unutulmayan anılar....

Katılım
8 Ocak 2008
Mesajlar
3,328
veridiyse af ola...:)
benim anım sene 2000 ozaman kadıköyde bi beko mağazasında çalışıyodum bi gün bir eve sanırım müzik setiydi teslimata gittik neyse gariban bi aileydi içeri girdik arkadaş seti kurmaya başladı..bende ayakta bekliyodum..

bir an..evin en küçük oğlu bana kollarını açarak koştuu. abi beni kucağına al dediii şaşırdım aldım kucağıma bana öyle bir sarılışı vardıki.. öyle bir tuhaf hissetim kendimi okadar çok etkiledi.. bana sevgi dolu bakışı.. asla unutamam.. o ana kadar hiç yaşamamışdım öyle bir sıcaklığı..günlerce gözümün önünden gitmedii..üzerinden 10yıl geçti..dün gibidir hala....:pale:

sıra sizde....
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
2000 yillariydi sanirim.
çok garibandik.
Babam Kadiköyde bir magazadan bir müzik seti almisti.
Muzik setini kurmaya iki amca gelmisti.
Biri çok sevimliydi.
Hemen kucagina atladim.:):mrgreen:


Saka bir yana ilginç bir aniymis.
Biz galiba boyle bir topic yapmistik ama olsun.
Belki ileride bir ani da ben anlatirim.:wiinkk:
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
çoook küçüktük
bizim eve müzik seti kurmaya gelen adamın kucağına bize misafirliğe gelen teyzenin gıcık oğlu atladı, ben de müzik setinin üstüne oturmak zorunda kalmıştım :D sonra o gıcık çocuk benim gazabımdan kurtulmak için fransaya mı ne kaçmış... ama az kaldı bulacam Onu :p
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
Olum, mezit gelince oyacak bizi.
Toplayin etrafi kaçalim.
Iz birakmayin...::secreet:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Ben Beko mağazasının sahibiyim... Diyorum bu adamlar neden salya sümük geldiler montajdan... :p
 
Super Moderator
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
5,081
10 yıl kadar oluyor, durumumuz bir hayli kötü o aralar, ay sonunu zor getiriyoruz... Çocuklara anlatamıyorum tabii durumu, etraftan arkadaşlarından gördüklerine özeniyorlar haliyle...
Müzik setleri yeni yeni moda oluyor o ara, her tarafta bir müzik seti reklamı, bir müzik seti muhabbeti, çocuklar da meraklı.

Neyse birkaç ay dişten tırnaktan arttırıp biriktirdiğimle, gittim aldım ben de Beko'dan bir müzik seti, görevli arkadaşlar geldiler montaja; küçük oğlan gidip de atlamaz mı görevlilerden birinin kucağına, eve müzik seti getirdiler diye...

Duruma üzüleyim mi, çocuğun mutluluğuna sevineyim mi bilemeden bir duygu yoğunluğunun arasında kaldım...
Hayatımda hiç unutamayacağım bir anımdır o.:pale:
 
Katılım
17 Kas 2009
Mesajlar
1,715
hey allahim.. :cherry:

Kimse sizlerin diline düsmesin..
Ben yokken benim arkamdan neler konusuyorsunuz bilmek istemem...

Ama güzel hikaye olmus.. :rendeer:
 
Katılım
26 Nis 2008
Mesajlar
5,397
yahu ne diyeyim??? bir yandan krize giriyorum:queen: bir yandan da bana rol kalmamış diye hayıflanıyorum...
o müzik setleri kalmadı artık..acaba o aileyi bulsam seti bana 2.el olarak satarlarmı ki??:p
mezit sende hakkını helal et...çünkü konunun içine etmişler ama ne yalan söyleyeyim.....çoook mükemmel etmişler:p
 
Katılım
29 Tem 2010
Mesajlar
1,347
hehehe, herkes yerini kapmış bende kapayım, hemen

Sene 2000 ozaman kadıköyde bi beko mağazasında çalışıyoduk sevdiğim bi abim ile
bi gün bir eve sanırım müzik setiydi teslimata gittik neyse gariban bi aileydi içeri girdik ben müzik setini kurmaya başladım MEZİT ayakta bekliyodu..

bir an..evin en küçük oğlu MEZİT'e kollarını açarak koştu AMCA, AMCA beni kucağına al dediii mezitle şok olduk ikimiz :)
Başbakanın burnunu sıkan çocuk gibi oynuyordu MEZİT abey ile :)

MEZİT Abi, aslına bakarsan gerçekten çok duygusal bi olay, ama sağolsun abilerimiz tek tek halletmişler. hemde :) :)
SinanAksu abim olsaydı o da kesin o ev sahibi olurdu :) Siz evden gittikten sonra çocuğunu ( coq'u :) ) döverdi. Ne diye tanımadığın adamlara atlıyosun diye :)
 
Son düzenleme:
Katılım
8 Ocak 2008
Mesajlar
3,328
nekadan sevgiye muhtaç arkadaşlarım varmış:salut: hadi gelin.. açtım kollarımı sizide kucaklayım bari ...
hiçmi sevmediler sizi hepmi dışlandınızz vah canlarımm....hephor görmüşlersizi dövmüşler...cık cık:mrgreen:
seviyorum sizlerii....:rendeer:
 
Son düzenleme:
Katılım
22 Ağu 2010
Mesajlar
415
Yıllar yıllar önceydi...Bizim karşı komşumuz olan maddi sıkıntı yaşayan bir aile vardı. O aralarda çok sıkışıklarmış biz arada maddi destek olurduk. Erzakdı-giyecekti v.s. Bi gün balkonda oturuyorum. Beko servisinden iki elemanın geldiğini gördüm ellerinde malzemeler felan bitanede müzik seti. Allah allah hayırdır dedim bu devirde müzik seti kim alacak. Şahsen binada bi ben vardım o müzik setini alabilecek ama bende istememiştim kime gelmişlerdi o zaman ? Neyse dayandım kapıya gözden izliyorum. Baktım bizim karşı komşunun kapısını çalıyorlar. Bekledim dedim yanlış gelmişlerdir. Evin sahibi kapıyı açtı "bizde sizi bekliyorduk buyrun" demesinmi. Vayyy uyanıklar vaaayy. Erzakları bizden temin ediyıorlar arttırdıkları paraylada müzik seti alıyorlar. Lan biz bile alamdık o müzik setini be bide utanmadan beko servisini çağırıyorlar. Çok hayıflanmıştım. İşin ilginci onlar çıkana kadar inatla kapıda gözden bakıyordum. Onlar çıkıyorlarken birde baktım elemanlardan biri iki göz iki çeşme. Diğer elemanda onu teselli ederek çıkıyorlar. Çok merak etmiştim ne oldu diye. Öğrenmek bu güne nasipmiş :cherry:
 
Katılım
26 Nis 2008
Mesajlar
5,397
benim hiç müzik setim olmadı biliyooorrmuuuussssuuuuunnn?!?!:salut:
:queen::queen::queen:
 
Katılım
8 Ocak 2008
Mesajlar
3,328
nekadan sevgiye muhtaç arkadaşlarım varmış:salut: hadi gelin.. açtım kollarımı sizide kucaklayım bari ...
hiçmi sevmediler sizi hepmi dışlandınızz vah canlarımm....hephor görmüşlersizi dövmüşler...cık cık:mrgreen:
seviyorum sizlerii....:rendeer:

....................:)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst