TVS TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
9 Haz 2015
Mesajlar
313
Iyi aksamlar herkese, lastikleri degistirdikten sonraki hava basinci ile ilgili tecrubelerimi paylasmak istiyorum arkadaslar. Usta 33-36 seklinde ayarladi PSI degerlerini, iki gundur boyle suruyordum ancak yol tutusu ve keskin donusler hic iyi degildi. Bende kitapciktaki 25-28 hava degerlerine geri indirdim ve cok fark etti. Artik yalpalama yapmiyor ve yolu daha iyi tutuyor. Orjinal her zaman iyidir.:cat:

Tekeriniz duz bassin.
 
Katılım
10 Ağu 2013
Mesajlar
324
Dostlar üzülerek de olsa artık büyümek zamanı.... mantıklı pazarlık söz konusu olabilir... motor bakımlı insan motoru... eski mesajlarıma bakabilirsiniz... alan gerçekten pişman olmaz...

http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...disten-servis-bakimli-apache-213102241/detay/

bajaj pulsar alıcaktım ama stop etme olayı hiç de küçümsenecek bir olay olmadığı için vazgeçtim... hala takipteyim motosiklet satılana kadar çözüm bulurlar inşallah da bajaj alırız... aksi taktirde makarna ve tavuk dürüm ile geçen günler beni bekliyor çünkü bütçeyi iyice sıkıştırıp inazuma alıcam...

Abi bence inazuma ihtimalin varsa değerlendir.. yoksa 200cc pulsar için apache bırakılmaz şahsi görüşüm :)

bajajdan vazgeçtim hacılar.... hala aynı problem devam ediyor... herhangi bir açıklama da yok... forumu okuyorum uzun yol sabit 100-110 gidiyorlarmış ben de o kadar gidiyorum... ha onlar sıkıştırınca 130 yapar belki ama benimki de yatmadan itmeden 120 görüyo... o yüzden bajajı eledim... motorum satılırsa inazuma beni bekler... yanında da bol makarnalı günler... :)
 
Katılım
18 Eki 2012
Mesajlar
43
Günaydın arkadaşlar. Motorum 40-60 km hızlarda giderken gidonu tutmazsam düşecek seviyede kafa sallıyor olayın çözümü şuan çanta ve demirini sökmek. çantada belli zaman sonra insanın eli ayağı olduğundan bu kafa sallama durumuna razı gelmek mecburiyetinde kalıyoruz. acaba çantayı sökmeden bu problemi halleden var mı?
 
Katılım
11 Nis 2015
Mesajlar
230
Günaydın arkadaşlar. Motorum 40-60 km hızlarda giderken gidonu tutmazsam düşecek seviyede kafa sallıyor olayın çözümü şuan çanta ve demirini sökmek. çantada belli zaman sonra insanın eli ayağı olduğundan bu kafa sallama durumuna razı gelmek mecburiyetinde kalıyoruz. acaba çantayı sökmeden bu problemi halleden var mı?

Bende de aynı durum vardı, bıraktıktan sonra hemen geri tutmazsam düşürecek kadar sallıyodu. Ustama söyledim çanta demiri ve çantadan dolayı oluyomuş dediler dedim, o da alakası yok onlarla dedi :) gidonun kontağın altında kalan bi yerine şırıngayla bişey sıktı biraz rahatladı.. Çanta demiriyle falan tamamen alakasız olduğunu düşünmüyorum ama yine de ustanın yaptığı tamamen kesmesede rahatlattı biraz..
 
Katılım
18 Eki 2012
Mesajlar
43
Bende de aynı durum vardı, bıraktıktan sonra hemen geri tutmazsam düşürecek kadar sallıyodu. Ustama söyledim çanta demiri ve çantadan dolayı oluyomuş dediler dedim, o da alakası yok onlarla dedi :) gidonun kontağın altında kalan bi yerine şırıngayla bişey sıktı biraz rahatladı.. Çanta demiriyle falan tamamen alakasız olduğunu düşünmüyorum ama yine de ustanın yaptığı tamamen kesmesede rahatlattı biraz..

Ustalara saygım sonsuz ama bizzat çanta ve demirini sökerek kendim denedim %100 sarsıntı kesiliyor net yani hatta sadece çantayı sök demiri kalsın yine sarsıntı yapıyor. demiride sökmek gerekiyor. ama hiçbirşey sökmeden nasıl çözüm bulacağım daha bilmiyorum :pr:
 
Katılım
27 Eki 2014
Mesajlar
73
zincir dişli seti ni kaca değisti servis ve ilk değişimmi motorda zincir dişli seti birde disk kanal yaptimi senin.

