TVS TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
22 May 2010
Mesajlar
2,422
arkadaslar bugun son hız denemesı yapayım dedım redline girmeden yanı 9 bin devirde 5. vites 100 yokus asagı yırtına yırtına 121 yaptı önceki kayıta bakıyorum 138 km dıyor sorun ne olabılır detaylı anlatırsanız cok sevinirim valla servise para bayılmak ıstemıyorum hersey elımden gelir
 
Katılım
27 Haz 2011
Mesajlar
814
arkadaslar bugun son hız denemesı yapayım dedım redline girmeden yanı 9 bin devirde 5. vites 100 yokus asagı yırtına yırtına 121 yaptı önceki kayıta bakıyorum 138 km dıyor sorun ne olabılır detaylı anlatırsanız cok sevinirim valla servise para bayılmak ıstemıyorum hersey elımden gelir

Bugün aşırı bir rüzgar vardı onu da hesaba kartınız mı?
 
Katılım
29 Tem 2012
Mesajlar
990
arkadaslar bugun son hız denemesı yapayım dedım redline girmeden yanı 9 bin devirde 5. vites 100 yokus asagı yırtına yırtına 121 yaptı önceki kayıta bakıyorum 138 km dıyor sorun ne olabılır detaylı anlatırsanız cok sevinirim valla servise para bayılmak ıstemıyorum hersey elımden gelir

Sorun tek silindirli 150 cc makina olması rüzgardan çok etkileniyor ama yokuş aşşağı rüzgar arkada 144 gördüm
 
Katılım
17 Eki 2009
Mesajlar
347
Beyler bi suredir kardan kistan yoktum hala karda kistayim motoru cikaramiyorum delirecem nerden geldim su erzuruma bilmiyorum artik bunaldim hava sicak ancak durdugun yerde motora binilmez nasil memleketmis arkadas ne zaman yaz gelir diyorum millet haziran ortasi diyor:)
 
Katılım
6 Şub 2012
Mesajlar
1,948
Motosikleti
Bajaj Dominar 250
arkadaslar bugun son hız denemesı yapayım dedım redline girmeden yanı 9 bin devirde 5. vites 100 yokus asagı yırtına yırtına 121 yaptı önceki kayıta bakıyorum 138 km dıyor sorun ne olabılır detaylı anlatırsanız cok sevinirim valla servise para bayılmak ıstemıyorum hersey elımden gelir

5.vites 8 bn devirde 100kmh çıkıyorsa sorun yoktur.. gerisi zaten yolun eğimi , rüzgar durumu ve vitesleri hangi devirde attığınla alakalı..

Kesin olarak sert bir sekilde kesip tekrar devam ediyorsa ateslemedir. Ama oksurme seklinde daha bir yumusak ise karburatordur..

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:57 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:41 ----------

Enes navigasyonu tutturdugun zimbirtiyi hazir mi aldin yoksa el yapimi mi?

15 liraya aldık ama apacheye kısa kalıyor.. ortadan kesip parça ekledik kaynatıp boyadık.. kelepçeler harç el yapımı oldu yani..
 
Katılım
22 May 2010
Mesajlar
2,422
rüzgar vardı evet ama rüzgarsız zamanda denediğimde ise 5. vites 7 bin devir 95 falan dı

havalar düzelsinde bir gezi yapalım yahu 1.5 yıldır motosıkelt kullanmıyordum askerlıkten dolayı vs simdi aldık havalar kötü
 
Katılım
6 Şub 2012
Mesajlar
1,948
Motosikleti
Bajaj Dominar 250
rüzgar vardı evet ama rüzgarsız zamanda denediğimde ise 5. vites 7 bin devir 95 falan dı

havalar düzelsinde bir gezi yapalım yahu 1.5 yıldır motosıkelt kullanmıyordum askerlıkten dolayı vs simdi aldık havalar kötü

2 3 kişide olsak turlarız havayı güzel görünce.. katılırsın sende.. sorun yoktur motorda büyük ihtimalle..
 
Katılım
12 Şub 2012
Mesajlar
4,104
5.vites 8 bn devirde 100kmh çıkıyorsa sorun yoktur.. gerisi zaten yolun eğimi , rüzgar durumu ve vitesleri hangi devirde attığınla alakalı..



15 liraya aldık ama apacheye kısa kalıyor.. ortadan kesip parça ekledik kaynatıp boyadık.. kelepçeler harç el yapımı oldu yani..

alüminyum dimi çubuk
 
Katılım
9 Kas 2010
Mesajlar
165
Selamunaleykum. Arkadaslar apache yedek parça internetten ucuz olarak nereden bulabilirim. Burdaki bayide fiyatlar uçmuş. Yardımcı olabilirmisiniz?
 
Katılım
22 May 2010
Mesajlar
2,422
arkadaslar benim gösterge saglam calısıyor fakat set ve mode tusu çalışmıyor yanı set e bastıgımda odometre son hız vs vs değişiyor ama basılı tutugunuz zaman tripmetre sıfırlanmıyor nedenı nedır bırde kullanım kıtapcııgnda mode tusu ekonomık ve spor kullanım falan dıyo öyle bırsey varmı
 
Katılım
25 Ağu 2008
Mesajlar
416
arkadaslar bugun son hız denemesı yapayım dedım redline girmeden yanı 9 bin devirde 5. vites 100 yokus asagı yırtına yırtına 121 yaptı önceki kayıta bakıyorum 138 km dıyor sorun ne olabılır detaylı anlatırsanız cok sevinirim valla servise para bayılmak ıstemıyorum hersey elımden gelir

Sorun falan yok kardeş benimkide ayni eğer 140 görmek istiyorsan 10 binde 11 de falan vites at ozaman 3. Viteste 100 görürsün yani devir kesiciye girmeden hemen önce değiştir vitesi tabii çok devirli kullanmak motora ne kadar zarar veriyor bilmiyorum.

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:57 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:47 ----------

arkadaslar benim gösterge saglam calısıyor fakat set ve mode tusu çalışmıyor yanı set e bastıgımda odometre son hız vs vs değişiyor ama basılı tutugunuz zaman tripmetre sıfırlanmıyor nedenı nedır bırde kullanım kıtapcııgnda mode tusu ekonomık ve spor kullanım falan dıyo öyle bırsey varmı

Sete basip değiştiriyorsunuz sonra moda basili tutun ekranda ne varsa onu sifirlar

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:19 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:57 ----------

Bi halta yaramıyo zaten kör nokta hacıabı ^^ sırf görüntü..

Ustam aslında benim kör nokta aynaları baya ise yarıyor yani ölü bölgeyi tamamen gösteriyor aynayı alırken baya arastirmistim benim aynalar öyle altı düz yapışkanlı değil bir kola bağlı o kol sayesinde normal aynayı oynatmadan kör nokta aynasini istediğiniz yere cevirebiliyorsunuz.
 
Katılım
6 Şub 2012
Mesajlar
1,948
Motosikleti
Bajaj Dominar 250
arkadaslar benim gösterge saglam calısıyor fakat set ve mode tusu çalışmıyor yanı set e bastıgımda odometre son hız vs vs değişiyor ama basılı tutugunuz zaman tripmetre sıfırlanmıyor nedenı nedır bırde kullanım kıtapcııgnda mode tusu ekonomık ve spor kullanım falan dıyo öyle bırsey varmı

Çalışıyordur hocamda , o tuşlar pek insan gücüyle devreye giren cinsten değil.. 2 3 kişi bul sağdan soldan hep beraber basın.. şakası bi yana baya serttir.. parmağını acıtana kadar basıp öylece tutman gerekir çalışması için.. bu arada sen ne zamanlar müsait oluyosun.. motora dokunmadım kaç gündür .. turlayasım var bu aralar..

Komple ön düzen hocam. Kafa grenaji ve lastik sağlam. Bunun harici komple on çamurluk dahil. Bide sağ depo altı grenaji. Burda tek bayii var oda 1110 lira fiyat çıkardı.

Anladım.. Ufak tefek parçalar değilmiş.. İstanbulda en uygun fiyat alabileceğin sürat motordur ztn elinde parça varsada onlarda vardır ama yine o fiyatlara çıkar .. belki daha fazla.. bi ara sor istersen.. yada çıkma parça fln bakıcan ama oda zor toplamak..
 
Katılım
17 Şub 2013
Mesajlar
360
Hafta sonu gideceğim periyodik bakım için yeni Motul 7100 4T 10W40 MA2 yağ sipariş etmiştim MotoPlus'dan.
Fakat ellerinde ve tedarikçi firmada kalmadığı için Motul 5100 4T 10W40 almak zorunda kaldım.
İki bakımdır Motul 7100 4T 10W50 yağ kullanıyorum.

7100 serisi tam sentetik, şimdi gelecek 5100 serisi yarı sentetik sanırım. Sizce bir sorun olur mu? Tecrübe eden var mı?
 
Katılım
6 Şub 2012
Mesajlar
1,948
Motosikleti
Bajaj Dominar 250
Hafta sonu gideceğim periyodik bakım için yeni Motul 7100 4T 10W40 MA2 yağ sipariş etmiştim MotoPlus'dan.
Fakat ellerinde ve tedarikçi firmada kalmadığı için Motul 5100 4T 10W40 almak zorunda kaldım.
İki bakımdır Motul 7100 4T 10W50 yağ kullanıyorum.

7100 serisi tam sentetik, şimdi gelecek 5100 serisi yarı sentetik sanırım. Sizce bir sorun olur mu? Tecrübe eden var mı?

öncedende söylemiştim şimdide söylüyorum 7100 serisi parayı çöpe atmaktan ötesi değil.. ben ilk motorumda castrolden başlayıp shelle kdr denemiştim .. ancak huzuru motul 5100 10w40ta buldum.. yıllardır bunu kullanıyorum ve gayet memnunum.. yeri geldi öldüresiye kullandım yüzlerce km .. yinede 2 bın km de içinden çıkan yağ hala iş görür durumdaydı.. Yaz aylarında belki arada sırada ipone 15w50 koyulabilir..
 
Katılım
17 Şub 2013
Mesajlar
360
Cevap için teşekkürler. :)

Ben genelde uzun yolda tapagaz gidiyorum. 3000'de bir periyodik bakıma giriyorum.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst