Ucuz Kask Kamerası

Katılım
13 Nis 2010
Mesajlar
5,448
arkadaşlar bu konuda o kadar uzman değilim fakat dijital camerama gidona tripot ayaklık imal edip uydursam dijital camerada aynı işlevi görmezmi biraz kaba saba durur belki yada baş pozisyonundan çekim yapmazda direksiyondan yapar ,elimdeki imkanları kullanmak adına söylüyorum yoksa makina çok şeker minik tatlı bir alete benziyor denemek lazım aslında :)

http://cgi.ebay.com/Bike-Bicycle-Cy...Cycling_Parts_Accessories&hash=item1e626c0780
ben bundan aldım ama dediğin kamera bildiğimiz büyük kameralardansa belki pek sağlıklı bişey olmaz.4dolara aldım ben kargosuyla 8dolara geldi bana.benim dijital fot.makinem serviste olduğu için daha deneme fırsatım olmadı ama şahsen yeniden alma şansım olsa benimkini almazdım çünkü montaj yerinin bi tarafı geçmeli bi tarafı vidalı.2taraftada vida kullanmaktan çekinmişler
bide şöyle bişey var nasıldır bilmiyorum ama daha iyi gözüküyo
http://cgi.ebay.com/Universal-Digit...Cycling_Parts_Accessories&hash=item41575f137d
 
Katılım
11 Mar 2007
Mesajlar
339
Arkadaşlar bugün şu anahtarlık kameralardan aldım fuar da 4gb kartla birlikte 110 lira demişlerdi.Geçen haftada mesir fest. fuarında 100 lira dediler. Bugün 40 liraya satın aldım bi mağzadan. Kart dahil değil. Çünkü hali hazırda kartım vardı. 4gb kartın fiyatı da 15-17 lira zaten. Görüntü kalitesi böyle bir cihaz için hiç fena sayılmaz. Motosiklet ile video çeker çekmes paylaşırım inş haftasonu yağmur yağmaz.

gizli-casus-anahtarlik-kamera-8-gb-destekli-720__32550810_0.jpg
 
Katılım
15 Mar 2005
Mesajlar
2,890
Evet ya nası uyuz olmuştum bunu faiş fiyattan satanlara. Bir panayırda denk geldim. O zaman 10 dolara kargo dahil almıştım ebaydan. Adam 120 liraya peynir ekmek gibi satıyordu :) Kararsız kalıp geri dönen 4-5 kişiyi vazgeçirmiştim :) Görüntü iğrenç.
 
Katılım
5 Şub 2009
Mesajlar
1,784
Skullhunter'ın getirdiği d005'lerden birini de ben aldım.
Buyurun test kaydı.

http://www.youtube.com/watch?v=ylQP-nYLEcQ

Arkadaşlar bugün şu anahtarlık kameralardan aldım fuar da 4gb kartla birlikte 110 lira demişlerdi.Geçen haftada mesir fest. fuarında 100 lira dediler. Bugün 40 liraya satın aldım bi mağzadan. Kart dahil değil. Çünkü hali hazırda kartım vardı. 4gb kartın fiyatı da 15-17 lira zaten. Görüntü kalitesi böyle bir cihaz için hiç fena sayılmaz. Motosiklet ile video çeker çekmes paylaşırım inş haftasonu yağmur yağmaz.

gizli-casus-anahtarlik-kamera-8-gb-destekli-720__32550810_0.jpg



.
video kalitesi, jam session'un paylaştığı videoya göre nasıl? :silent:


.
 
Katılım
30 Mar 2011
Mesajlar
1
Final Cut (Ünal Abi)'ın paylaştığı kamera Fiyat/performans olarak gayet memnun edici gözüküyor :)
iş görebilecek bir cihaz ...
 
Katılım
10 Nis 2010
Mesajlar
280
Kamerayı aralıksız kayıt moduna nasıl alıyorsun?
Benim denemelerimde hep 2dk görüntü alıp tekrar kayda geçmiş.
Tek parça görüntü almayı beceremedim.
Kılavuzda ON konumuna getirip mod tuşuna basarak cihazı açın daha sonra tekrar mod tuşuna basın demiş.
Ama benimki sadese ses ile otomatik kayda geçmiş galiba :)

Özür diliyorum gecikme için. Çok yoğun çalışıyorum bu aralar. Evde de klavyem bozuldu, yenisini alacak zaman bulamadım daha. Yetmiyormuş gibi bir de yeni bir motosiklet sardım başıma. :)


Ben de sadece otomatik kaydı kullandım. Aynı şekilde 2 dakikalık parçalı kayıtlar. Manuel kaydı da aynen tarif ettiğin gibi yazıyordu kullanım klavuzunda. Akşam tekrar kontrol ederim.
 
Katılım
1 Nis 2007
Mesajlar
1,944
Arkadaşlar turnigy markanın lipo bataryalı olanından bende aldım birtane.Şu anda kargoda.Kargo dükkanları açık olmasada şu anda kargo arabaları çalışıyormu? Eğer öyleyse yarın elimde olma olasılığı yüksek.
 
Katılım
21 Kas 2008
Mesajlar
3,845
bende şu alibaba dakinden almıştım ve bugün kavuştum sonunda, 9 günde geldi.
gece bi kayıt yaptım ama sabit biyerde durmadığı ve çok titrediği için haliyle iğrenç bi görüntü var. gündüz denicem bide.
birde bunun türkçe kullanım kılavuzu varmıdır, mode tuşu filan var ama ne işe yarıyor anlamadım.
 
Katılım
15 May 2006
Mesajlar
139
bende şu alibaba dakinden almıştım ve bugün kavuştum sonunda, 9 günde geldi.
gece bi kayıt yaptım ama sabit biyerde durmadığı ve çok titrediği için haliyle iğrenç bi görüntü var. gündüz denicem bide.
birde bunun türkçe kullanım kılavuzu varmıdır, mode tuşu filan var ama ne işe yarıyor anlamadım.

Benim de aynı yerden, aynı zamanlarda verdiğim sipariş dün geldi.

Henüz deneyemedim ama dış görünüş ve aksesuarlar fena değil.

MODE tuşu normal ve ses kontrollu (VOX) çekim modu arasında geçiş yapıyor. İlk açılıştan sonra kısaca MODE'a basarsan VOX moduna giriyor (kırmızı led hızla yanıp sönüyor).
 
Katılım
15 Nis 2010
Mesajlar
19
arkadaşlar kullandığımız kameralar hiç titreşime gelmiyor onun için kaska monte çok iyi oluyor :)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 11:01 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:35 ----------

Tarih ve saati otomatik ayarlayan programı buldum arkadaşlar ben denedim oluyor. İlk aldığımda ben de çok uğraşmıştım, paket içeriğinde açıklama yoktu, bazı arkadaşlar biliyorlardır ama ben zorluk çekenler için bir proğram ekliyorum ihtiyacı olanlar kullanabilirler.

Otomatik tarih, saat ayarlayıcısı:

Zip dosyasını açın, kamerayı usb den bağlayın, 808SetClock simgesini açın sistem saat ve tarihiniz otomatik olarak kayıtlıdır. Model kısmına girip kameranızın versiyonunu bilmiyorsanız I'm not sure satırını seçin ve okeyleyin.

Hepsi bu kadar kolay gelsin...
burdan indirebilirsiniz :)
http://rapidshare.com/files/455966274/808SetClock-1.3.1-bin.zip
 
Katılım
13 Kas 2008
Mesajlar
191
sayfaları biraz okudum ama arada bilgi varsa ve kaçırdıysam bağışlayın...
AEE MD90 Mini DV bunu nerden bulabilirm ülkemde satışı yokmu henüz...?
yurtdışından sipariş etmeye çekiniyorum açıkçası...
 
Katılım
21 Kas 2008
Mesajlar
3,845
Benim de aynı yerden, aynı zamanlarda verdiğim sipariş dün geldi.

Henüz deneyemedim ama dış görünüş ve aksesuarlar fena değil.

MODE tuşu normal ve ses kontrollu (VOX) çekim modu arasında geçiş yapıyor. İlk açılıştan sonra kısaca MODE'a basarsan VOX moduna giriyor (kırmızı led hızla yanıp sönüyor).

dün çözdüm olayı:) saati ayarlaması işkence oldu ama olsun

googleda bir video var, saati nasıl ayarliyicağımızı anlatıyor. aynısını yapınca olmuyor, adam TAG.txt yazıyor belgenin ismine, (bu şekilde 10 kere denedim olmadı) ama zaten not defterinin uzantısı txt olduğu için TAG.txt.txt gibi birşey oluyor. belgenin ismini sadece TAG yazarsak sorun çözülüyor.
 
Katılım
1 Nis 2007
Mesajlar
1,944
arkadaşlar kullandığımız kameralar hiç titreşime gelmiyor onun için kaska monte çok iyi oluyor :)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 11:01 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:35 ----------

Tarih ve saati otomatik ayarlayan programı buldum arkadaşlar ben denedim oluyor. İlk aldığımda ben de çok uğraşmıştım, paket içeriğinde açıklama yoktu, bazı arkadaşlar biliyorlardır ama ben zorluk çekenler için bir proğram ekliyorum ihtiyacı olanlar kullanabilirler.

Otomatik tarih, saat ayarlayıcısı:

Zip dosyasını açın, kamerayı usb den bağlayın, 808SetClock simgesini açın sistem saat ve tarihiniz otomatik olarak kayıtlıdır. Model kısmına girip kameranızın versiyonunu bilmiyorsanız I'm not sure satırını seçin ve okeyleyin.

Hepsi bu kadar kolay gelsin...
burdan indirebilirsiniz :)
http://rapidshare.com/files/455966274/808SetClock-1.3.1-bin.zip
İndirme işini hallettim.Gerçekten makbule geçti en yakın zamanda deneyeceğim.Teşekkürler.Emeğe saygı

---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:20 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:18 ----------

http://www.upload.gen.tr/d.php/www/u1ydapxk/SUNP0001.AVI.html
Arkadaşlar videoyu çektim.:) Buyrun.Biraz kötü çıktı.Elim vs.:) Zamanla öğreneceğiz.
 
Son düzenleme:
Katılım
21 Kas 2008
Mesajlar
3,845
Katılım
1 Nis 2007
Mesajlar
1,944
evet yokmu bakşa mini kamera alıp deneyen yorum yapabilecek video çekip ekleyecek ...

http://www.sahibinden.com/ilan/alis...xel-mini-kamera-ayni-gun-kargo-45442294/detay

yani şu ürünü alıcam işimi görücekmi...düzgün çekimler yapabilecekmiyim..

Dostum bak bu ürün ve aldığım ürün aynı.:) Ama markası değişik ve çekim kalitesini bilmiyorum.Ancak turnigy 52 dv kamera diye aratırsan youtube da o zaman aldığım kamera ile çekilmiş kayıtlara ulaşabilirsin.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst