Neyse... Bu 2 modeli tanıttıktan sonra geçelim hikayemize... Fuar alanına girişte ilk gördüğüm motosiklet buydu... Modelini bilemiyorum...
![]()
![]()
Kapıda duran emektarlar...
![]()
![]()
![]()
Ve bir Bmw
![]()
yeni Honda CBR 125.....:thumleft::embe::::biggrinn::haapppy:::sapka::
Görki süper fotolar bunlar...
Geldiğinde bişiler ısmarliyim sana..
Şu senin zuzudan alıcam sana söz hehehe
Teşekkür ederiz ...
zuzuuuuuuuu... söz mü?? :santa:
Söz söz söz :bounce::cherry: