Merhaba arkadaşlar.
Geçen hafta 5 arkadaş motosiklet ile Bursa'dan yola çıkıp, sırasıyla Antalya,Olimpos,Fethiye Ölüdeniz,Marmaris ve Didim konaklamalı olmak üzere 6 günlük Akdeniz-Ege turunu toplam da 1850 km yol yaparak sağsalim tamamlamış bulunmaktayız.Yakıt olarak 203 tl. gibi bir masrafım oldu.Eve geldiğimde depoda halen 2 çizgi yakıt vardı.
Toplam 44,177 litre yakıt kullanmışım.Yanlış hesap yapmadıysam yaklaşık olarak 100 km'de 2,38 litre yakmış.
Onca yüke göre oldukça iyi bir değer bence.
Gezi raporu linkini aşağıda paylaşıyorum. İyi seyirler.

http://www.motosiklet.net/forum/baris-susut-mt-il-gruplari/17621-%5Bbursa-mt%5D-1230.html#post3702459