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:53 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:49 ----------

zincir dişli seti nereden tedarik edebilirim biliyormusun forumdaş.
 
Katılım
3 Nis 2015
Mesajlar
767
bajajdan vazgeçtim hacılar.... hala aynı problem devam ediyor... herhangi bir açıklama da yok... forumu okuyorum uzun yol sabit 100-110 gidiyorlarmış ben de o kadar gidiyorum... ha onlar sıkıştırınca 130 yapar belki ama benimki de yatmadan itmeden 120 görüyo... o yüzden bajajı eledim... motorum satılırsa inazuma beni bekler... yanında da bol makarnalı günler... :)

Dostum makarnanın yanına da bir bardak su ayarla. Pahalı parçalar ve yakıtın iki katına çıkması seni bekler :)
 
Katılım
11 Nis 2015
Mesajlar
230
Ustalara saygım sonsuz ama bizzat çanta ve demirini sökerek kendim denedim %100 sarsıntı kesiliyor net yani hatta sadece çantayı sök demiri kalsın yine sarsıntı yapıyor. demiride sökmek gerekiyor. ama hiçbirşey sökmeden nasıl çözüm bulacağım daha bilmiyorum :pr:

Arka amortisör ayarıyla oynamanın da etkisi oluyomuş sanki, bi kaç yerde okumuştum.. ama sıkmak mı lazım gevşetmek mi lazım veya ne kadar oynamak lazım hatırlamıyorum tabi :)
 
Katılım
18 Eki 2012
Mesajlar
43
Arka amortisör ayarıyla oynamanın da etkisi oluyomuş sanki, bi kaç yerde okumuştum.. ama sıkmak mı lazım gevşetmek mi lazım veya ne kadar oynamak lazım hatırlamıyorum tabi :)

Anladım deneyeceğim sonuçları buraya tekrar yazarım.


Birde her seferinde "şu motoru satayımda daha rahat olan cbf alayım" diye içinden geçiriyorum sonra işe gitmek için yola çıkıp şöyle biraz gaz açtığımda verdiği güven ve gidişi beni takrar vazgeçiriyor :mrgreen: sizede oluyormu bu durum :)
 
Katılım
11 Nis 2015
Mesajlar
230
Anladım deneyeceğim sonuçları buraya tekrar yazarım.


Birde her seferinde "şu motoru satayımda daha rahat olan cbf alayım" diye içinden geçiriyorum sonra işe gitmek için yola çıkıp şöyle biraz gaz açtığımda verdiği güven ve gidişi beni takrar vazgeçiriyor :mrgreen: sizede oluyormu bu durum :)

Valla ben yanımdan geçen cbf lere hiç imrenmiyorum.. Sırf tipi yüzünden almadım o motoru ve almak da hiç aklımın ucundan geçmiyor valla.. Ne o öyle kamyon gibi :cherry:
 
Katılım
10 Ağu 2013
Mesajlar
324
az önce çok sevdiğim apachemi sattım hacılar... aranızda bulunmaktan büyük keyif aldım... en kısa sürede motorsuz günlerimin bitmesi dileğiyle kendinize iyi bakın....
 
Katılım
9 Haz 2015
Mesajlar
313
Abi ben bu artcili kullanimda dengeyi nasil cozucem ya. suspansiyonlari en serte aliyorum arkayi 33 hava basiyorum yine gidonu dengede tutmakda zorlaniyorum. ecel terleri dokuyorum resmen kontra verirken. dururken bile gidonu saga sola cektigim de donmek istemiyo. ben 73 kilo civariyim genelde artci arkadasim da boyle oluyor. hatta 45 kilo olan arkadasimi aldim yine aynisi. acaba motoru dengede tutmak icin gucsuzmuyum diyorum.

Yardimlarinizi bekliyorum, tesekurler.
 
Katılım
8 Mar 2013
Mesajlar
3,527
Abi ben bu artcili kullanimda dengeyi nasil cozucem ya. suspansiyonlari en serte aliyorum arkayi 33 hava basiyorum yine gidonu dengede tutmakda zorlaniyorum. ecel terleri dokuyorum resmen kontra verirken. dururken bile gidonu saga sola cektigim de donmek istemiyo. ben 73 kilo civariyim genelde artci arkadasim da boyle oluyor. hatta 45 kilo olan arkadasimi aldim yine aynisi. acaba motoru dengede tutmak icin gucsuzmuyum diyorum.

Yardimlarinizi bekliyorum, tesekurler.

Arka amartisör ayarını en sert modun bir tık altına alıp öyle deneyin. Yada en yumuşak modun bir üstüne alıp deneyin. Ben 90 kg dan fazla artçı ile kullandım 25 km kadar bir sıkıntı yaşamadım. Acaba artçınız farkında olmadan kasılıyor , hareket ediyor vs. olabilir mi?
 
Katılım
9 Haz 2015
Mesajlar
313
Onlarida denedim abi anlamadim ya, kas gucu ile alakasi var mi artcili kullanmanin acaba? daha motor tecrubem 2500 km. garip geliyor alismadim diye diyorum kendime ama ortada farkli hissettigim bisey var. Zaten arkama birini almayi dusunmuyorum uzun bi' sure.
 
Katılım
8 Mar 2013
Mesajlar
3,527
Onlarida denedim abi anlamadim ya, kas gucu ile alakasi var mi artcili kullanmanin acaba? daha motor tecrubem 2500 km. garip geliyor alismadim diye diyorum kendime ama ortada farkli hissettigim bisey var. Zaten arkama birini almayi dusunmuyorum uzun bi' sure.

Büyük olasılık ile artçın ile alakalı bir durum. Kendi kasıyor farkında olmadan ya da bilerek bu da sürüş esnasında senin manevralarına olumsuz etki ediyor. Dikkatet , şahsen artçımın viraja girişte kendisini kasması sonucu neredeyse yolun dışına doğru kaldırıma patlayacaktık :p
 
Katılım
1 Kas 2008
Mesajlar
989
mondial'i salı günü sattım perşembe günü yeni kasa apache aldım hayellerimden biriydi gerçekleştirdim

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:02 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:58 ----------

az önce çok sevdiğim apachemi sattım hacılar... aranızda bulunmaktan büyük keyif aldım... en kısa sürede motorsuz günlerimin bitmesi dileğiyle kendinize iyi bakın....

mete abim motorunu bana sattı duacısıyım motora sağolsun çok iyi bakmış apache ye kavuştuğum için mutluyum ama mete abi gb bir insanı tanıdığım için ayretten mutluyum allah ona daha iyilerini nasip etsin
 
Son düzenleme:
Katılım
9 Haz 2015
Mesajlar
313
Motorun arkasina pek cok kez binen insanlar genelde. Zaten on bilgi veriyorum arkama kimi alirsam, nasil oturacagi ile ilgili gibi.. Neyse zamanla kavrarim umarim.
 
Katılım
10 Ağu 2013
Mesajlar
324
mondial'i salı günü sattım perşembe günü yeni kasa apache aldım hayellerimden biriydi gerçekleştirdim

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:02 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:58 ----------



mete abim motorunu bana sattı duacısıyım motora sağolsun çok iyi bakmış apache ye kavuştuğum için mutluyum ama mete abi gb bir insanı tanıdığım için ayretten mutluyum allah ona daha iyilerini nasip etsin

kazasız belasız kullanman dileğiyle güle güle kullan kardeşim... Allah hepimize daha iyilerini nasip etsin...
 
Katılım
15 Ağu 2014
Mesajlar
111
Sa benim motorda alt sehpa egzosa dayaniyor ya titresim olnxa tak tak vuruyor orda kauçuk gibi bisey olmasi lazim o yok onu nerde bulurum ismi nedir yardimci olurmusunuz
 
Katılım
11 Nis 2015
Mesajlar
230
mondial'i salı günü sattım perşembe günü yeni kasa apache aldım hayellerimden biriydi gerçekleştirdim

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:02 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:58 ----------



mete abim motorunu bana sattı duacısıyım motora sağolsun çok iyi bakmış apache ye kavuştuğum için mutluyum ama mete abi gb bir insanı tanıdığım için ayretten mutluyum allah ona daha iyilerini nasip etsin

Hayırlı olsun.. kazasız belasız inşallah..

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:43 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:39 ----------

Motorun arkasina pek cok kez binen insanlar genelde. Zaten on bilgi veriyorum arkama kimi alirsam, nasil oturacagi ile ilgili gibi.. Neyse zamanla kavrarim umarim.


Artçılı kullanmak zordur zaten.. Daha çok dikkat ve kontrol gerektirir.. Hele bi de artçın kafayı bi sağa bi sola oynatırsa. ikiye bi kıpırdar durursa, sağa sola yatarken kasılırsa işin daha da zorlaşır.. Ben genelde mecbur kalmadıkça keyif için arkama kimseyi almıyorum. Hem sürüşümü zorlaştırıyorlar (geneli acemi olduğu için veya motora çok az hatta hiç binmedikleri için) hem de allah muhafaza bi kaza anında vebal almak istemiyorum. Çünkü bende herşey ver arkamdakinde sadece dandik artçı kaskım..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst