- Katılım
- 6 Mar 2007
- Mesajlar
- 565
- Konu Yazar
- #1
arkadaşlar ben şaşdım kaldım bu motor nasıl bukadar ısınıyor test den çıkmadan önce 48 sat dayanıklık testi de yapıyorlar ama bu resmen bırak yeter diyor ağlıyor ve eksozu patlıyor :mrgreen::cat::rendeer:
ha alın birde kawazaki ama onda sadece ses var ok
:rendeer:
bu video verilmişse özür
[YT]qQ_vhh2hL8k[/YT]
[YT]fgG6xJ1sQdM[/YT]
:queen::queen:
ha alın birde kawazaki ama onda sadece ses var ok
bu video verilmişse özür
[YT]qQ_vhh2hL8k[/YT]
[YT]fgG6xJ1sQdM[/YT]
:queen::queen: