Son derece üzücü bir haber, mekanları cennet olsun.
Ancak...
Gördüğüm kadarıyla 2+2 metre civarı genişliği olan bir alt geçitte, bir diğer aracı çeken minibüsü sollamaya çalışmak ile intihar etmek arasında bir fark göremiyorum. Zaten koruma olayı ayrı bir boyut, gazete haberine göre hayatını kaybeden motorculardan biri başını asfalta çarptığı için, diğeri ise karşıdan gelen aracın lastiğine çarptığı için şu an aramızda değiller, iyi birer kaskları olsaydı belki bugün hala hayatta olacaklardı...
Çeneden açılır LS2 kaskım yeterince güvende hissettirmediği için daha iyisi de olsun diye gidip bir Lazer Vertigo kask aldım. Çünkü hayatım tüm paramdan daha değerli, bu motora bineceksem bu kafayı da korumalıyım.