uff ya bakın suzukinin eksozu patladı (okadar bende ısıtsam )

Katılım
6 Mar 2007
Mesajlar
565
arkadaşlar ben şaşdım kaldım bu motor nasıl bukadar ısınıyor test den çıkmadan önce 48 sat dayanıklık testi de yapıyorlar ama bu resmen bırak yeter diyor ağlıyor ve eksozu patlıyor :mrgreen::cat::rendeer:

ha alın birde kawazaki ama onda sadece ses var ok ;):rendeer:

bu video verilmişse özür

[YT]qQ_vhh2hL8k[/YT]

[YT]fgG6xJ1sQdM[/YT]

:queen::queen:
 
Katılım
3 Ocak 2007
Mesajlar
240
sanki gözüme bişey fırlayacakmış gibi seyrettimm o ne manyaklık
 
Katılım
30 Nis 2006
Mesajlar
546
kawasaki'yi o kadar zorlamıyorlar ki, bir de suzukide bir sıkıntı olabilir o makinada.
 
Katılım
16 May 2007
Mesajlar
3,088
bana kalırsa o manifoltu o kadar ısıtabilmen için silindirlerde oynama yapılmıştır veya yakıtta zengin karışım yapılmış ve silindir yakmadan dışarı atıyo yolda yanıyo yakıt sanki ...yoksa böle bişi olması mümkün değil
ancak değişik bi video paylaşım için teşekkürler...
 
Katılım
6 Mar 2007
Mesajlar
565
arkadaşlar kawazaki zorlanmıyor sesi hoşuma getti diye koydum zuhahahaha:p

bana kalırsa o manifoltu o kadar ısıtabilmen için silindirlerde oynama yapılmıştır veya yakıtta zengin karışım yapılmış ve silindir yakmadan dışarı atıyo yolda yanıyo yakıt sanki ...yoksa böle bişi olması mümkün değil
ancak değişik bi video paylaşım için teşekkürler...

bişey deyil ama nerden biliyon sabah dan akşana kadar çalışmadığnı:rendeer::mrgreen::silent:
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
129
bişey deyil ama nerden biliyon sabah dan akşana kadar çalışmadığnı:rendeer::mrgreen::silent:

O motor değil sabahtan akşama kadar 2 gün çalışsa dahi o manifoldu o hale getirmezler.Bencede silindirde bir oynama yapılmış ve yakamadığı benzini çıkmaya vakit bulamadan yaktığı için bu hale gelmiş gibi duruyor.
 
Son düzenleme:
Katılım
6 Mar 2007
Mesajlar
565
bişey deyil ama nerden biliyon sabah dan akşana kadar çalışmadığnı:rendeer::mrgreen::silent:

O motor değil sabahtan akşama kadar 2 gün çalışsa dahi o manifoldu o hale getirmezler.Bencede silindirde bir oynama yapılmış ve yakamadığı benzini çıkmaya vakit bulamadan yaktığı için bu hale gelmiş gibi duruyor.



O motor değil sabahtan akşama kadar 2 gün çalışsa dahi o manifoldu o hale getirmezler.Bencede silindirde bir oynama yapılmış ve yakamadığı benzini çıkmaya vakit bulamadan yaktığı için bu hale gelmiş gibi duruyor.[/QUOTE]


diyorsun :mrgreen::silent::p
 
Katılım
1 Tem 2006
Mesajlar
371
Arkadaşlar işte suzuki bööle sağlam alet yaw kimbilir kaç dakka redline yaptırdılar motora :cyclopsan
 
Katılım
3 Tem 2006
Mesajlar
902
motosiklet neredeyse patlayacak adamlar dibinde hiç korkmuyolar pes valla:)
 
Katılım
5 Eyl 2005
Mesajlar
172
Bu ne yaa canilik valla bide bence silindir içine alınan yakıtın ekzosda yakılması saglanmıs boylece egzosa sıcaklık yuklenmiş(büyük ihtimalle buji kablolarının yerini deiştirerek yapmıştır)oda bu sonucu ortaya cıkarmıs diye dusunuyorum.Ama bolyle show olmaz yiyosa ön teker falan yapsın :farao:
paylaşım için saol dostum
 
Katılım
6 Mar 2007
Mesajlar
565
Bu ne yaa canilik valla bide bence silindir içine alınan yakıtın ekzosda yakılması saglanmıs boylece egzosa sıcaklık yuklenmiş(büyük ihtimalle buji kablolarının yerini deiştirerek yapmıştır)oda bu sonucu ortaya cıkarmıs diye dusunuyorum.Ama bolyle show olmaz yiyosa ön teker falan yapsın :farao:
paylaşım için saol dostum

birşey deyil kanka:rendeer: yeterki yorum yap :rendeer::p
 
Katılım
8 Nis 2007
Mesajlar
116
o motor o hale nasıl getırmısler ya ayaklı bomba gıbı olmus walla adamlardada hıc korku yok sanırım ellerınde patlayacak motor nerdeyse...
 
Katılım
5 Eki 2006
Mesajlar
15,037
bence motorun avans ayarı bozuk...bundan dolayı ateşleme zamanlaması hatalı..bu sebele dengesiz ateslemeden kaynaklanan, benzinin basınç la dısarıda yanarak egzost kızarması olusmuş....
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst