- Katılım
- 22 May 2010
- Mesajlar
- 2,422
teşekürler sıfırlama olayını cözdum bıyerde set e basılı tut demıslerdı o yuzden olmuyor dıyordum =) mode tusuna basınca oldu .
@ Enes su aralar duğun telasım var pek bı boslugum yok ama en kötu bır aksam bır yerlerde oturup cay falan ıcıp bı tanısma yapabılırız duruma göre haberlesiriz =)
@ Enes su aralar duğun telasım var pek bı boslugum yok ama en kötu bır aksam bır yerlerde oturup cay falan ıcıp bı tanısma yapabılırız duruma göre haberlesiriz =)









