Ukrayna Motosiklet Fuarı 2008

Katılım
28 Ara 2004
Mesajlar
39
Ellerine sağlık..:cat: 4 gün kaldı bizde new fireblade ile şahsen tanışacaz :cherry:
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
fuar44lw3.jpg


Geldik bir sonraki motorumuza... Honda Valkyrie Rune
Motosiklet o kadar parlıyordu ki cep telefonum doğru düzgün çekemedi...

fuar45gq2.jpg

fuar46ya2.jpg

fuar47ey5.jpg

fuar48gr8.jpg

fuar49ar1.jpg

fuar50ix8.jpg

fuar51pi1.jpg
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
14 Ağu 2007
Mesajlar
354
görkem ellerine sağlık çok şanslısın bizim cıbırın yeni kasayı gördün :p

enjeksiyon var değilmi,birde jikleyi göremedim enjeksiyondan dolayı otomatik jikle olabilir,devir satine f1 ışığı koymuşlar oda güzel valla ne diyelim..süperrr:cat:

1000RR'diyecek laf yok yanlız...dehşet:queen:

vfr 400 atla gel abi iyi fikir ,burada iyi kafa yaparsın ışıklarda 400'lük olduğunu tahmin edemeyenlerle:p
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ara 2007
Mesajlar
2,819
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
fuar34si2.jpg



arkadaki motor asya 150 t1 değilmi ne işi var lumuzinin orda..:silent:
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
Görkem;
ellerine sağlık.
Ben daha görmedim yeni 1000RR yi.

Plakalık muhabbetine kafam takıldı.
Kesmek lazım demişsin.
Mümkün değil abicim.

Pistte plakayla mı dolaşacaz?
Vardır onun bi zamazingosu.
Sanırım o plastik parça çıkıp ayrı bir kapak takılıyor..

İlk resimlerini gördüğümde aynalardaki sinyallere takılmıştım.
Şimdi de plaka muhabbeti çıktı.

Bu adamlar yarışmaktan vazgeçip direkt cadde motorumu tasarlamışlar yahu?

Bu arada bu motor bir BMW gibi duruyor.:wiinkk:

fuar1tm1.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
4,669
Motosikleti
Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
150t1 ığğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğ
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
Görkem;
ellerine sağlık.
Ben daha görmedim yeni 1000RR yi.

Plakalık muhabbetine kafam takıldı.
Kesmek lazım demişsin.
Mümkün değil abicim.

Pistte plakayla mı dolaşacaz?
Vardır onun bi zamazingosu.
Sanırım o plastik parça çıkıp ayrı bir kapak takılıyor..

İlk resimlerini gördüğümde aynalardaki sinyallere takılmıştım.
Şimdi de plaka muhabbeti çıktı.

Bu adamlar yarışmaktan vazgeçip direkt cadde motorumu tasarlamışlar yahu?

Bu arada bu motor bir BMW gibi duruyor.:wiinkk:

fuar1tm1.jpg

Aslında tam tersi bana kalırsa direk al yarışa çık diyorlar gibi geliyor...
Fabrika çıkışı kısa gaz kolu da bunun bir göstergesi.
Aynalar kolayca sökülüp soketlerinden ayrılıyordur kanımca. Plakalığa gelirsek,
ben cadde için plakalık sökülmüyor demiştim. Tabiki o kıçtaki plastik parça ile beraber çıkıyordur. Onun yerine de bir kapak takılıyordur. Fakat diğer motorlar gibi 2 vida ile sökülemiyor benim demek istediğim bu... Hani oraya carbon bir kapak hiçte fena olmaz :)

Bu arada fotoların devamı gelecek... Zaman buldukça atacağım...
 
Katılım
20 Kas 2005
Mesajlar
490
Minksler ( mnnck125) bayağı değişmiş Türkiye'ye gelmeyeli...
 
Katılım
2 Mar 2006
Mesajlar
1,215
Görkem;
ellerine sağlık.
Ben daha görmedim yeni 1000RR yi.

Plakalık muhabbetine kafam takıldı.
Kesmek lazım demişsin.
Mümkün değil abicim.

Pistte plakayla mı dolaşacaz?
Vardır onun bi zamazingosu.
Sanırım o plastik parça çıkıp ayrı bir kapak takılıyor..

İlk resimlerini gördüğümde aynalardaki sinyallere takılmıştım.
Şimdi de plaka muhabbeti çıktı.

Bu adamlar yarışmaktan vazgeçip direkt cadde motorumu tasarlamışlar yahu?

Bu arada bu motor bir BMW gibi duruyor.:wiinkk:

fuar1tm1.jpg

Bu motosiklet URAL!
kendisi BMW nin 2. dünya savaşı sırasında yapılmış Rus taklididir.
 
Katılım
31 Ocak 2005
Mesajlar
2,031
bence o motor 1960 ların henkeli, yokmu arttıran
pardon yaf görkem teşekkürler güzel resimler çekmişsin fuara gitmiş kadar olduk sayende eyvallah
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
399
Şimdilik bir duş arası... Döndüğümde aşağıdaki muhteşem motosiklet ile devam edeceğiz... Modelini bilin bakalım...

fuar44lw3.jpg

mükemmel bi motor buu ama fiyatıda bi okadar güzeldir..fotoğrafla için teşekkürler eline sağlık bu hafta sonu motoshow var artık gidenlerden de böyle güzel fotoğraflar bekliyoruz
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
Sıra geldi VFR'ye... Kendileri ST'den daha çok SS'e benziyor...

fuar38sa4.jpg

fuar39tj3.jpg

fuar40gb2.jpg

fuar41vs6.jpg

fuar36gk4.jpg

fuar35nx6.jpg

fuar37fy7.jpg


Bu da Can-am Spyder
Şahsen fuarda tek yaptığı yolu kapatmak oldu...
fuar42mv1.jpg

fuar43mp1.jpg
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
Geldik gelelim Yamaha standına... Işte Yamaha'lar... Mt-01 favorim :)

fuar64zp8.jpg

fuar61xx6.jpg

fuar63bk9.jpg

fuar57jt1.jpg

fuar58nw0.jpg

fuar60tg7.jpg

fuar59zd0.jpg

fuar56ql4.jpg

fuar52oa2.jpg

fuar55cw7.jpg

fuar54hr5.jpg

fuar53gt4.jpg
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
Geldik gelelim Yamaha standına... Işte Yamaha'lar... Mt-01 favorim :)

fuar64zp8.jpg


Bu MT01 hangisi?
Sağdaki mi soldaki mi?
:p


Görkem,
harika iş çıkarmışsın.

Patlamış mısırlarla biraları yedekledim.
Bekliyorum.

Devam devam...:cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst