Ülkemizde motosikletlerin bakım(sızlığ)ı üzerine düşünceler...

Katılım
16 Haz 2020
Mesajlar
1,215
Çok geçmiş olsun hocam. Allah belasını versin gerçekten bela okuyorum şuan. Diske WD-40 sıkmak nedir ya? O motor 130 milyar olsa ne 5 Bin TL'lik Çinli olsa ne üzerinde can taşımıyor mu?

Ülkemizde kesinlikle bu sözde servisleri, ekspertizleri denetleyen bir kurum olmalı. Bu düzen böyle yürümemeli.

Çok sağolun hocam. İşte adamın amacı başından savmak. Sonra ne olursa olsun. Banane kafasında.
 
Katılım
29 Tem 2015
Mesajlar
18,549
Motosikleti
Sym Wolf Sb250Ni
Mesela servis ses yapan ön diske wd 40 sıktı balataları değiştirmek zorunda kaldım.

Sizin usta da tam hayvan çocuğuymuş. Benim bakım işlerine elim yatkın olmadığından kendim yapmıyorum. Ustam var, lakin ona da "bakım yap kardeşim" desem eksik iş yapar. Hangi parçanın ne zaman değişeceği servis manuelinde yazılı, o parçaları alıp "al bunu bunu değiştir, şunu şunu ayarla" diyorum. Tabi ki sıkıntım varsa ve kaynağı elektronik, enjeksiyon, blok gibi komplike birşeyse mecburen yetkili servise güvenmek durumundayım çünkü ustam cortlar.
 
Katılım
16 Haz 2020
Mesajlar
1,215
Sizin usta da tam hayvan çocuğuymuş. Benim bakım işlerine elim yatkın olmadığından kendim yapmıyorum. Ustam var, lakin ona da "bakım yap kardeşim" desem eksik iş yapar. Hangi parçanın ne zaman değişeceği servis manuelinde yazılı, o parçaları alıp "al bunu bunu değiştir, şunu şunu ayarla" diyorum. Tabi ki sıkıntım varsa ve kaynağı elektronik, enjeksiyon, blok gibi komplike birşeyse mecburen yetkili servise güvenmek durumundayım çünkü ustam cortlar.

Abi bilerek zaten ilk başta servis dedim. İsmi servis ama alakası yok. Umanın servisleri böyle oluyor. Aralarında iyi olanlar da vardır da ben iyisine denk gelemedim.

Daha ustam diyebileceğim biri olmadı. Sağolsunlar kendi ustam kendim oldum.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst