- Katılım
- 6 Şub 2012
- Mesajlar
- 1,948
- Motosikleti
- Bajaj Dominar 250
Numarani kaydediyorum ben yapmadim surat motorda yapildi bugun motoru aldigimdan beri olan yakitin kontrolunu yaptim 2.66 lt yakmisim 355km de 43 tl yakit yakmis benzinin bugunki fiyati 4.55 tl
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:10 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:08 ----------
Bu arada yazmayi untmusum agresif kullanimda yaptim bu yakiti
e güzel yakıt .. ben 3 lt altına inemiyorum ^^ motorda 8bn devir altına inmiyor pek tabi..
Herkese merhaba, bu akşam üstü ilk motoruma kavuştum hasretim bitti sonunda darısı olmayanların başına
[url]http://i.hizliresim.com/7oZA4a.jpg[/url]
[url]http://i.hizliresim.com/Dlq3Ny.jpg[/url]
Hayırlı olsun kardeş .. aramıza hoşgeldin.. Güzel renk iyi seçim