TVS TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
6 Şub 2012
Mesajlar
1,948
Motosikleti
Bajaj Dominar 250
Numarani kaydediyorum ben yapmadim surat motorda yapildi bugun motoru aldigimdan beri olan yakitin kontrolunu yaptim 2.66 lt yakmisim 355km de 43 tl yakit yakmis benzinin bugunki fiyati 4.55 tl

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:10 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:08 ----------

Bu arada yazmayi untmusum agresif kullanimda yaptim bu yakiti

e güzel yakıt .. ben 3 lt altına inemiyorum ^^ motorda 8bn devir altına inmiyor pek tabi..

Herkese merhaba, bu akşam üstü ilk motoruma kavuştum hasretim bitti sonunda darısı olmayanların başına :)
[url]http://i.hizliresim.com/7oZA4a.jpg[/url]
[url]http://i.hizliresim.com/Dlq3Ny.jpg[/url]

Hayırlı olsun kardeş .. aramıza hoşgeldin.. Güzel renk iyi seçim :)
 
Katılım
9 Tem 2014
Mesajlar
3
beyler lastiğiniz patlamış haberiniz yok motor düşünüyorum 125 150 (200 çinli) Cc olarak apache görüntüsü ve sesi fena değil yani gösterişli fakat bana 0 60 0 80 süresi ve 60 0 80 0 fren mesafesi lazım bu bilgileri internette bulmak deveye hendek atlatmaktan zor bi yardımcı olurmusunuz apache alsam tarafikte gazı açınca arabalardan kurtulabilecek güç varmı 100 km hıza motorla çıkmam ben bana 60 ve 80 kmh yeterli dipnot 1 68 ve 55 kg yum
 
Katılım
12 Şub 2012
Mesajlar
4,104
Ya bu rampa cikarken dusuk devirdeyken cit cit diye ses bi benim motordanmi geliyo yardim edin yaw :)

hocam aktarma organlarını zorluyorsunda ondan bütün araçların en ideal kullanım şekli max. tork ve max. beygiri verdiğin devir aralığıdır üstünde kullanırsan aşınmaz fazla olur harcanan yakıta göre ivmelenme azdır altında ise aktarma organlarına gereğinden fazla yük bine yük biner yine yakıt fazla yakılır devir düşük olduğundan kurumlaşma olur


lastik ircse aman dikkat çok dengesiz ruh hali var kadın gibi muayen günlerini bilmek lazım günü gününe uymaz:)

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:22 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:16 ----------

Herkese merhaba, bu akşam üstü ilk motoruma kavuştum hasretim bitti sonunda darısı olmayanların başına :)
[url]http://i.hizliresim.com/7oZA4a.jpg[/url]
[url]http://i.hizliresim.com/Dlq3Ny.jpg[/url]

kardeşim hayırlı olsun ekipmanları aman unutma:)
 
Son düzenleme:
Katılım
22 May 2010
Mesajlar
2,422
Yeni motor alanlara hayirli olsun .
Yokus cikarken o cit cit ses katir kutura vuruyo gbi olursa bende var :D guzel motormus ama apache en ideali 5./vites 65 80 arasi guzel sesini duymuyosunuz motorun . ama zorlayonca ses cok rhatsiz ediyor .
 
Katılım
6 Şub 2012
Mesajlar
1,948
Motosikleti
Bajaj Dominar 250
motoru 4bin altında 9 bın ustunde kullanmayın.. sürkli bu aralıklarda dolaşırsanız ztn sorun olmadğını görceksiniz.. rampada virajda her yerde.. sadece vites değişir..
 
Katılım
17 Şub 2013
Mesajlar
360
Hah, bunun gibi püf noktalar, bilgiler istiyorum.

Arada bir devir kesiciye kadar çıksak birşey olur mu?
Ayrıca ben geçen yaz 100 km. boyunca 2000 devir civarında 20-30 km/h ile gitmiştim, 4-5 saat sürmüştü sanırım. Nedeni ise, arkamdan bir bisikletlinin gelmesi. :mrgreen:
Bu zarar vermiş midir? :)
 
Katılım
6 Şub 2012
Mesajlar
1,948
Motosikleti
Bajaj Dominar 250
Hah, bunun gibi püf noktalar, bilgiler istiyorum.

Arada bir devir kesiciye kadar çıksak birşey olur mu?
Ayrıca ben geçen yaz 100 km. boyunca 2000 devir civarında 20-30 km/h ile gitmiştim, 4-5 saat sürmüştü sanırım. Nedeni ise, arkamdan bir bisikletlinin gelmesi. :mrgreen:
Bu zarar vermiş midir? :)

arada bende kesiciye sokuyorum vtes yükseltirken.. bazende 10bın devırde gittiğim oluyor. arada sırada olur öyle..
20 30 ile gitmek dert değil.. eğer motor zorlanmıyorsa rahat gidiyorsa sıkıntı yoktur. bazen 3bin devirdede rahat gidiyor düz yolda.. asıl konu aktarma organlarını şanzumanı zorlamamak düşük devirle..
 
Katılım
6 Haz 2012
Mesajlar
9
Hayırlı olsun güle güle kullan,

Teşekkür ederim.

bende 2. apachemı gri alcaktım ama kız arkadaşım beğenmiyordu yine sarı aldık ^^ gride çok hoş duruyor..

Her rengi güzel insanların bakışları üstümdeydi bugün hep :)

kardeşim hayırlı olsun ekipmanları aman unutma:)

Teşekkür ederim, bugün LS2 kask aldım diğer ekipmanlarıda en kısa zamanda yavaş yavaş tamamlayacağım inşallah :)

Yeni motor alanlara hayirli olsun .
Yokus cikarken o cit cit ses katir kutura vuruyo gbi olursa bende var :D guzel motormus ama apache en ideali 5./vites 65 80 arasi guzel sesini duymuyosunuz motorun . ama zorlayonca ses cok rhatsiz ediyor .

Teşekkürler.
 
Katılım
12 Şub 2012
Mesajlar
4,104
Enes bugün nihayet f1 çakarın elektrik bağlantısını yaptım fakat frene basınca çakar olmuyor motorda güç kaynağı ile denediğimde sorun yok neden böyle oldu
 
Katılım
6 Şub 2012
Mesajlar
1,948
Motosikleti
Bajaj Dominar 250
Enes bugün nihayet f1 çakarın elektrik bağlantısını yaptım fakat frene basınca çakar olmuyor motorda güç kaynağı ile denediğimde sorun yok neden böyle oldu

hacıabı benımkıde oyle olmustu.. farkklı bı kablodan güç aldık yine o stoplardan birinin kablosuydu tam hatırlamıyorm.. dene diğer kabloları birisi olcak emibin..
 
Katılım
12 Şub 2012
Mesajlar
4,104
hacıabı benımkıde oyle olmustu.. farkklı bı kablodan güç aldık yine o stoplardan birinin kablosuydu tam hatırlamıyorm.. dene diğer kabloları birisi olcak emibin..

3 tane kablo var siyah beyaz gri siyah - gri park ve beyaz olan fren bu şekile bağladım düz yanıyor fren yapıncada aynı bir foto koyabilime imkanın var mı acaba benim akü pert onddan mı yapıyor fren aküden besleniyor çünkü
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst