uykularım kaçıyor artık

Katılım
4 Haz 2009
Mesajlar
2,147
Al ikinci el bir ybr esd en az bir yıl kullan. Satarsan zarar etmezsin, düşersen motosikletten yana zarar etmezsin.
Seni cbr250 almaya iten sebepleri, cebinden çıkan parayı tekrar gözden geçir derim. Cbr250 hep orada her zaman alabilirsin ama ilk aldığın motosiklet olmasına değer mi ?

arkadas guzel yorum yapmıs. zaten borcda varmıs senın ıcıncok ıdeal olur dıye dusunuyorum.
 
Katılım
23 Mar 2012
Mesajlar
45
arkadaşlar sonunda motorumu sipariş ettim :D :D :D

HYOSUNG GT250R....

babamın bi tanıdığı vasıtasıyla bayiye indirimli almak için gittim 9600 dedik sonra adam ruhsatıda biz hallederiz dedi onun için de 550 tl fark istedi
benim de acemiliğime geldi olur dedim
meğer 250 tl kitlemiş adam bana
önce bi kazık yemişim gibi hissettim (ki zaten yedim)
ama sonuca bakınca çok da diil gibi geldi

gt250r+ruhsat+plaka=10150 tl.....

sizce ???

Arkadaşlar motor için kapora verip siparişini verdim haftaya gelicek :D

önerileriniz için teşekkürler...:)


cbr250 yerine gt250r seçmemde enbüyük etken sıfır faiz 8 taksit ,şimdi al ağustosta öde kampanyaları oldu...

iki motorla da ilgilenen arkadaşlara fikir vermesi açısından ekliym dedim :D
 
Son düzenleme:
Katılım
9 Kas 2004
Mesajlar
300
Arkadaşlar motor için kapora verip siparişini verdim haftaya gelicek :D

önerileriniz için teşekkürler...:)


cbr250 yerine gt250r seçmemde enbüyük etken sıfır faiz 8 taksit ,şimdi al ağustosta öde kampanyaları oldu...

iki motorla da ilgilenen arkadaşlara fikir vermesi açısından ekliym dedim :D

Benim testimi oku orda motor hakkında bir sürü detay bilgi verdim tonla da fotoğraf var..

Eralp Terem gt250 testi yaz googleda çıkar
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst