Ufak bir gezi...

Katılım
20 Haz 2005
Mesajlar
395
28 Ekim 2007 Pazar sabahı eşim ve ben, Büyükecelide kamp yapan arkadaşım ve müşterim olan SN.Raci DİBO ve eşi Suzan hanımı ziyarete gittik.
Çadırı kurmuş deniz kenarında balık avlıyordu.yoldan manzaralar...Mersin-Büyükeceli (Yeşilovacık)






Eşime yolu çek demiştim....sonuç.







Şu Akdeniz’in güzelliğine bir bakın...Cenetter yaşıyoruz resmen...




Arkadaşım ve eşi..(not:birayı içen arkadaşım...ben motor sürerken alkol almam..)


Eşim ve ben..



Biraz sohbet ettik ve birkaç olta salladıktan sonra dönüş yoluna...yoldan manzaralar;







güzelim denizden görüntüler...



Narlıkuyu mevkiinde Cennet-Cehennem’deki tepedeki çadırda çay ve gözleme&sıkma molası..


Benim Sarı Kanaryam..


Tekrar yola koyuluyoruz...




Toplam 290 km yol yaptık ve 40 ytl benzin yaktık..(97 oktan)
Daha nice gezilerde beraber olmak dileğiyle..
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
Çook teşekkürler, gerçekten Akdenizin her yeri birbirinden güzel :) Çok şanslıyız :)

Bu arada 40 ytl ile 290 km olayı beni bitirdi :mrgreen: Falcoooooonnnnnn yaktın biziiii :mrgreen:
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
evet bu mevsimde sakin ve güzeldir güneyimiz hoşça vakit geçirmişiniz resimlerden belli,bizde keyif aldık seyrederken teşekkürler.
 
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
1,129
Ahhhhh Akdeniz ahhh.Güzel gezi devamını bekleriz.Mahsuru yoksa bu arada motorunuzun markası modeli,tipi vs. nedir?
 
Katılım
17 Kas 2006
Mesajlar
734
Ah be Oktay abi iki yıllık okulu Mersin'de okumuştum, ne güzeldi be... Şimdi görünce inanılmaz duygulandım. Arkadaşlarla hafta sonları kız Kalesi kaçamaklarımız aklıma geldi. Gerçi 4 yıllık için Antalya'ya geldim, hala da Antalya'dayım. Aynı deniz, aynı hava diyeceksiniz, hatta bir çoğunuz "Antalya daha güzel ya" diye düşünecek ama ben Mersin'i sevdiğim kadar buraları sevemedim. Keşke Mersin'de Turizm de Antalya gibi gelişse de tekrar oralara dönebilsem... Tabi Turizm gelişince acaba Antalya gibi olur mu? İnsanlar da değişir mi parayı görünce? Orasını bilemem...

Fotoğraflar için çok teşekkürler, elinize sağlık...
 
Son düzenleme:
Katılım
20 Haz 2005
Mesajlar
395
Ah be Oktay abi iki yıllık okulu Mersin'de okumuştum, ne güzeldi be... Şimdi görünce inanılmaz duygulandım. Arkadaşlarla hafta sonları kız Kalesi kaçamaklarımız aklıma geldi. Gerçi 4 yıllık için Antalya'ya geldim, hala da Antalya'dayım. Aynı deniz, aynı hava diyeceksiniz, hatta bir çoğunuz "Antalya daha güzel ya" diye düşünecek ama ben Mersin'i sevdiğim kadar buraları sevemedim. Keşke Mersin'de Turizm de Antalya gibi gelişse de tekrar oralara dönebilsem... Tabi Turizm gelişince acaba Antalya gibi olur mu? İnsanlar da değişir mi parayı görünce? Orasını bilemem...

Fotoğraflar için çok teşekkürler, elinize sağlık...


Antalya bu günlere 35 yılda geldi ve turizm patlaması 1985-1988 arası gerçekleşti.
Mersin şu an Suriye, İran ve İrak için revaçta..yatırım var ama dünyadaki bu büyük kriz orta ölçekli yatırımcıyı ürkütüyor..bekleyip görmek lazım, ama şu bir gerçek,Türk insanı turizm nedir bilmiyor,keşfedilecek nice dağlarımız,vadilerimiz ve ovalarımız var.. neyse..inşallah o günleri görürüz..
 
Katılım
12 Eyl 2007
Mesajlar
689
Çok güzel ya.Hava güzel mekan güzel motora zaten diyecek sözümüz yok daha ne olsun.
daha nice kazasız belasız sürüşler dilerim
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
guzel gezı olmus mersının denızı ıcın guzel degıl dıyorlar ama :)
 
Katılım
24 Tem 2007
Mesajlar
1,993
güzel gezi olmuş tekeriniz düz bassın

abi kızma ama sölemeden edemicem ''yolu çek'' olayına çok güldüm:queen::queen:

herkesin başına gelebilir ama
 
Katılım
29 Tem 2007
Mesajlar
3,386
harika yerler abisi. hem viraja girerken hemde resim çekmeyi nası becerdinis yaf ?:) en son denememizde biz seriliyoduk yere de arkadaş makineyi attı da kurtardık :mrgreen: fotorafları çeken yenge hanım galiba. burdan selamlar yenge hanıma :)
 
Katılım
24 Eyl 2007
Mesajlar
81
süper bi gezi olmuş paylaşımın için teşekkürler kazasız belasız
:cat:
 
Katılım
27 Şub 2007
Mesajlar
247
kumlucanın yolarına da çok benziyor resimler için teşekkürler iyi olmuş yaa gezmişiniz
 
Son düzenleme:
Katılım
28 May 2007
Mesajlar
289
bedavaya gitmiş gelmişsiniz güzel gezi olmuş er6 nın yakıtı baya iyimiş yaw
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
güzel gezi olmuş tebrik ederim:) de
28102007025cv0.jpg

bu x-lite kaskın üstünde yaan nolan technology hadisesi nedir?
aynı fabrikanın mallarımı nolan la x-lite?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst