TVS TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
22 May 2010
Mesajlar
2,422
Eslikamp yapilabilir evet haberlesiriz zaten cikmadan mutlaka tabiki suda var insan essiz diye dislanmamali sonucta arkadas ortami olucaz guzel bi kamp yapariz hepberaber =)


Suan calisiyorum yarina sarka bilir isim eger sarkmazsa haberlesiriz bi sekil yapariz

Kesme islenini spral (tas motoru ) ile yapicam
 
Katılım
12 Şub 2012
Mesajlar
4,104
Eslikamp yapilabilir evet haberlesiriz zaten cikmadan mutlaka tabiki suda var insan essiz diye dislanmamali sonucta arkadas ortami olucaz guzel bi kamp yapariz hepberaber =)


Suan calisiyorum yarina sarka bilir isim eger sarkmazsa haberlesiriz bi sekil yapariz

Kesme islenini spral (tas motoru ) ile yapicam

malzeme çok ısınırsa erime yapabilir dinlenerek yavaş yavaş kes ben kaplumbağalarıma akvaryumda dinleme platformu için rampa yapmıştım 10 mm pleksiden kesmesi en zorlayıcı yeriydi:)
 
Katılım
6 Şub 2012
Mesajlar
1,948
Motosikleti
Bajaj Dominar 250
Eslikamp yapilabilir evet haberlesiriz zaten cikmadan mutlaka tabiki suda var insan essiz diye dislanmamali sonucta arkadas ortami olucaz guzel bi kamp yapariz hepberaber =)


Suan calisiyorum yarina sarka bilir isim eger sarkmazsa haberlesiriz bi sekil yapariz

Kesme islenini spral (tas motoru ) ile yapicam

tabi cnm huyunu suyunu bildiğin insan olduktan sonra sıkıntı yok.. işin yoksa cumartesi gel dicem çanakkaleye ama bilmiyorum durumların nedir..

Kazasız belasız iyi gezmeler dilerim.

Bol bol resimlerinizi bekliyoruz.

inş bi sorun olmazda gidersek paylaşıcam tabiki :)
 
Katılım
22 May 2010
Mesajlar
2,422
havalar çoksoguk sabah kar yagıyordu okadar yolda donma ihtimalim var üsyen bi insanım =) oyuzden hem biraz daha havalar ısınsın hem motorun huyunu suyunu az daha ögreniyim uzun yola cıkacakmı bakalım ondan sonra insallah

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:18 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:29 ----------

Oncami sbah kalkinca yaptim aksam fotolari atarim enes kusura bakma acil isim vardi o arada yapiyim dedim seni cagiramadim bikac foto cektim pc ye gecnce aticam yapis asamasinda foto cekemedim cnki plexi rildi eridi uyuz oldm bian once btsn dedm ama kismen biseye benzedi denedm ryzgari %50 kesiyor
 
Katılım
6 Şub 2012
Mesajlar
1,948
Motosikleti
Bajaj Dominar 250
bende şimdi geldim kemal abinin yanından.. Topcase üstüne kendi yaptığımız demiri taktık.. Elcikleride taktım.. Usb sarj kitini gidon demirine monte ettim.. zincir gerildi bakımlar herşey tamam.. motor şuan hazır cumartesi sabah ki çanakkale yoluna :) bi kaç resim atayım.. Her daim emeğini esirgemeyen kemal abiye ve demiri halleden Muhammed e tekrar teşekkürler.. böyle dostlar bulmama vesile olduğu içinde seviyorum 2 tekerimi..






 
Katılım
22 May 2010
Mesajlar
2,422
yahu resim yuklemek icin imageshack e üye olmak lazımmıs uyeliği kabul etmiyor nasıl atıcaz

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:31 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:27 ----------

sanki canta demirin kalın değilmi daha ince olsaydı daha iyi olmazmıydı birde ben bugun alışverise gittim topcase e sırt cantamı koydum trakking cantamı motor kafa sallamaya basladı yolda ) yanı cok bise koyma arkaya mazallah hızlı gıderken kafa sallar kontrol kaybedersin
 
Katılım
6 Şub 2012
Mesajlar
1,948
Motosikleti
Bajaj Dominar 250
yahu resim yuklemek icin imageshack e üye olmak lazımmıs uyeliği kabul etmiyor nasıl atıcaz

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:31 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:27 ----------

sanki canta demirin kalın değilmi daha ince olsaydı daha iyi olmazmıydı birde ben bugun alışverise gittim topcase e sırt cantamı koydum trakking cantamı motor kafa sallamaya basladı yolda ) yanı cok bise koyma arkaya mazallah hızlı gıderken kafa sallar kontrol kaybedersin

www.hizliresim.com dan yükle en güzeli..

