- Katılım
- 15 Mar 2006
- Mesajlar
- 3,510
arkadaşlar telaşlancak hiçbirşey yok gayet iyiyim sadece kolum biraz sızlıyo hepsi bu,motorun camı yere düşünce kırıldı başka çizik ve hasar yok zeten kaskolu motor,hakan abiyle msn de konuştuk oda siteye yazmış.sağolsun fakat bişeyim yok çok iyiyim sadece motorun camı kırıldı yarın sabah takılcak.hepinize çok teşekkür ederim varoulun.
Abi büyük geçmiş olsun....:salut:
15 gündür senelik izindeydim ve siteye arasıra girebiliyodum...
Kusuruma bakma abicim şimdi okudum.İnan çok üzüldüm yaw..
O şerefsizi de burdan kınıyor başka başka şeylerde iletiyorum..:wiinkk: