- Katılım
- 20 Haz 2005
- Mesajlar
- 395
- Konu Yazar
- #1
28 Ekim 2007 Pazar sabahı eşim ve ben, Büyükecelide kamp yapan arkadaşım ve müşterim olan SN.Raci DİBO ve eşi Suzan hanımı ziyarete gittik.
Çadırı kurmuş deniz kenarında balık avlıyordu.yoldan manzaralar...Mersin-Büyükeceli (Yeşilovacık)




Eşime yolu çek demiştim....sonuç.





Şu Akdeniz’in güzelliğine bir bakın...Cenetter yaşıyoruz resmen...



Arkadaşım ve eşi..(not:birayı içen arkadaşım...ben motor sürerken alkol almam..)

Eşim ve ben..

Biraz sohbet ettik ve birkaç olta salladıktan sonra dönüş yoluna...yoldan manzaralar;






güzelim denizden görüntüler...


Narlıkuyu mevkiinde Cennet-Cehennem’deki tepedeki çadırda çay ve gözleme&sıkma molası..

Benim Sarı Kanaryam..

Tekrar yola koyuluyoruz...



Toplam 290 km yol yaptık ve 40 ytl benzin yaktık..(97 oktan)
Daha nice gezilerde beraber olmak dileğiyle..
Çadırı kurmuş deniz kenarında balık avlıyordu.yoldan manzaralar...Mersin-Büyükeceli (Yeşilovacık)




Eşime yolu çek demiştim....sonuç.





Şu Akdeniz’in güzelliğine bir bakın...Cenetter yaşıyoruz resmen...



Arkadaşım ve eşi..(not:birayı içen arkadaşım...ben motor sürerken alkol almam..)

Eşim ve ben..

Biraz sohbet ettik ve birkaç olta salladıktan sonra dönüş yoluna...yoldan manzaralar;






güzelim denizden görüntüler...


Narlıkuyu mevkiinde Cennet-Cehennem’deki tepedeki çadırda çay ve gözleme&sıkma molası..

Benim Sarı Kanaryam..

Tekrar yola koyuluyoruz...



Toplam 290 km yol yaptık ve 40 ytl benzin yaktık..(97 oktan)
Daha nice gezilerde beraber olmak dileğiyle..
Son düzenleme: