TVS TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
22 May 2010
Mesajlar
2,422
teşekürler sıfırlama olayını cözdum bıyerde set e basılı tut demıslerdı o yuzden olmuyor dıyordum =) mode tusuna basınca oldu .


@ Enes su aralar duğun telasım var pek bı boslugum yok ama en kötu bır aksam bır yerlerde oturup cay falan ıcıp bı tanısma yapabılırız duruma göre haberlesiriz =)
 
Katılım
6 Şub 2012
Mesajlar
1,948
Motosikleti
Bajaj Dominar 250
Afedersiniz tinlayan yok galiba

okudum ama bilmediğim için yazmadım.. eminim önceki sayfalarda tartışılmıştır.. bi şekilde uydurulur ama parça kaynattırman fln gerekebilir.. deponun uyumluluğunuda sürat motoru arayarak öğrenebilirsin.

teşekürler sıfırlama olayını cözdum bıyerde set e basılı tut demıslerdı o yuzden olmuyor dıyordum =) mode tusuna basınca oldu .


@ Enes su aralar duğun telasım var pek bı boslugum yok ama en kötu bır aksam bır yerlerde oturup cay falan ıcıp bı tanısma yapabılırız duruma göre haberlesiriz =)

tamamdır.. yarın duruma göre dolaşcam sanırım biraz.. akşam 7 den sonrada bi abimizle ufak bi led döşeme planımız var bakalım.. bu kadar yeter tamam diyorum ama yine bişeyler çıkarıyorum başıma ^^

Cevap için teşekkürler. :)

Ben genelde uzun yolda tapagaz gidiyorum. 3000'de bir periyodik bakıma giriyorum.

3000e Uzatma bakımları.. 2 bini geçtikten sonra 7100 de koysan 10500 de koysan fayda etmez..
 
Katılım
22 May 2010
Mesajlar
2,422
Sibop ayari icin kapaklari acmaya calistim kaynamislar nasil sokebilirim bu oapaolari zorladm dis siyirdi
 
Katılım
17 Şub 2013
Mesajlar
360
Bugün Osmaniye'ye 20 km. uzaklıktaki Zorkun Yaylası'na gidip geldim. Çok güzel oldu. :)





DSC06017_zpsstx7dza0.jpg



IMG_20150312_162238_zpsnvb1cdei.jpg



IMG_20150312_162251_zpswegwlq64.jpg



DSC06012_zps9zb3pnd3.jpg



IMG_20150312_162549_zpsptrddrfl.jpg



DSC06013_zpsaq6lreuk.jpg



DSC06024_zps6wahf98b.jpg



DSC06019_zpsc7s242ss.jpg



DSC06020_zpsc4chk1yb.jpg
 
Katılım
22 May 2010
Mesajlar
2,422
masalah bayagıda karlıymıs =) boru anahtarıyla deniyeceğim bakalım inşallah hızla ilgili bi değişim olur birde motorun butun vıdalarını puntalamıslar sankı hıc bır vıdası oynamıyor yerınden karburatörün icindeki igne gaz koluyla aynı anda hareket etmelimi yoksa kendı kafasına göremı hareket eder detaylı anlatabılecek arkadas varmı mcx te gaz kolu o igneyi kaldırıyordu apache kapagı acıyor ama gaz kolu motor calısırken sarsıntılı cıkıyo yukarıya
 
Katılım
12 Şub 2012
Mesajlar
4,104
masalah bayagıda karlıymıs =) boru anahtarıyla deniyeceğim bakalım inşallah hızla ilgili bi değişim olur birde motorun butun vıdalarını puntalamıslar sankı hıc bır vıdası oynamıyor yerınden karburatörün icindeki igne gaz koluyla aynı anda hareket etmelimi yoksa kendı kafasına göremı hareket eder detaylı anlatabılecek arkadas varmı mcx te gaz kolu o igneyi kaldırıyordu apache kapagı acıyor ama gaz kolu motor calısırken sarsıntılı cıkıyo yukarıya

neyi deniyeceksin boru anahtarıyla analmadım iğne bizde vakumlu dolayı olarak gaz kelebeğine bağlı oluyor hareketi bizde diafram olduğundan iğneye gaz kolunun bağlanmasına gerek yok
 
Katılım
6 Ocak 2007
Mesajlar
32
selamın aleykum arakdaslar bende 2013 apache var yalnız düşük devirlerde 4000 5000 arası gazı kokleyınce tıkır tıkır dıye ses gelıyo taki hızını alana kadar sızce nedendır böyle bi arızayla karsılasanınız varsza yardımcı olursa sevınırım
 
Katılım
22 May 2010
Mesajlar
2,422
neyi deniyeceksin boru anahtarıyla analmadım iğne bizde vakumlu dolayı olarak gaz kelebeğine bağlı oluyor hareketi bizde diafram olduğundan iğneye gaz kolunun bağlanmasına gerek yok

sibop ayarı icin kapaklar sıkımıs acılmıyorduda onun uzerıne smyledim =)

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:16 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:14 ----------

selamın aleykum arakdaslar bende 2013 apache var yalnız düşük devirlerde 4000 5000 arası gazı kokleyınce tıkır tıkır dıye ses gelıyo taki hızını alana kadar sızce nedendır böyle bi arızayla karsılasanınız varsza yardımcı olursa sevınırım

Aleykum selam ona benzer olay motor her zorlanınca banada oluypr zangır zangır ses yapıyor motorun ıcınden subab ayarındandır dıye dusunuyorum ben özellikle yokus cıkarken cok yapıyor

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:48 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:16 ----------

yahu birde sunu anlamıyorum millet az yokusta 139 km hız yapıyor videolarda ben leventten köpruye giden yolu bilenler vardır orda motorun ustune yatarak 110 görüyorum 115 görüyorum neden gitmiyor bu motor ya iyice sogudum ha bi fikir verin lütfen
 
Katılım
12 Şub 2012
Mesajlar
4,104
sibop ayarı icin kapaklar sıkımıs acılmıyorduda onun uzerıne smyledim =)

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:16 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:14 ----------



Aleykum selam ona benzer olay motor her zorlanınca banada oluypr zangır zangır ses yapıyor motorun ıcınden subab ayarındandır dıye dusunuyorum ben özellikle yokus cıkarken cok yapıyor

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:48 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:16 ----------

yahu birde sunu anlamıyorum millet az yokusta 139 km hız yapıyor videolarda ben leventten köpruye giden yolu bilenler vardır orda motorun ustune yatarak 110 görüyorum 115 görüyorum neden gitmiyor bu motor ya iyice sogudum ha bi fikir verin lütfen

onunda kafayı bozarsın lokma al benimde zincir gerginken 133 görüyor sonrası yok bir dahaki denemede 120 123 anca
 
Katılım
6 Şub 2012
Mesajlar
1,948
Motosikleti
Bajaj Dominar 250
sibop ayarı icin kapaklar sıkımıs acılmıyorduda onun uzerıne smyledim =)

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:16 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:14 ----------



Aleykum selam ona benzer olay motor her zorlanınca banada oluypr zangır zangır ses yapıyor motorun ıcınden subab ayarındandır dıye dusunuyorum ben özellikle yokus cıkarken cok yapıyor

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:48 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:16 ----------

yahu birde sunu anlamıyorum millet az yokusta 139 km hız yapıyor videolarda ben leventten köpruye giden yolu bilenler vardır orda motorun ustune yatarak 110 görüyorum 115 görüyorum neden gitmiyor bu motor ya iyice sogudum ha bi fikir verin lütfen

hacıabı bi ara bakalım motora bence takma kafaya bu kadar.. eminim basit şeylerdir.. ztn anlaşılır bakınca.. öyle ha deyince çıkmıyor o hızlara.. ısınmış motor uzun yolda zorlamayla yapar o hızları ancak..

Sibop ayari icin kapaklari acmaya calistim kaynamislar nasil sokebilirim bu oapaolari zorladm dis siyirdi

dostum zorlama sibop ayarını serviste yaptırsana :)
 
Katılım
22 May 2010
Mesajlar
2,422
hacıabı bi ara bakalım motora bence takma kafaya bu kadar.. eminim basit şeylerdir.. ztn anlaşılır bakınca.. öyle ha deyince çıkmıyor o hızlara.. ısınmış motor uzun yolda zorlamayla yapar o hızları ancak..



dostum zorlama sibop ayarını serviste yaptırsana :)

2 tane plastik ayakliga 60 tl verdikten sonra gerek yok hocam tamirciye gotmeye ben kendim hallederim =}
 
Katılım
6 Şub 2012
Mesajlar
1,948
Motosikleti
Bajaj Dominar 250
2 tane plastik ayakliga 60 tl verdikten sonra gerek yok hocam tamirciye gotmeye ben kendim hallederim =}

60tlden kaçarken 600tl lik olursun orası var işte ^^

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:37 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:33 ----------

Dün akşam Depo altı Rgb led planımızı uyguladık kemal abiyle.. Çay,kahve sohbet muhabbet ortamında gayet eğlenceli zaman geçirdik.. saat 12ye doğru işimiz bitti , dedik biraz dolaşalım.. çengelköy sahile indik biraz yol yaptık , yemek yedik.. kendisine tekrar teşekkür ediyorum.. dışardan görünmeyen loş ve güzel bi ışık oldu tam istediğim gibi.. kırmızı yada yeşil seçeneğimizde vardı ancak mavi her daim favorim :) Artık motora ellemem diyorum yine bişeyler çıkarıyorum , bakalım hayırlısı bundan sonra ne olur bilmiyorum :) buyrun bi kaç resim ortam şenlensin..









 
Katılım
28 Şub 2011
Mesajlar
3,437
Motosikleti
Henüz yok.
60tlden kaçarken 600tl lik olursun orası var işte ^^

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:37 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:33 ----------

Dün akşam Depo altı Rgb led planımızı uyguladık kemal abiyle.. Çay,kahve sohbet muhabbet ortamında gayet eğlenceli zaman geçirdik.. saat 12ye doğru işimiz bitti , dedik biraz dolaşalım.. çengelköy sahile indik biraz yol yaptık , yemek yedik.. kendisine tekrar teşekkür ediyorum.. dışardan görünmeyen loş ve güzel bi ışık oldu tam istediğim gibi.. kırmızı yada yeşil seçeneğimizde vardı ancak mavi her daim favorim :) Artık motora ellemem diyorum yine bişeyler çıkarıyorum , bakalım hayırlısı bundan sonra ne olur bilmiyorum :) buyrun bi kaç resim ortam şenlensin..


[url]http://i.hizliresim.com/zmqAvD.jpg[/url]
[url]http://i.hizliresim.com/RJRYLj.jpg[/url]
[url]http://i.hizliresim.com/YvRB2z.jpg[/url]
[url]http://i.hizliresim.com/DlqMVz.jpg[/url]
[url]http://i.hizliresim.com/EVMYln.jpg[/url]
[url]http://i.hizliresim.com/gkR5l2.jpg[/url]
[url]http://i.hizliresim.com/XBpvW6.jpg[/url]
[url]http://i.hizliresim.com/zmqAE6.jpg[/url]

boğaz köprüsüne karşı uyum içindeler güzel oldu güzel, boynu bükük küheylan gibi çıkmışım ya la. Hep bu İstanbul'un kızları yüzünden bu hallere düştüm, vah garibim var. Ne demek lafımı olur elimizden geldiğince bir şeyler yamaya ve yardımcı olmaya çalışıyorum. Ben teşekkür ederim.
 
Son düzenleme:
Katılım
25 Ağu 2008
Mesajlar
416
sibop ayarı icin kapaklar sıkımıs acılmıyorduda onun uzerıne smyledim =)

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:16 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:14 ----------



Aleykum selam ona benzer olay motor her zorlanınca banada oluypr zangır zangır ses yapıyor motorun ıcınden subab ayarındandır dıye dusunuyorum ben özellikle yokus cıkarken cok yapıyor

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:48 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:16 ----------

yahu birde sunu anlamıyorum millet az yokusta 139 km hız yapıyor videolarda ben leventten köpruye giden yolu bilenler vardır orda motorun ustune yatarak 110 görüyorum 115 görüyorum neden gitmiyor bu motor ya iyice sogudum ha bi fikir verin lütfen
Bence devirsiz kullanıyorsunuz şöyle bir kereliğine de olsa 10-11 bin devirde vites yukselt bi denede bak eminim seninkide o hızı görür ,
 
Son düzenleme:
Katılım
22 May 2010
Mesajlar
2,422
Riske girmeden surat motora goturdum citcit ses yapmaya basladi piyanolarda ve eksantrik zincirinde sikinti var drdi halbuki ses yoktu dha once ayardan sonra oldu 250 tltutar ama yaptirmassanda bise olmaz ses gelir sadece dedi smdi kafam karisti ayarfan sonra ses cikti ama ses sorun degil yaptirmak istersen 250 olur demesi garip
 
Katılım
6 Şub 2012
Mesajlar
1,948
Motosikleti
Bajaj Dominar 250
Riske girmeden surat motora goturdum citcit ses yapmaya basladi piyanolarda ve eksantrik zincirinde sikinti var drdi halbuki ses yoktu dha once ayardan sonra oldu 250 tltutar ama yaptirmassanda bise olmaz ses gelir sadece dedi smdi kafam karisti ayarfan sonra ses cikti ama ses sorun degil yaptirmak istersen 250 olur demesi garip

senmı yaptın ayarları ? Bu arada numaramı kaydet müsait oldğunda buluşuruz 0541 823 6094
 
Katılım
6 Haz 2012
Mesajlar
9
Herkese merhaba, bu akşam üstü ilk motoruma kavuştum hasretim bitti sonunda darısı olmayanların başına :)

 
Katılım
22 May 2010
Mesajlar
2,422
Numarani kaydediyorum ben yapmadim surat motorda yapildi bugun motoru aldigimdan beri olan yakitin kontrolunu yaptim 2.66 lt yakmisim 355km de 43 tl yakit yakmis benzinin bugunki fiyati 4.55 tl

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:10 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:08 ----------

Bu arada yazmayi untmusum agresif kullanimda yaptim bu yakiti
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst