Görkem;
ellerine sağlık.
Ben daha görmedim yeni 1000RR yi.
Plakalık muhabbetine kafam takıldı.
Kesmek lazım demişsin.
Mümkün değil abicim.
Pistte plakayla mı dolaşacaz?
Vardır onun bi zamazingosu.
Sanırım o plastik parça çıkıp ayrı bir kapak takılıyor..
İlk resimlerini gördüğümde aynalardaki sinyallere takılmıştım.
Şimdi de plaka muhabbeti çıktı.
Bu adamlar yarışmaktan vazgeçip direkt cadde motorumu tasarlamışlar yahu?
Bu arada bu motor bir BMW gibi duruyor.:wiinkk:
![]()
Görkem;
ellerine sağlık.
Ben daha görmedim yeni 1000RR yi.
Plakalık muhabbetine kafam takıldı.
Kesmek lazım demişsin.
Mümkün değil abicim.
Pistte plakayla mı dolaşacaz?
Vardır onun bi zamazingosu.
Sanırım o plastik parça çıkıp ayrı bir kapak takılıyor..
İlk resimlerini gördüğümde aynalardaki sinyallere takılmıştım.
Şimdi de plaka muhabbeti çıktı.
Bu adamlar yarışmaktan vazgeçip direkt cadde motorumu tasarlamışlar yahu?
Bu arada bu motor bir BMW gibi duruyor.:wiinkk:
![]()
Şimdilik bir duş arası... Döndüğümde aşağıdaki muhteşem motosiklet ile devam edeceğiz... Modelini bilin bakalım...
![]()
Geldik gelelim Yamaha standına... Işte Yamaha'lar... Mt-01 favorim
![]()