde seyreden A.K. yönetimindeki 27 VE 200 plakalı otomobili solladıktan sonra, sürücüsünün direksiyon hakimiyetini kaybetmesi sonucu devrildi. Kazada motosiklet sürücüsü Müslüm Kurt ile yanında bulunan 23 yaşındaki Hamit Taşçı, olay yerinde hayatını kaybetti. Kazanın duyulmasının ardından alt geçite akın eden vatandaşlar, çevrede güvenlik şeridi oluşturan polis ekipleri tarafından uzaklaştırıldı. Sadece gazetecilerle görevlilerin kaldığı olay yerinde, cenazelerin kaldırılmasına yardım eden H.S.'nin, ölenlerden birinin cep telefonunu aldığı öne sürüldü. Polis ekipleri, vatandaşların bu iddiası üzerine H.S.'yi takibe alarak, kargaşa yaşanmaması için olay yerinden uzaklaştığı sırada yakaladı. Yapılan aramada, H.S.'nin üzerinde ölenlerden birine ait olduğu iddia edilen cep telefonu bulundu. H.S., gözaltına alınırken, soruşturma sürüyor.

Kaynak:http://www.milliyet.com.tr/Yasam/So...FEinin%20cep%20telefonunu%20%E7ald%FD!&ver=04
 
Katılım
11 Ağu 2008
Mesajlar
222
allah rahmet eylesin kalanlarınada sabırlar versin malesef bu kazaların önüne geçilemiyor :(


fotoğrafları çeken arkadaştan bir ricam olacak bana diğer fotoğrafları özelden atarmısın?
 
Katılım
25 Eki 2007
Mesajlar
629
bız sadece uzuluruz elımızden başka bısey gelmez
bızi ve ailenızı uzmek istemıyorsunuz lutfen kaskınız ve korumalarınız takın
allah rahmet eylesın
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst