Tvs güzelleri Auto expo 2010

Katılım
3 Kas 2009
Mesajlar
782
Türkiye'ye Gelmesi Zaman Alır Daha 160'lıkların Kasaları Yeni gelicek Mayısta. 160 Kasa 150 CC. Yani 3.Resimdeki Makine Gelecek. Ama Motoru 150 CC olucak.
 
Katılım
22 Ara 2009
Mesajlar
197
görüntü güzel kalitede öncekiler gibiyse diyecek laf yok 250cc en uygun motor seçeneği bence. gelince ilk alanlardan biri ben olucam büyük ihtimalle :) bu arada sormadan geçemicem üzerindekide hediyemi acaba :D
 
Katılım
3 Kas 2009
Mesajlar
782
üzerindekilere Bakmak bedava. Bencede 250 CC Sınıfı Commuterde 1.sıraya otururlar. Kalitede eminim Devamdır. Bende Satıp alırım hemen Yada satmam bi 150 bi 250 binerim =)) 180 likleri 188 KM yapıyorsa. 250 likleri Allah bilir. Güzel olur.
 
Katılım
23 Eyl 2009
Mesajlar
1,292
Bakalım fotoğraflarını gördüğümüz bu güzelim modelleri İSOTLAR GRUP ne zaman getirecek acaba ülkemize..

Türkiye'ye Gelmesi Zaman Alır Daha 160'lıkların Kasaları Yeni gelicek Mayısta. 160 Kasa 150 CC. Yani 3.Resimdeki Makine Gelecek. Ama Motoru 150 CC olucak.

TVS Türkiye'ye mail attığımda bana gelen cevapta RPR 160 ın kasası gelmeyecek, Şuanki RTR 150 nin olduğu gibi her şeyiyle yola devam edildiği yazılmıştı..
 
Katılım
3 Kas 2009
Mesajlar
782
Telefonla Arayan Temsilcinin Bana Söyledigi buydu. Tabi Burası Türkiye Ne Olucagı Belli Olmaz. Keşke Gelse Demekten Başka Çaremiz Yok.
 
Katılım
13 May 2008
Mesajlar
7,223
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Temsilciler emir kulu, getirilmeyen bir modeli elinde eski model varken, gelme ihtimali olsa bile söyleyeceği en garanti söz ileride-bu sene içinde böyle bir planımız yok gibisinden bişey der geçer.

Ne zaman müşteri bilinçlenir satıcıdan daha baskın olur o zaman mümkün olan her model gelir.
 
Katılım
23 Şub 2010
Mesajlar
599
valla sitede gördüğüm en yüksek cc li motor 177.
250 cc olduğunu nerden okudunuz, gördünüz bilmiyorum.
 
Katılım
13 May 2008
Mesajlar
7,223
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Son düzenleme:
Katılım
22 Ara 2009
Mesajlar
197
şu 250 gelsinde ybr 250 ile honda vtr 250 yada hyo 250 kawa 250 nin burunları sürtsün biraz. sürtsünde fiyatlarını aşağı çeksinler sırf bu yüzdende gelmesini istiyorum :)
 
Katılım
13 May 2008
Mesajlar
7,223
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Son düzenleme:
Katılım
16 Şub 2008
Mesajlar
0
250cc tek silindir 30 hp:cyclopsan:cyclopsan:cyclopsan

180 veya 220 lik olan türk tüketicisine, nakedcısına, commutercisine ilaç olurdu..

bu 160 rtr lerin dingil mesafesinin türkiyeye getirilen 150lik versiyondar uzundu sanırım yüksek güçten tekere gelmesin diye(150 oldukça kısa çünkü) Bu doğrumudur???
 
Katılım
3 Kas 2009
Mesajlar
782
Şuanda Bende Olan Apache ile 1.Viteste Kalkışta Yarıma Yakın bir Gaz verince Kafayı Yarım şekilde dikiyor havaya. Gaza biraz daha Yüklenirse de Ön kalkık gidiyor. 160 Ları bilmiyoruz tabi.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:42 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:37 ----------

TVS-Apache-RTR-250cc.jpg


250'lik İmajıda Bu.
 
Katılım
13 May 2008
Mesajlar
7,223
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Prototip galiba bu resim ,başka resmi de yok RTR 250'liliğin.

RTR ne demek yahu.:p
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst