- Katılım
- 10 Tem 2006
- Mesajlar
- 2,748
- Konu Yazar
- #1
herşey bir anda oldu pazar günü evde kalmaya niyetimiz yoktu,sabahki hava durumuna göre nereye gidecegimi belirleyecektim,sabah kalktıgımda hava çok güzeldi,hemen aklıma bursa hatta uludaga çıkmek geldi,eşimle birlikle saglamca giyindik,motorumu hazırlayıp saat 09,30 de yola koyulduk,

ortalama hızım 100 ve 110 arasında seyrettim iki kişi olmamıza rağmen rahatlıkla gidebiliyorduk,rampalarda bile 90 dan aaşaya düşmüyordum.

hızlı gittigim için çok geçmeden gebzeye gelmiştik,ve biraz mola verdikten sonra feribota binmek için gazladım.

feribota geldigim de 4 tane motor arkadaş vardı onlarda bursa mudanya giteceklerini söylediler,feribota beraber bindik,ve yalova opet e kadar beraber yol aldık onlar opete girince ben devam ettim.


hiç vakit kaymetmeden uludag yoluna koyulduk,bursayı fazla gezmeden transit geçiş yaptık.









başladım uludaga tırmanışa,çok güzel manzaraları var,güzelde virajları var,inanın aşaya inip birdaha çıkmak istemişimdir,artçılı olugum halde motor hiç de zorlanmadı hızlıca çıkıyordum zaman zaman 80k hıza ulaştıgım bile oluyordu,tabi ani bir frenle hızımı 20 km hıza düşürüp keskin bir virajı alıyordum.



bunlarda doganın güzel resimleri çekmek için gelmiş olmalılar,





bir gün mutlaka bu otel de kalmalıyım...

işte sonunda uludaga gelebilik, ve hava gerçekten çok soguktu,yol boyunca maskelerimizi çıkarmadım,ayak parmaklarım bile sogugu hissediyordu.

ya hava kararıyordu ya da biz çok yukarı çıktıgımızdan öyle gözüküyordu,sanırım bize öyle geliyordu.

işte burası kayak yapılan alan.



işte bu manzara süper olmalı.....

içimden birisi şu makinayı çalıştırsada uludagı tepeden teleferitle gezsek diyordum,ama kulubede kimse olmadıgı için söylememedik,olsaydı..

bu yol kapalı bir yol, ve ilerisini motor ile degilde yaya olarak devam ettim ve askeri birligin egitim alanıymış,askerlerin bu uludag da gerçekten iş zor,yaz da soguk kışda.

öyle bir yola girdim ki inanin inmeyi bile düşünmedim,aklımdan geçen sadece dahada yukarıya çıkmaktı,uludagın en zirvesine çıkıp avazım çıktıgı kadar bagırmaktı,sanırım bunu yaparken etrafımda kimsecikler yokki,eşim delimisin diye bagırıyordu..



bu da teleferigi çalıştıran trafo olmalı.

aşagısı resmen siyaha boyanmıştı,hayatımda havayı ilk kez bu kadar sisli görüyordum,

eger bir buluşma düzenlersem yaza dogru burda yapabilirim,uludagın en doruk zirvesi diyee,oturacakyerleri ve cafesi muhteşem olmalı.







tepeden aşaga inmiştik ve evin yolunu tutma zamanı da gelmişti.



ve son fotograf feribotta,aynı feribotla istanbula geçtik,
toplam 400 km yol yaptık ve 40 ytl benzin masrafımız oldu.
güzel ve zevkli bir gün geçerdik.
bir dahaki gezi topigimde buluşmak üzere esen kalın.

ortalama hızım 100 ve 110 arasında seyrettim iki kişi olmamıza rağmen rahatlıkla gidebiliyorduk,rampalarda bile 90 dan aaşaya düşmüyordum.

hızlı gittigim için çok geçmeden gebzeye gelmiştik,ve biraz mola verdikten sonra feribota binmek için gazladım.

feribota geldigim de 4 tane motor arkadaş vardı onlarda bursa mudanya giteceklerini söylediler,feribota beraber bindik,ve yalova opet e kadar beraber yol aldık onlar opete girince ben devam ettim.


hiç vakit kaymetmeden uludag yoluna koyulduk,bursayı fazla gezmeden transit geçiş yaptık.









başladım uludaga tırmanışa,çok güzel manzaraları var,güzelde virajları var,inanın aşaya inip birdaha çıkmak istemişimdir,artçılı olugum halde motor hiç de zorlanmadı hızlıca çıkıyordum zaman zaman 80k hıza ulaştıgım bile oluyordu,tabi ani bir frenle hızımı 20 km hıza düşürüp keskin bir virajı alıyordum.



bunlarda doganın güzel resimleri çekmek için gelmiş olmalılar,





bir gün mutlaka bu otel de kalmalıyım...

işte sonunda uludaga gelebilik, ve hava gerçekten çok soguktu,yol boyunca maskelerimizi çıkarmadım,ayak parmaklarım bile sogugu hissediyordu.

ya hava kararıyordu ya da biz çok yukarı çıktıgımızdan öyle gözüküyordu,sanırım bize öyle geliyordu.

işte burası kayak yapılan alan.



işte bu manzara süper olmalı.....

içimden birisi şu makinayı çalıştırsada uludagı tepeden teleferitle gezsek diyordum,ama kulubede kimse olmadıgı için söylememedik,olsaydı..

bu yol kapalı bir yol, ve ilerisini motor ile degilde yaya olarak devam ettim ve askeri birligin egitim alanıymış,askerlerin bu uludag da gerçekten iş zor,yaz da soguk kışda.

öyle bir yola girdim ki inanin inmeyi bile düşünmedim,aklımdan geçen sadece dahada yukarıya çıkmaktı,uludagın en zirvesine çıkıp avazım çıktıgı kadar bagırmaktı,sanırım bunu yaparken etrafımda kimsecikler yokki,eşim delimisin diye bagırıyordu..



bu da teleferigi çalıştıran trafo olmalı.

aşagısı resmen siyaha boyanmıştı,hayatımda havayı ilk kez bu kadar sisli görüyordum,

eger bir buluşma düzenlersem yaza dogru burda yapabilirim,uludagın en doruk zirvesi diyee,oturacakyerleri ve cafesi muhteşem olmalı.







tepeden aşaga inmiştik ve evin yolunu tutma zamanı da gelmişti.



ve son fotograf feribotta,aynı feribotla istanbula geçtik,
toplam 400 km yol yaptık ve 40 ytl benzin masrafımız oldu.
güzel ve zevkli bir gün geçerdik.
bir dahaki gezi topigimde buluşmak üzere esen kalın.
Son düzenleme: