- Katılım
- 4 Haz 2009
- Mesajlar
- 2,147
Al ikinci el bir ybr esd en az bir yıl kullan. Satarsan zarar etmezsin, düşersen motosikletten yana zarar etmezsin.
Seni cbr250 almaya iten sebepleri, cebinden çıkan parayı tekrar gözden geçir derim. Cbr250 hep orada her zaman alabilirsin ama ilk aldığın motosiklet olmasına değer mi ?
arkadas guzel yorum yapmıs. zaten borcda varmıs senın ıcıncok ıdeal olur dıye dusunuyorum.