Tvs güzelleri Auto expo 2010

Katılım
29 May 2007
Mesajlar
3,302
tvs nin sitesinden rtr180 liğe bakın derim ben size harika yapmışlar bence
 
Katılım
3 Kas 2009
Mesajlar
782
Vallahi Biz Apache Sahipleri Bakmak istemiyoruz Genelde =)) Canımız çekiyor. Granajı,Göstergesi Çok Hoş Kral bir Motor ancak. Sonra Aşagıya inip 150 ye binince insanın biraz morali bozuluyor. =))
 
Katılım
13 May 2008
Mesajlar
7,223
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Dehşet bir tasarım.


 
Katılım
22 Ara 2009
Mesajlar
197
bu makine ne böyle ya hintliler aldı başını gitti valla tebrik etmek lazım adamları. japonları terlettiklerini düşünüyorum :) zaten mantık olarak hem fiyat hem kalite hem performans aklıma bu markadan başka gelmiyo özellikler 250 liği.
 
Katılım
13 May 2008
Mesajlar
7,223
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
İyi güzel de biz bu makineleri görmüyoruz ki:silent: en uyduruk 10 sene önceki ilk çıkanları sıfır diye kakalıyorlar.:farao:
 
Katılım
13 May 2008
Mesajlar
7,223
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Apache 150'lik de iyidir yanlış yapmayalım,ağzımızdan kaçmış ama bu Hint bize baz modeli ittirip duruyor, öyle deyim.:cherry::rendeer:
 
Katılım
3 Kas 2009
Mesajlar
782
Bence Hint ittirmiyor. Biz Almasını bilmiyoruz. Belkide Bize Satanların işine geliyor ?
 
Katılım
13 May 2008
Mesajlar
7,223
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
İkisi de var ama başta Türkiye'deki modellerine göz atmak lazım, farkındaysanız hepsi en düşük fiyatlı en yüksek kar marjı olan eski-baz modeller.
Sadece fiyat ve piyasa rekabeti düşünüldüğünden şimdilik daha iyi modellere binmek zor.
Yedek parça stokları da yeni modellerin gelmesinin önünü tıkayan diğer meselele...

Sonuçta eskici oluyoruz.:farao:
 
Katılım
25 May 2009
Mesajlar
3,690
adamlar 150 cc lerden o kadar çok stok yapmışlarki hayla bitirememişler.şu an ellerinde kalan 2007 model motorları 2010 diye millete satıyorlar.bizim millette fiyatına aldanıp alıyor.sonra diyorki kendi kendine aslında inanmıyor ama işte laf olsun diye söyleniyor şu gelicek bu gelicek diye.bence bu 160 cc olan motor belki 2 sene sonra gelir 180 cc olanı düşünmesi bile yalnış burası Türkiye,insanları keklemesi kolay öyle düşünüyor bu ithalatçı firma.millet motorları eskitiyor bize 5 sene sonra sıfır yeni piyasaya çıktı diye satıyorlar.e üretmezsen birşey böyle ona buna muhtaç olursun.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst