Ucuz atlattık valla

Katılım
5 Eyl 2010
Mesajlar
261
Geçmiş olsun.
Muhtemelen köpekler gurup halinde dişi kovalıyordu:cherry:
 
Katılım
17 Şub 2008
Mesajlar
2,907
Çok geçmiş olsun ....

ama yinede şanslıymıssın suratta maske sırtta çanta koşar adım dalmışsın allahtan canlı bomba zannetmemişler :p
 
Katılım
10 Eyl 2010
Mesajlar
1,243
Çok geçmiş olsun ....

ama yinede şanslıymıssın suratta maske sırtta çanta koşar adım dalmışsın allahtan canlı bomba zannetmemişler :p

girdikten sonra anladım zaten ilk o gözle bakmışlar:mrgreen:
2863781525_c323d323d2.jpg

Çanta bunu aynısı tam bomba çantası profilinde hakkaten :mrgreen:
 
Katılım
8 Ara 2010
Mesajlar
619
saatte bir öyle olaylar olduğundan köpeklerle ilgili bi konu hakkında sosyal tesisi bırakıp yardıme etmelerinin yasaklandığını söylediler. Her saldırana çıkabilcekleri bir nokta değilmiş çünki stratejik defans noktası olduğundan terkedilemiyomuş tam köprünün altı ya

alayı çıkmayaymış yaw. büyük geçmiş olsun arkadaşım. insana verilen değere bir örnek daha aslında bu olay.
 
Katılım
28 Haz 2010
Mesajlar
147
arkadaş ben sürekli motorda kurusıkı taşıyorum buradaki köpekler senin anlattığın kadar sakin değiller
üstüne üstüne ateş ettiğim halde kaçmayıp saldıran ve egzostumu ısırıp ağzı yanan köpeklerle uğraşıyorum

OHA! Çok şaşırdım yaa...

Hocam çok geçmiş olsun önce, köpeklerle karşılaştığınızda çok korkmayın en azından korktuğunuzu hissettirmeyin. Tabi motor üstünde değilseniz :)

Köpekleri umursamaz tavırlarla hareket ederseniz köpeklerde sizi umursamaz, çok sıkışırsanız asla kaçmayın, yerden taş alıp atıcakmış gibi yapın, illaki kaçmalarına sebep olur, ama en etkilisi onların size havladığından daha yüksek sesle "DEYT!" şeklinde bağırmanız çok işe yarar :)

köpeklerle boğuşurken kimin kişiliği ağır basarsa o kazanır unutmayın :))

Evde var 2 tane zibidi dolanıp duruyolar 10 yıldır, bide kedi eklendi şimdi, sirke döndü ev...
 
Katılım
10 Eyl 2010
Mesajlar
1,243
OHA! Çok şaşırdım yaa...

Hocam çok geçmiş olsun önce, köpeklerle karşılaştığınızda çok korkmayın en azından korktuğunuzu hissettirmeyin. Tabi motor üstünde değilseniz :)

Köpekleri umursamaz tavırlarla hareket ederseniz köpeklerde sizi umursamaz, çok sıkışırsanız asla kaçmayın, yerden taş alıp atıcakmış gibi yapın, illaki kaçmalarına sebep olur, ama en etkilisi onların size havladığından daha yüksek sesle "DEYT!" şeklinde bağırmanız çok işe yarar :)

köpeklerle boğuşurken kimin kişiliği ağır basarsa o kazanır unutmayın :))

Evde var 2 tane zibidi dolanıp duruyolar 10 yıldır, bide kedi eklendi şimdi, sirke döndü ev...

ohoo bizim evden maymuna kadar birsürü hayvan geçti ondan biliyorum huylarınıda önceden ne yapmaya çalıştıklarını çözdüm :mrgreen:
 
Katılım
21 Kas 2008
Mesajlar
3,845
bu itler enteresan hayvanlar yahu. karınları acıktımı nası masum bakıyolar insada, niyeti bozduklarındada tam seri katil tipli oluyo lavuklar.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst