- Katılım
- 28 Şub 2011
- Mesajlar
- 3,437
- Motosikleti
- Henüz yok.
Enes bugün nihayet f1 çakarın elektrik bağlantısını yaptım fakat frene basınca çakar olmuyor motorda güç kaynağı ile denediğimde sorun yok neden böyle oldu
elinizde bulunan çakar lambasının 3 adet kablosu olması lazım, bunların biri eksi, diğer iki kablo ise bir tanesi sabit yanması için diğeri frene bastığınızda yanması için, o iki kabloyu yer değiştirin birde öyle deneyin tabi eğer stop kablonuz 3 adetse.