Çok geçmiş olsun ....
ama yinede şanslıymıssın suratta maske sırtta çanta koşar adım dalmışsın allahtan canlı bomba zannetmemişler![]()
kefeeee büyük geçmiş olsun :queen: İyi çekip vurmamışlar seni![]()
saatte bir öyle olaylar olduğundan köpeklerle ilgili bi konu hakkında sosyal tesisi bırakıp yardıme etmelerinin yasaklandığını söylediler. Her saldırana çıkabilcekleri bir nokta değilmiş çünki stratejik defans noktası olduğundan terkedilemiyomuş tam köprünün altı ya
alayı çıkmayaymış yaw. büyük geçmiş olsun arkadaşım. insana verilen değere bir örnek daha aslında bu olay.
arkadaş ben sürekli motorda kurusıkı taşıyorum buradaki köpekler senin anlattığın kadar sakin değiller
üstüne üstüne ateş ettiğim halde kaçmayıp saldıran ve egzostumu ısırıp ağzı yanan köpeklerle uğraşıyorum
OHA! Çok şaşırdım yaa...
Hocam çok geçmiş olsun önce, köpeklerle karşılaştığınızda çok korkmayın en azından korktuğunuzu hissettirmeyin. Tabi motor üstünde değilseniz
Köpekleri umursamaz tavırlarla hareket ederseniz köpeklerde sizi umursamaz, çok sıkışırsanız asla kaçmayın, yerden taş alıp atıcakmış gibi yapın, illaki kaçmalarına sebep olur, ama en etkilisi onların size havladığından daha yüksek sesle "DEYT!" şeklinde bağırmanız çok işe yarar![]()
köpeklerle boğuşurken kimin kişiliği ağır basarsa o kazanır unutmayın)
Evde var 2 tane zibidi dolanıp duruyolar 10 yıldır, bide kedi eklendi şimdi, sirke döndü ev...