Ümmet kardeşimize nazar değdirdiler

Katılım
15 Mar 2006
Mesajlar
3,510
arkadaşlar telaşlancak hiçbirşey yok gayet iyiyim sadece kolum biraz sızlıyo hepsi bu,motorun camı yere düşünce kırıldı başka çizik ve hasar yok zeten kaskolu motor,hakan abiyle msn de konuştuk oda siteye yazmış.sağolsun fakat bişeyim yok çok iyiyim sadece motorun camı kırıldı yarın sabah takılcak.hepinize çok teşekkür ederim varoulun.

Abi büyük geçmiş olsun....:salut:

15 gündür senelik izindeydim ve siteye arasıra girebiliyodum...:pr:

Kusuruma bakma abicim şimdi okudum.İnan çok üzüldüm yaw..:pale:

O şerefsizi de burdan kınıyor başka başka şeylerde iletiyorum..:wiinkk:
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
ümmet abicim geçmiş olsun. ufak bir hasarla atlatılmış bir nazarlık diye bakalım buna artık. allah başka nazarlardan saklasın. kendine dikkat et abicim. sevgilerle
 
Katılım
8 May 2007
Mesajlar
2,060
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
çok geçmiş olsun :pale: size çarpıp kaçan en beter olsun :rendeer:
 
Katılım
20 Mar 2007
Mesajlar
95
Gerçekten nazar değdi yaa:cyclopsan
Büyük geçmiş olsun Ümmet abi..:rendeer:
o şerefsizede vurup kaçarlar umarım!
 
Katılım
20 Mar 2007
Mesajlar
233
çok geçmiş olsun abi bu kaçıncı ?sanırım senin motor sadaka istiyor ....bu olaydanda anlıyoruzki motor kazaları acemi usta dinlemiyor daha dikkatli olalım ..
 
Katılım
14 Eki 2005
Mesajlar
1,956
Motosikleti
Honda CBF 150, CF Moto MT 650
Çok geçmiş olsun, mala gelsin cana gelmesin.
en önemlisi bu...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Ocak 2008
Mesajlar
1,332
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
çok büyük geçmişş olsun ümmet abii :pale: ne olaydır yaaa... ben bile motorla kırmızı ısıkta hadı gecıyım gıbı bı lukse kapılmıyorum butun motorcular ole bence... ama arabalardakı bu acele nedır anlayamıyorum...
 
Son düzenleme:
Katılım
26 Şub 2006
Mesajlar
3,292
abim şimdi okudum . çok geçmiş olsun ... allah beterinden korusun .. umarım sagdan soldan bi plaka falan alan olmuştur .. tekrar geçmiş olsun .....
 
Super Moderator
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
5,081
Geçmiş olsunluk bile bir şey yokmuş, içim rahatladı şimdi ama stresi yeter insana; çok çok geçmiş olsun Ümmet abi...

Sana gelen cama gelsin:)
Yeni motorundaki nazarlığın bu kadarla kalır umarım.:)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst