- Katılım
- 9 Haz 2015
- Mesajlar
- 313
Iyi aksamlar herkese, lastikleri degistirdikten sonraki hava basinci ile ilgili tecrubelerimi paylasmak istiyorum arkadaslar. Usta 33-36 seklinde ayarladi PSI degerlerini, iki gundur boyle suruyordum ancak yol tutusu ve keskin donusler hic iyi degildi. Bende kitapciktaki 25-28 hava degerlerine geri indirdim ve cok fark etti. Artik yalpalama yapmiyor ve yolu daha iyi tutuyor. Orjinal her zaman iyidir.:cat:
Tekeriniz duz bassin.
Tekeriniz duz bassin.