Çanta demirini arkadaş yaptı ben karışmadım, iyi ya işimi görsün yeter orjinal olmasına gerek yok ztn fazlada.. Bu arada benim kafa ztn sürekli sallıyor.. alıştım ben ona :) topcase sürekli dolu benım . boş olsa bile sallıyor ztn büyük 46lık.. apachenın en kötü özelliği belki bu..
 
Katılım
28 Şub 2011
Mesajlar
3,437
Motosikleti
Henüz yok.
bende şimdi geldim kemal abinin yanından.. Topcase üstüne kendi yaptığımız demiri taktık.. Elcikleride taktım.. Usb sarj kitini gidon demirine monte ettim.. zincir gerildi bakımlar herşey tamam.. motor şuan hazır cumartesi sabah ki çanakkale yoluna :) bi kaç resim atayım.. Her daim emeğini esirgemeyen kemal abiye ve demiri halleden Muhammed e tekrar teşekkürler.. böyle dostlar bulmama vesile olduğu içinde seviyorum 2 tekerimi..

[url]http://i.hizliresim.com/07XmgZ.jpg[/url]
[url]http://i.hizliresim.com/EVL5Mz.jpg[/url]
[url]http://i.hizliresim.com/VlOvRB.jpg[/url]
[url]http://i.hizliresim.com/q40PnZ.jpg[/url]
[url]http://i.hizliresim.com/zmZr1R.jpg[/url]
[url]http://i.hizliresim.com/ZL67a3.jpg[/url]

Biz bi saatte işi halledemedik enes beş dakikada resimleri atmış ya la, sürprizi vermemişsin enes.
 
Katılım
22 May 2010
Mesajlar
2,422
eyvallah enes



simdi anlatayım biraz biraz .. önce 40x60 plexi alıyoruz ben füme arıyordum bulamadık siyah verdi adam orjinal cam ile aynı gibi duruyor . öncelikle benim gibi yapmayın diye belirtiyorum kartonla kalıp cıkartın ve plexiyi kesin . bu iş için spral en iyisi . sonra piknik tüpü denen alet ile kıvırıp bukecegınız alanı sııtın . orası hamur gibi oalcak yumxayacak ve sert bir cam tahta yüzeyr üstüne b tahta yardımızla baskı yapıp sekil verebilirsiniz . ben ofismasasının kosesini kullandım . 1 vida ile ortadan önce camı sabitledim . ona göre ayar yaparak tak cıkar yapa yapa plexsiyi ısıtıp buktum . cok zahmetli zor bir iş hersey bitti kıvrımları tasladım . tam vidayı atacaktımkı kırıldı plexi ama yapıcak birsey yok suan 2 vida 1 de yarım vida tutuyor resimler asagıda yapması cok sıkıntı ve zor iş ama uğrasmaya deger .



maliyet = plexi 15 tl
emek ( 99999999 ) TL







 
Katılım
6 Şub 2012
Mesajlar
1,948
Motosikleti
Bajaj Dominar 250
eyvallah enes



simdi anlatayım biraz biraz .. önce 40x60 plexi alıyoruz ben füme arıyordum bulamadık siyah verdi adam orjinal cam ile aynı gibi duruyor . öncelikle benim gibi yapmayın diye belirtiyorum kartonla kalıp cıkartın ve plexiyi kesin . bu iş için spral en iyisi . sonra piknik tüpü denen alet ile kıvırıp bukecegınız alanı sııtın . orası hamur gibi oalcak yumxayacak ve sert bir cam tahta yüzeyr üstüne b tahta yardımızla baskı yapıp sekil verebilirsiniz . ben ofismasasının kosesini kullandım . 1 vida ile ortadan önce camı sabitledim . ona göre ayar yaparak tak cıkar yapa yapa plexsiyi ısıtıp buktum . cok zahmetli zor bir iş hersey bitti kıvrımları tasladım . tam vidayı atacaktımkı kırıldı plexi ama yapıcak birsey yok suan 2 vida 1 de yarım vida tutuyor resimler asagıda yapması cok sıkıntı ve zor iş ama uğrasmaya deger .



maliyet = plexi 15 tl
emek ( 99999999 ) TL

[url]http://www.hizliresimyukle.com/images/2015/03/19/IMG_20150316_124853.md.jpg[/url]
[url]http://www.hizliresimyukle.com/images/2015/03/19/IMG_20150316_125759.md.jpg[/url]
[url]http://www.hizliresimyukle.com/images/2015/03/19/IMG_20150319_111855.md.jpg[/url]
[url]http://www.hizliresimyukle.com/images/2015/03/20/IMG_20150319_111916.md.jpg[/url]
[url]http://www.hizliresimyukle.com/images/2015/03/20/IMG_20150319_111932.md.jpg[/url]
[url]http://www.hizliresimyukle.com/images/2015/03/20/IMG_20150319_111943.md.jpg[/url]
[url]http://www.hizliresimyukle.com/images/2015/03/20/IMG_20150316_130103.md.jpg[/url]

Güzel olmuş hacıabı.. bende düşünüyorum bakalım.. işten anlayan birini bulursam yapıcaz inş.. Kemal abi onada aday :D

Biz bi saatte işi halledemedik enes beş dakikada resimleri atmış ya la, sürprizi vermemişsin enes.

Ahaha Sürpriz neymiş abi ?
 
Katılım
29 Kas 2009
Mesajlar
106
www.hizliresim.com dan yükle en güzeli..

Çanta demirini arkadaþ yaptý ben karýþmadým, iyi ya iþimi görsün yeter orjinal olmasýna gerek yok ztn fazlada.. Bu arada benim kafa ztn sürekli sallýyor.. alýþtým ben ona :) topcase sürekli dolu beným . boþ olsa bile sallýyor ztn büyük 46lýk.. apachenýn en kötü özelliði belki bu..
canta ustu demiri daha ince demirden ve daha islevsel yapabilirdik ama sure sikintimiz vardi. cumartesiye yetismesi gerekiyodu.daha ince demir bulamadim o an. gordugunuz parca oglen paydosunda yarim saatte kostura kostura yapilmistir
 
Katılım
12 Şub 2012
Mesajlar
4,104
bende şimdi geldim kemal abinin yanından.. Topcase üstüne kendi yaptığımız demiri taktık.. Elcikleride taktım.. Usb sarj kitini gidon demirine monte ettim.. zincir gerildi bakımlar herşey tamam.. motor şuan hazır cumartesi sabah ki çanakkale yoluna :) bi kaç resim atayım.. Her daim emeğini esirgemeyen kemal abiye ve demiri halleden Muhammed e tekrar teşekkürler.. böyle dostlar bulmama vesile olduğu içinde seviyorum 2 tekerimi..

[url]http://i.hizliresim.com/07XmgZ.jpg[/url]
[url]http://i.hizliresim.com/EVL5Mz.jpg[/url]
[url]http://i.hizliresim.com/VlOvRB.jpg[/url]
[url]http://i.hizliresim.com/q40PnZ.jpg[/url]
[url]http://i.hizliresim.com/zmZr1R.jpg[/url]
[url]http://i.hizliresim.com/ZL67a3.jpg[/url]

hacı güzel olmuş o pulların oaraya silikonla sızdırmazlık sağlasaydın gidondaki alüminyumu nasıl kaynattınız ben hala onu anlamadım
 
Katılım
29 Kas 2009
Mesajlar
106
zaten vidalarken kucuk matlapla delindi.dislerin arasinda bosluk yok. ayriyetten pullarin altinda musluk contasina benzer bir plastik var.cantayi suyun icine sokmadikca yagmurda su almasi cok zor.
 
Katılım
6 Şub 2012
Mesajlar
1,948
Motosikleti
Bajaj Dominar 250
hacı güzel olmuş o pulların oaraya silikonla sızdırmazlık sağlasaydın gidondaki alüminyumu nasıl kaynattınız ben hala onu anlamadım

Hallettik hacıabı sızmaz artık orası.. sağlama aldık.. o demiri kestik ortadan parça ekleyip ölçüsüne göre kaynattık boyadık tekrar.. ona güzel el emeği oldu.. ve çok işime yarıyor..

Bu arada bizim akü kaç amper ? benımkı zayıflıyor gittikce önümüzdeki ay düzgün bi aküyle değişiyim diyorum..
 
Katılım
22 May 2010
Mesajlar
2,422
az tecrubem oldu yardım etmek ısterım enes . bu arada benım motor ne guzel gıdıyo fakat durunca 2 000 devirde gezıyor hava ayarını yenıden yaptım degısen bıse yok calıstırıyorum 5 dk gaz vermezsem stop edıyor kendı kendıne rolantıde saymıyor . durdugm zaman 2000 lerde duruyor gazı komple acıp kapatyorum 1100 lere geliyor nedendır bu fıkrı olan varmı .bu arada motor gıtmıyordu dun bı tekrar denıyım dedım 2 kısı gsarenanın oradan yardıra yardıra 127 gorduk baskada tık demıyo
 
Katılım
28 Şub 2011
Mesajlar
3,437
Motosikleti
Henüz yok.
Güzel olmuş hacıabı.. bende düşünüyorum bakalım.. işten anlayan birini bulursam yapıcaz inş.. Kemal abi onada aday :D



Ahaha Sürpriz neymiş abi ?
zaten arkadaş yapmış ve paylaşmış, sende burdan zaten yazmışsın, ön cam olayı idi demiştin ya yapabilirmiyiz diye, onu demek istemiştim.
 
Katılım
12 May 2010
Mesajlar
129
Cümleten hayırlı cumalar. Bellik kullan var mı aramızda. http://tr.aliexpress.com/item/2014-New-PRO-BIKER-Motorcycle-Racing-Bike-ATV-body-armor-backpiece-back-Protective-Motocross-back-protector/2026787057.html ile http://tr.aliexpress.com/item/2014-New-PRO-BIKER-Motorcycle-Racing-Bike-ATV-body-armor-backpiece-back-Protective-Motocross-back-protector/2026787057.html arasında kaldım sizce hangisini alsam ?
 
Katılım
8 Nis 2005
Mesajlar
14
0 km 2014 model sarı ve yeşil renk seceneği.
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-tvs-kaliteyi-ucuza-almak-isteyenlere-205703542/detay/
 
Katılım
24 Tem 2012
Mesajlar
1,315
www.hizliresim.com dan yükle en güzeli..

Çanta demirini arkadaş yaptı ben karışmadım, iyi ya işimi görsün yeter orjinal olmasına gerek yok ztn fazlada.. Bu arada benim kafa ztn sürekli sallıyor.. alıştım ben ona :) topcase sürekli dolu benım . boş olsa bile sallıyor ztn büyük 46lık.. apachenın en kötü özelliği belki bu..

Bende 46 lt'lik topcase kullanıyorum.İçi dolu olsa da pek bir sallama yaşamıyorum.
Belki siz de yapmışsınızdır ama amortisör ayarını en sertte kullanıyorum. Daha önceleri çanta takmadan önce iki kişi ile bile sallantı yaşarken, şimdi pek yaşamıyorum.
Bir de lastik hava ayarlarından da kaynaklanıyor olabilir.
 
Katılım
12 Şub 2012
Mesajlar
4,104
Hallettik hacıabı sızmaz artık orası.. sağlama aldık.. o demiri kestik ortadan parça ekleyip ölçüsüne göre kaynattık boyadık tekrar.. ona güzel el emeği oldu.. ve çok işime yarıyor..

Bu arada bizim akü kaç amper ? benımkı zayıflıyor gittikce önümüzdeki ay düzgün bi aküyle değişiyim diyorum..

akü 12 v 9 amper iyi bir kaynakçı bulmak gerek o zaman ben yaparsam alüminyum kesin erir
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst