TVS TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
28 Şub 2011
Mesajlar
3,437
Motosikleti
Henüz yok.
Enes bugün nihayet f1 çakarın elektrik bağlantısını yaptım fakat frene basınca çakar olmuyor motorda güç kaynağı ile denediğimde sorun yok neden böyle oldu

elinizde bulunan çakar lambasının 3 adet kablosu olması lazım, bunların biri eksi, diğer iki kablo ise bir tanesi sabit yanması için diğeri frene bastığınızda yanması için, o iki kabloyu yer değiştirin birde öyle deneyin tabi eğer stop kablonuz 3 adetse.
 
Katılım
6 Şub 2012
Mesajlar
1,948
Motosikleti
Bajaj Dominar 250
3 tane kablo var siyah beyaz gri siyah - gri park ve beyaz olan fren bu şekile bağladım düz yanıyor fren yapıncada aynı bir foto koyabilime imkanın var mı acaba benim akü pert onddan mı yapıyor fren aküden besleniyor çünkü

gidince bi bakarım kardeşim.. motor otoparkta bikaçtır uğramadm yanına :D
 
Katılım
12 Şub 2012
Mesajlar
4,104
tamamdır bugün hallettim en kalın olan çakarın diğeri stop ve eksi kablosu kabloda krozyon sorunu var herhalde wd40 sıkınca çakar modu frende çalıştı deli olmuştum tüm elektronik devre sağlam kablo sağlam bir korozyon 1 günümü yedi:)
 
Katılım
5 Şub 2015
Mesajlar
3
merhaba arkadaşlar aranızda dreksiyonu yukarı kaldıran oldumu? uzun yola çıkacağımda dreksiyonu yukarı kaldırmayı düşünüyorum
 
Katılım
22 Nis 2010
Mesajlar
5
Arkadaşlar merhaba. Bende dün 2012 model bir apache alarak aranıza katıldım. Motoru aldığım arkadaş ön düzeni alçaltımış. Ama sürüş bu şekilde bana rahatsız geldi. Eski haline getirerek sürüşü rahatlatabilir miyim?
 
Katılım
25 Ağu 2008
Mesajlar
416
Arkadaşlar merhaba. Bende dün 2012 model bir apache alarak aranıza katıldım. Motoru aldığım arkadaş ön düzeni alçaltımış. Ama sürüş bu şekilde bana rahatsız geldi. Eski haline getirerek sürüşü rahatlatabilir miyim?

hayırlı olsun güle güle kullan. ama motorun önü alçaltılmışsa biraz zor eski haline gelir tahminimce kesmiştir ön maşayı (çatalı) yenisini almak zorunda kalabilirsin yinede görmediğim için net bişey söyleyemiyorum
 
Katılım
19 Ağu 2011
Mesajlar
142
Arkadaşlar merhaba. Bende dün 2012 model bir apache alarak aranıza katıldım. Motoru aldığım arkadaş ön düzeni alçaltımış. Ama sürüş bu şekilde bana rahatsız geldi. Eski haline getirerek sürüşü rahatlatabilir miyim?

Hayırlı olsun , Kazasız belasız sürüşler..
 
Katılım
22 May 2010
Mesajlar
2,422
Yeni motor alan arkadasa hayirli lsun kaca aldin kac bin km de..

Gidonu yukseltmeyi bende istyorum acikcasi yordu dun biraz simdi on cam yapmaya calisiyorum tur cami dun ugrastim baya sinirlendim biraktim bos vakitte 0 dan yenicem bakayim fotografliyorum ara ara
 
Katılım
6 Şub 2012
Mesajlar
1,948
Motosikleti
Bajaj Dominar 250
Arkadaşlar merhaba. Bende dün 2012 model bir apache alarak aranıza katıldım. Motoru aldığım arkadaş ön düzeni alçaltımış. Ama sürüş bu şekilde bana rahatsız geldi. Eski haline getirerek sürüşü rahatlatabilir miyim?

keşke oynanmamış motor alsaydın.. ama almışsın artık hayırlı olsun.. değiştirmen gerekebilir parçaları..

merhaba arkadaşlar aranızda dreksiyonu yukarı kaldıran oldumu? uzun yola çıkacağımda dreksiyonu yukarı kaldırmayı düşünüyorum

duymadım yapan.. gidonu değiştirirsin eski kasa ile en fazla.. ama o zamanda apachede kelebek gibi durursun.. oturuş pozisyonu kendine özgü apachenın..

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:46 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:41 ----------

Bu arada Cumartesi günü 6 motor çanakkaleye sürüp kamp yapıp şehitliği ziyaret edip pazar günü döncez.. pansiyonumuzu fln ayarladık.. fotoğraflarım gezimizi..

Bugün hava güzeldi.. akşam istanbuldan müsait olan turlamak isteyen olursa dolaşırız..
 
Katılım
22 Nis 2010
Mesajlar
5
Yeni motor alan arkadasa hayirli lsun kaca aldin kac bin km de..

Gidonu yukseltmeyi bende istyorum acikcasi yordu dun biraz simdi on cam yapmaya calisiyorum tur cami dun ugrastim baya sinirlendim biraktim bos vakitte 0 dan yenicem bakayim fotografliyorum ara ara

4000 kimde 3700e aldım. Teşekkür ederim.

Sanırım kesmeden alçaltılabiliyormuş. Bakalım bi servise soracağım. Foto çekebilirimsem onu da paylaşırım.
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Şub 2012
Mesajlar
4,104
yenimotor alan arkadaş hayırlısı olsun gidionun ön düzenen bağlandıı yerin fotosunu koyar mısın olup olmayacağını olursa nasıl yapacağını yazayım rtr yazan kısım varya oradaki amortisör kulelerinin görütüsü yeterli

gidon yükselik altına istediğiniz kalınlıkta demir yada alüminyum alacaksınız bir demirçide sütünlu matkapla gidon delikleriyle aynı ölçüde delinecek toplam maliyeti 10-15 tlyi geçmez

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:54 ----------

Yeni motor alan arkadasa hayirli lsun kaca aldin kac bin km de..

Gidonu yukseltmeyi bende istyorum acikcasi yordu dun biraz simdi on cam yapmaya calisiyorum tur cami dun ugrastim baya sinirlendim biraktim bos vakitte 0 dan yenicem bakayim fotografliyorum ara ara

kardeşim tur camını 10 mm yada 8 mm pleksiden yapılıyor sanırım fön makinası yada ısı tabancasıyla şekil verebilirsin yapması çok basit önemli olan plesksi güzel kesmek
 
Katılım
6 Şub 2012
Mesajlar
1,948
Motosikleti
Bajaj Dominar 250
Biraz önce Topcase üstü demir için ölçü aldık arkadaşla.. yarın montajı yapıcaz.. cumartesi artçılı uzun yol yapcam motor eksiksiz olsun.. çadır fln olcak malum :) resimlerim yarın..
 
Katılım
22 May 2010
Mesajlar
2,422
Enes bi git de uzun yol raporu ver bize eger yerse bende kaz daglsrina2 gunluk kamp dusunuyorum mayistan sonra tabiki .



On cam iicn plexi aldim 5 mm falan bayagi ugrastim ama tek kisi zor smdi purmuzle kompl isitip hamur gbi yapip orjinal cam in ustune takmayi dusunuyorum alt sablonun egimini tuttursam gerisi kolay kesim sorun degil alti bagladiktan sonra kesim her turlu olur prrsembe gunu sabah bosum yapmayi dusunuyorum fotograflayip koycam
 
Katılım
12 Şub 2012
Mesajlar
4,104
Biraz önce Topcase üstü demir için ölçü aldık arkadaşla.. yarın montajı yapıcaz.. cumartesi artçılı uzun yol yapcam motor eksiksiz olsun.. çadır fln olcak malum :) resimlerim yarın..

hacı abi çantanın kalitesini bilmiyorum ama üzerine koyacağın yüke dikkat et çantayı pert etmesin:) fotoları bekliyorum çantaya bağlarken vida yerierni silikonlamayı unutma ki yağmurda havuz olmasın:)


On cam iicn plexi aldim 5 mm falan bayagi ugrastim ama tek kisi zor smdi purmuzle kompl isitip hamur gbi yapip orjinal cam in ustune takmayi dusunuyorum alt sablonun egimini tuttursam gerisi kolay kesim sorun degil alti bagladiktan sonra kesim her turlu olur prrsembe gunu sabah bosum yapmayi dusunuyorum fotograflayip koycam

pürmüz canına okuyabilir haberin olsun alt camın şeklini ısı tabancasıyla kolayca veririsin 5 mm çabuk eğilir zaten yuvarlattıktan sonra sağdan ve soldan iki cıvatayla yapıyorlar kesimi falçata ile yaparsan düzgün olmayabilir ben falçatayla beceremiyorum
 
Son düzenleme:
Katılım
6 Şub 2012
Mesajlar
1,948
Motosikleti
Bajaj Dominar 250
hacı abi çantanın kalitesini bilmiyorum ama üzerine koyacağın yüke dikkat et çantayı pert etmesin:) fotoları bekliyorum çantaya bağlarken vida yerierni silikonlamayı unutma ki yağmurda havuz olmasın:)

hacı çantam alttan ve üstten alimünyumlar ile sabitlenip 6 civatayla tutturuldu.. üstüne adam çıkarsan kopmaz.. ztn led fln döşeli hiç çıkarmıyorum kaya gibi orda sağlam.. yarınki demiri sağlam bi şekilde yapalımda geriis sıkıntı değil.. :)

Enes bi git de uzun yol raporu ver bize eger yerse bende kaz daglsrina2 gunluk kamp dusunuyorum mayistan sonra tabiki .



On cam iicn plexi aldim 5 mm falan bayagi ugrastim ama tek kisi zor smdi purmuzle kompl isitip hamur gbi yapip orjinal cam in ustune takmayi dusunuyorum alt sablonun egimini tuttursam gerisi kolay kesim sorun degil alti bagladiktan sonra kesim her turlu olur prrsembe gunu sabah bosum yapmayi dusunuyorum fotograflayip koycam

perşembe öğlene kadar bende boşum yardımcı olabilirim aslnda duruma göre bi bakıyımda iş çıkmazsa.. tamam.. şuan havalar kötü ama mayıstan sonra rahatça gidilir kampa.. bayanlar fln da geliyor zaten sırf erkekler gitmiyoruz genelde gezilere..
 
Katılım
12 Şub 2012
Mesajlar
4,104
hacı çantam alttan ve üstten alimünyumlar ile sabitlenip 6 civatayla tutturuldu.. üstüne adam çıkarsan kopmaz.. ztn led fln döşeli hiç çıkarmıyorum kaya gibi orda sağlam.. yarınki demiri sağlam bi şekilde yapalımda geriis sıkıntı değil.. :)

o zaman sorun yok ben öteki türlü bağlantıysa sorun çıkardığını görmüştüm muhtemelen vidalayacaksın çantaya silikonlamayı hatta ileride boyarsan silikon boyayı tutumaz siyah mastikle vida yerlerini yalıtmayı unutma:)
 
Katılım
24 Tem 2012
Mesajlar
1,315
keşke oynanmamış motor alsaydın.. ama almışsın artık hayırlı olsun.. değiştirmen gerekebilir parçaları..



duymadım yapan.. gidonu değiştirirsin eski kasa ile en fazla.. ama o zamanda apachede kelebek gibi durursun.. oturuş pozisyonu kendine özgü apachenın..

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:46 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:41 ----------

Bu arada Cumartesi günü 6 motor çanakkaleye sürüp kamp yapıp şehitliği ziyaret edip pazar günü döncez.. pansiyonumuzu fln ayarladık.. fotoğraflarım gezimizi..

Bugün hava güzeldi.. akşam istanbuldan müsait olan turlamak isteyen olursa dolaşırız..

Kazasız belasız iyi gezmeler dilerim.

Bol bol resimlerinizi bekliyoruz.
 
Katılım
25 Ağu 2008
Mesajlar
416
Arkadaşlar bukadar şeylerden bahsedirsunuz çanta-cam-gezi hepinize tek tek cevap veremicem foto paylaşında nasıl yaptığınızı görelim tşk,
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst